Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä vaatii lasta luokseen asumaan, olen ihan paniikissa

Vierailija
02.02.2015 |

Hei!
Minä sain juuri tiedon että 3 vuotiaan lapseni isä hakee oikeudesta muutosta siihen että tyttäremme asuu minun luona. Tähän on syy se että emme ole saaneet järjestämään tapaamisia. Lapsi on kyllä tavannut isäänsä, mutta isä ei suostu mihinkään, ja se on ollut tosi hankalaa. Toinen syy oli että lapsemme sanoo aviopuolisoani isäksi, hän alkoi sanomaan kun yhteinen lapsemme alkoi myös. Tämän hän kokee niin että yritän uskotella että tyttärelleni on väärä isä. Vaikka tästä ei ikinä ole kyse.
Kuinka yleistä on että asuinkoti vaihdetaan?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi olla, tyttäreni on ainoa lapsenlapsi. Eikä minua haittaa se että tyttäreni käy siellä, harmittaa vain että isä ei halua olla missään tekemisissä jos ei saa lasta viedä äidilleen hoitoon

Vierailija
42/48 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:02"]AP on ollut ripeä otteissaan, kun 3-vuotiaalle on jo ehditty uuden miehen kanssa hankkia pikkusisarus, joka hänkin osaa jo puhua. Kuinka vanha tuo pikkusisarus siis on?

Imetitkö vielä silloin kun tulit jo uudelle miehelle raskaaksi?
[/quote]

Tätä mäkin mietin. Eihän tuolla tahdilla kukaan voi sopeutua mihinkään ja kaikki voi huonosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ainakin osittain ole kyseessä se, että myös mummo haluaa tavata lastenlastaan!

Vierailija
44/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isä saa lasta asumaan,ellei äiti ole joku narkki tai alkoholisti. Eli Nou hätä naiset;) Pitäkää puolenne myös näissä ja raha asioissa.

Vierailija
45/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ainakin osittain ole kyseessä se, että myös mummo haluaa tavata lastenlastaan!

Mummo ei omista lapsenlapsia. Mummo on mummo,ei jokapäiväinen vieras tai hoitaja. !!!

Vierailija
46/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei isä saa lasta asumaan,ellei äiti ole joku narkki tai alkoholisti. Eli Nou hätä naiset;) Pitäkää puolenne myös näissä ja raha asioissa.

Ylläpitoko näitä vanhoja nostelee, ehkä vakuuttaakseen meille, että noin 10 vuotta sitten keskustelut olivat paljon nykyistä fiksumpia?

Jos nyt tekisi samanlaisen aloituksen, se luultavasti poistuisi ennen kuin ehtisi lähettää vastauksen.

Vierailija
47/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aloit seurustelemaan uuden miehen kanssa kun sinulla oli 3 kk ikäinen vauva!

Miksi?

Mitä se sun persettä kutittaa??

Vierailija
48/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläpitoko näitä vanhoja nostelee, ehkä vakuuttaakseen meille, että noin 10 vuotta sitten keskustelut olivat paljon nykyistä fiksumpia?

Jos nyt tekisi samanlaisen aloituksen, se luultavasti poistuisi ennen kuin ehtisi lähettää vastauksen.

Ei nostele ylläpito vaan minä jonka läheisellä samanlainen tilanne nyt. Tuli Googlella tämä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme