Raskausviikko 17 ja maha jo iso!
Millanen se on oarin kk:n päästä kun nyt jo kunnon raskauspalli? Olen muuten laiha ja silläkn jenties korostuu? Äitiyshousut ollut jo pitkään. Kolmas tulossa. Aiemmin ei muistaakseni ollut näin iso..
Kommentit (3)
Mulla kasvoi vatsa tosi nopeasti, jo rv 9 oli pakko kertoa töissä kun näkyi niin selvästi. Tiedän, että vatsa oli turvotusta mutta ei se siitä ikinä ehtinyt pienenemään. Olin valtavan kokoinen jo puolivälissä raskautta, ja loppuraskaudessa niin iso että autolla ajaminen oli lähes mahdotonta kun ei meinannut ylettyä rattiin. Mutta silti se maha oli niiin ihana, sitä on vieläkin ikävä <3
Olen myös hoikka, toisilla on kuulemma enemmän tilaa "kasvaa sisäänpäin", toisilla vatsa taas kasvaa pelkästään ulospäin. Näin mua lääkäri infos kun ihmettelin omaa kokoani.
Mäkin odotan kolmatta ja nyt viikolla 15 maha tuntuu pullahtaneen oikein kunnolla! Tähänkin asti se on kyllä ollut iso, mutta lähinnä turvotuksen takia, mutta nyt tuntuu että se on iso jo ihan oikeasti. Normifarkkuja en ole pystynyt käyttämään moneen, moneen viikkoon. Kohta on varmaan pakko töissä kertoa, ei tätä paljoa enää piilotella.
Odota vielä 25 viikkoa, niin sitten se vasta on iso.