Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toisen mieli muuttuu.

Vierailija
02.02.2015 |

Alkuun: Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nyt 11 vuotta. Viime kesänä menimme naimisiin. Meillä molemmilla on aina ollut suht samanlainen näkemys siitä mihin elämä meitä vie. Olemme olleet perinteisiä arvoja kunnioittavia. Ensin koulutus, työ, yhteinen asunto, naimisiinmeno ja sen jälkeen lapsia.

Eilen minulta vedettiin matto jalkojen alta. Mieheni ilmoitti että hän ei haluakkaan lapsia, ikinä. Aikaisemmin, ennen naimisiin menoa olemme paljonkin puhuneet lasten hankkimisesta, montako mahdollisesi haluamme ja minkälaiseen tilanteeseen lapset on hyvä hankkia jne. 

Nyt mieheni ilmoitti vain että on tyytyväinen elämäänsä näin, taloudellisesti voimme hyvin ja voimme tehdä elämällä mitä haluamme. Pitkän tovin juttelimme eilen illalla ja uskon vakaasti että mieheni pää pitää tässä asiassa, hän ei halua lapsia.

Viime yönä minä en saanut nukutuksi. Ajatukset pyöri vain siinä että saanko koskaan lapsia? Saanko olla koskaan kenenkään äiti. Täytän tänä vuonna 33 joten lapsen hankkiminen alkaisi olla jo varsin ajankohtaista.

Rakastan miestäni paljon, mutta tällä hetkellä oloni on katkera ja tunnen itseni petetyksi ja huijatuksi. Katkeroidunko lopun elämääni mikäli en saa kaipaamaani lasta/perhettä.

Pakko oli purkaa jonnekin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Paha juttu. Komppaan vastaajaa numero kolme.

Ottaisin asian vielä puheeksi miehen kanssa. Kertoisin, että minulle lapsi on niin tärkeä, että etsin isän sitten muualta.

Vierailija
22/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. En oikeasti osaa sanoa muuta. Miten mies voi olettaa, että sä olet nyt (häneen) sitten tyytyväinen????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko koskaan keskustelleen vaihtoehdosta olla lapsettomia? Entä lasten hankkimisesta ja mitä hän oli siihen sanonut?

Vierailija
24/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie piikille ja ota uusi.

Vierailija
25/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uutta miestä. Rakastan tätä omaani paljon, hänen kanssaan niitä lapsia olisin halunnut.

Mieheni on minulle kuin paras ystävä, tulevaisuus ilman häntä kuulostaisi ikävältä. Myös tulevaisuus ilman lapsia on sellainen mitä en ole koskaan edes kuvitellut. Olen aina halunnut lapsia, ja uskoin että miehenikin olisi halunnut.  En usko että koskaan löytäisin samanlaista miestä itselleni, miestä jonka kanssa arki ja elämä yleensä on ollut mahtavaa.

Omat ajatukset on tällä hetkellä erittäin sekavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän