Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten naiveja suurin osa on. Todella moni on käyttänyt maksullisia.
Naapurikin oli käynyt vuosia sitten Pattayalla ja ostanut ”tuoretta lihaa” kuten asian ilmaisi.
Kuulin vastaavasta tapauksesta. Laitoin nettivinkin Thaimaan poliisille ja rajavalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka käy maksullisissa, esineellistää naisen muutenkin. Käydään hu**issa ja ollaan järkisyistä seksittömässä liitossa.
Naisetko ei esineellistä itseään rahasta? Tienataan tissikuvilla instassa ja liitytään onlyfansiin paremman palkan toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurikin oli käynyt vuosia sitten Pattayalla ja ostanut ”tuoretta lihaa” kuten asian ilmaisi.
Kuulin vastaavasta tapauksesta. Laitoin nettivinkin Thaimaan poliisille ja rajavalvontaan.
Hyvä idea. Voivat muistuttaa sitten lentokentällä mitä sopii tehdä ja mitä ei. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina nämä ketjut. Miehet yrittää kaikkensa että saisivat oman sukupuolensa näyttämään mahdollisimman ällöttävältä ja luotaantyöntävältä naisten silmissä :). Ja onnistuvatkin siinä, ei sillä. Onko niillä oikeesti noin alhainen käsitys itsestään ihmisinä?
Siis niin tämä! Onneksi minulla on tuttavapiirissäni paljon mukavia, fiksuja normaaleja miehiä. Pelkkää palstaa lukemalla saisi aivan todella häiriintyneen kuvan miehistä, kuin he olisivat jotain pelkällä alapäällään ajattelevia, alkukantaisen vaistojen mukaan toimivia eläimiä. Luojan kiitos tosielämän miehet ovat ihan aivoillaan ajattelevia ja moraalin omaavia ihmisiä, jotka kykenevät ihan sujuvaan kanssakäymiseen myös vastakkaisen sukupuolen kanssa, jopa parisuhteeseen ja puhuvatkin puolisoistaan yleensä kauniisti.
Entäpä minä sitten? Olen äärimmäisen ujo ja arka mies. Lisäksi Quasimodo näyttää minuun verrattuna Mr. Finlandilta. Kun luonne sekä ulkonäkö ovat niin luotaansatyöntäviä, niin on varmaan sanomattakin selvää, en ole koskaan seurustellut. Haluaisin yli kaiken parisuhteen, mutta en pääse edes treffeille asti. Olen kuitenkin erittäin seksuaalinen ihminen. Nyt haluaisin tietää, että mitä vaihtoehtoja minulle jää, jos haluaisin harrastaa seksiä?
Suosittelen sooloseksiä. Se on paljon aidompaa, terveempää ja rakastavampaa kuin seksi sinua haluamattoman ihmisen kanssa.
Omat seksikokemukseni miesten kanssa ovat niin ikäviä, että valitsen sooloseksin, vaikka seksiä miesten kanssa olisi tarjolla.
Unohdin lainata kommentin, joten laitan saman viestin uudestaan: Mitäs luulet, että olen tähän asti elämääni tehnyt...? Maksullisen naisen kanssa voisin sentään edes kuvitella, että joku välittää minusta. En siis ole vielä mennyt, mutta kynnys madaltuu joka päivä.
Katkeruuksissasi olet valmis hyväksikäyttämään toista ihmistä. Paljonko tämä ajatus sinua lämmittää ja toisiko sellainen läheisyys sinulle aitoa iloa vai itseinhoa?
Olette katselleet liikaa elokuvia. Prostituution laillistamisen myötä Suomessa ei ole enää mitään hyväksikäyttö tapauksia tms inhottavaa, vaan jokainen tuntemani ammattilainen tekee sitä omasta halustaan. Jokaisella on omat syynsä siihen, tärkein on helppo raha, toinen on heidän elämäntyylinsä joka ei suosi parisuhteita, kolmas se, että suurin osa on yliaktiivisia seksuaalisuuden suhteen. Hyvin miellyttäviä persoonia, ja asiakkaan a pyrin antamaan heille nautintoa ja hellyyttä, hetken rakkautta. Haleja, suukkoja, silitystä yms itse seksuaalisen aktin ohella. En siis hae vain omaa tyydytystäni, vaan kohtelen heitä äärimmäisen ystävällisesti.
Yksi ryhmä on etelä amerikkalaiset ns shemalet. Nuoria ja kauniita, yleensä hieman kalliimpia kuin muut. Työskentelevät osa aikuisviihdeteollisuudessa ja käyvät välillä Suomessa hankkimassa helppoa rahaa matkustelun ohella. Haluaisin nähdä sen Suomi naisen tai miehen, jolla olisi pokkaa mennä sanomaan tuliselle latino shemalelle, että "oi kauheeta, ootkoo sää hyväksikäytetty!". Tulisi miehisen matalalla äänellä varmaan vastaus jos toinenkin.. ( ei se seiso jos ei ole kiihottunut transnaisellakaan, vaikka kuin ammattilainen on ). Ja heillä seisoo yleensä. Koska haluavat asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet käyttävät maksullisia, sinunkin miehesi. Naisten on pakko hätäpäissään epätoivoisesti valehdella itselleen, että vain"peräkammarin pojat"ja vanhat papat käyvät huorissa, ei minun mies ikinä:D
Kaverini käytti maksullisia ahkerasti kun oli sinkku, nykyään naimisissa. Tavalliselle miehelle ei juuri irtoseksiä ole tarjolla ja jos onkin niin palstanaisen tasoisen naisen kanssa, joten maksulliset ovat houkutteleva vaihtoehto viriilissä iässä olevalle miehelle.
Ja toisin kuin yleisesti luullaan, niin Thaimaassa maksullisia käyttävät eniten paikalliset miehet, 90% Thaikkumiehistä on pannut maksullisia ja moni poika kokee ekan kertansa sellaisen kanssa jo 13 vuotiaana. Kun perheellinen mies lähtee maalta kaupunkiin töihin niin hän harrastaa siellä seksiä maksullisten kanssa.
Palstatasoisen naisen kanssa, entäs palstan miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet käyttävät maksullisia, sinunkin miehesi. Naisten on pakko hätäpäissään epätoivoisesti valehdella itselleen, että vain"peräkammarin pojat"ja vanhat papat käyvät huorissa, ei minun mies ikinä:D
Kaverini käytti maksullisia ahkerasti kun oli sinkku, nykyään naimisissa. Tavalliselle miehelle ei juuri irtoseksiä ole tarjolla ja jos onkin niin palstanaisen tasoisen naisen kanssa, joten maksulliset ovat houkutteleva vaihtoehto viriilissä iässä olevalle miehelle.
Ja toisin kuin yleisesti luullaan, niin Thaimaassa maksullisia käyttävät eniten paikalliset miehet, 90% Thaikkumiehistä on pannut maksullisia ja moni poika kokee ekan kertansa sellaisen kanssa jo 13 vuotiaana. Kun perheellinen mies lähtee maalta kaupunkiin töihin niin hän harrastaa siellä seksiä maksullisten kanssa.
Herpes tarttuu vaikka käyttäisi kondomia ja herpes tarttuu myös oireettomana. Pitääkö kertoa lapsille, että isi kävi maksullisella ja tartutti herpeksen äitiin.
Sit kelpaa, jos se kellä käyt pitää sua niin hyvänä että maksaa sulle. Plussaa viel et suosittelee sua kavereilleen.
Suuseksiä ei voi harrastaa jos toisella on herpes, se tarttuu vaikka käyttäisi kondomia, kiva avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksiä ei voi harrastaa jos toisella on herpes, se tarttuu vaikka käyttäisi kondomia, kiva avioliitto.
Syytä miehellä olla sitten iso, kun osa noista muista jutuista jää avioliitossa pois.
Seksi ei ole komeiden miesten oikeus!
Minusta maksullisissa käymisessä ei ole mitään pahaa. Ainoastaan hyvä, että on kokemusta, että ei ole neitsyt. :) N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Voivat muistuttaa sitten lentokentällä mitä sopii tehdä ja mitä ei. :D
:D Sekä Suomessa että Thaimaassa prostituutio on laillista. Sekös tiukkapipoja harnittaa :)
Naiset täällä tuomitsee, vaikka ei ole koskaan tarvinnut elää puutteessa. Suurimmalla osalla naisilla ollut nuoruusvuosina monia kymmeniä ellei satoja eri miehiä.
Mieheni selitti maksullisissa käymistä (siis aikana ennen parisuhdettamme) että eipä tarvi sitten 50 vuotiaana harmitella että jäi kokeilematta. Siitä syystä oli käynyt. Minä sitten kerroin panneeni puolen kaupungin kanssa, ihan vaan siksi ettei tarvi sitten 50 vuotiaana harmitella että jospa jotain jäikin kokematta.. Minulla oli kuulema paska selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina nämä ketjut. Miehet yrittää kaikkensa että saisivat oman sukupuolensa näyttämään mahdollisimman ällöttävältä ja luotaantyöntävältä naisten silmissä :). Ja onnistuvatkin siinä, ei sillä. Onko niillä oikeesti noin alhainen käsitys itsestään ihmisinä?
Siis niin tämä! Onneksi minulla on tuttavapiirissäni paljon mukavia, fiksuja normaaleja miehiä. Pelkkää palstaa lukemalla saisi aivan todella häiriintyneen kuvan miehistä, kuin he olisivat jotain pelkällä alapäällään ajattelevia, alkukantaisen vaistojen mukaan toimivia eläimiä. Luojan kiitos tosielämän miehet ovat ihan aivoillaan ajattelevia ja moraalin omaavia ihmisiä, jotka kykenevät ihan sujuvaan kanssakäymiseen myös vastakkaisen sukupuolen kanssa, jopa parisuhteeseen ja puhuvatkin puolisoistaan yleensä kauniisti.
Kukaan mies ei tuolla livenä toitota ääneen kaikkea mitä ajattelee. Tehän esim. luulette että jokainen mies kertoo kaikille naisille seksin ostoistaan.
Tuollainen suhde perustuu valheelle eikä mies rakasta naista oikeasti.
Rakastavassa suhteessa asiat kerrotaan rehellisesti ja annetaan toisen tehdä päätös seurustelusta oikeilla tiedoilla.
Juuri palstalla oli ketju jossa aiheena oli maksaako mies treffeillä.
En havainnut naisten valittavan ajatuksesta että mies maksaa naisen seurasta.
Nyt kun mies maksaakin siitä mitä lopulta haluaa, eli seksistä, se onkin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri palstalla oli ketju jossa aiheena oli maksaako mies treffeillä.
En havainnut naisten valittavan ajatuksesta että mies maksaa naisen seurasta.
Nyt kun mies maksaakin siitä mitä lopulta haluaa, eli seksistä, se onkin väärin.
Ehkä tavallisella naisella ei kuitenkaan ole ollut niin paljon kumppaneita ja pienempi mahdollisuus seksitauteihin, ne pilaavat parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes tarttuu vaikka käyttäisi kondomia ja herpes tarttuu myös oireettomana. Pitääkö kertoa lapsille, että isi kävi maksullisella ja tartutti herpeksen äitiin.
Vai saiko äiti herpeksen tyttöjen illassa ja tartutti sen isiin? Suomalaisten naisten yleisin seksifantasiahan on kolmen kimppa, parinvaihdosta ja gangbangistä haaveillaan ja yllättävän monella naisella on kaikenlaista irstailua elämän varrelle sattunut. Mutta auta armias, jos joku mies on käynyt maksullisissa!! Mikä sika se mies onkaan!!! :D
Harvat naisee harrastaa mitään kolmen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole pilalla yhden kerran jälkeen. Päinvastoin. Voi tuoda uutta oppia mukanaan seuraavan daamin kanssa sänkyyn.
Ei vaan et tule saamaan seuraavaa daamia maksamatta, joten opetat ne uudet oppisi vain omalle kädellesi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tiukkapipoisia naisia täällä.
T. Nainen
Ole sinä vapaasti löysäpipoinen, kukaan ei estä eikä edes paheksu, suo siis sama kohteliaisuus toisin päin.