Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
321/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat maksullisia, hinta vaan eri.

Sellaista naista ei ole olemassa joka ei rahasta antaisi, tämän summan selvittäminen vain on joidenkin kohdalla vaikeampaa kuin toisten. 

Missäköhän maailmassa oikein elät, että tällainen pohdinta on jotenkin relevanttia? Millä hinnalla luulet äitisi antavan? Millä siskosi? Tyttäresi?

Sairas tapaus, ei tunnu kestävän sitä tosiasiaa, että kaikki eivät ole kaikille kaupan, varsinkaan rahastakaan.

Vierailija
322/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mukana järjestämässä erinäköisiä koulutustilaisuuksia Tallinnan laivoilla eri yrityksille. Yhteistä niille kaikille joissa on pääosin miesporukkaa on aika kova ryyppääminen laivalla ja myös maissa. Ja olen lukemattomia kertoja omin silmin todistanut vierailuja myös Tallinnan ilotaloissa. Ja kyllä siellä ovat käyneet myös ukkomiehet, kun on tarpeeksi viinaa päässä ja vielä työkaverit ehkä yllyttämässä. Eikä kaikki ole mitään renttuja vaan ihan kunnollisia perheenisiä jotka vaan viina ja seura saavat hetkeksi sekaisin.

Kuinkahan monta kertaa olen kuullut lauseen tästä ei sitten puhuta kotona tai jotain vastaavaa.  On paljon vaimoja jotka eivät tiedä miestensä kaikkia salaisuuksia. 

Varmasti tuollaista tapahtuu duunarityöpaikoilla, ainoa tuntemani mies oli vastaava ja jäi kiinni tartuttaessaan vaimoonsa taudit. Tallinnan rellestykset ovat ihan tietyn pienen kansanosan juttu, alkoholiongelmaisia ja epämääräistä sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lienee se parempi naiselle kuin täysin sängyssä kokematon kumppani. En tiedä mitä olisi mennyt pilalle siinä.

Parempi naiselle? Nyt ollaan niin pihalla koko asiasta että olen sanaton.

Siitä nämä aiheet on mainioita että muistaa taas kuinka totaalisen erilainen käsitys on miehellä ja naisella ihmisten välisistä asioista. Itsekään en odota enää että henkisellä tasolla ns."kohtaisin" miehen kanssa, hauskoja epeleitä ovat kyllä kunhan ei lataa omaa onnellisuuttaan sen odotuksen varaan että mies jota rakastaa ymmärtäisi tai haluaisi edes kohdata minua naista ihmisenä. 

Tämä on niin totta. Jos sellaisen miehen joskus löydän, teen hänen eteensä mitä tahansa. Neula heinäsuovassa.

Vierailija
324/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista naista ei ole olemassakaan opin jo vaarilta. Naimisiinmeno voi usein olla kallein vaihtoehto, joten ensiarvoista on hankkia hyva avioehtosopimus ja varsinkin jos omaisuutta on karttunut.

Vierailija
325/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista naista ei ole olemassa joka ei rahasta antaisi, tämän summan selvittäminen vain on joidenkin kohdalla vaikeampaa kuin toisten. 

Joo tubessa on esimerkkeja miten kunniallisena esiintyva nainenkin lampenee maksulliseen seksiin kun aletaan isommista rahoista puhumaan.

Vierailija
326/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän maailmassa oikein elät, että tällainen pohdinta on jotenkin relevanttia? Millä hinnalla luulet äitisi antavan? Millä siskosi? Tyttäresi?

Siis kyllähän tänne maailmaan mahtuu monenlaista sukankuluttajaa, jonka ajatuksiin ja mielipiteisiin voi törmätä vain täällä palstalla. Seksin ostajien ajatusmaailma on friikki, ei siitä mihinkään pääse niin kuin ketjusta näkee, mutta aina kun tällaista joku julkisestikin tunnustaa tehneensä, niin samat jutut heilläkin on olleet. Ei oikein mitään hyvää sanottavaa lukuunottamatta ehkä jotain vammaista ihmistä, joka ostaa palvelua vammansa takia. Tietysti onhan päässäkin vammoja, ne vain ovat tässä tapauksessa sellaisia, ettei hirveästi huvittaisi lähemmin tutustua.

Vierailija
327/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin tyhmä että mainostaa harrastavansa maksullisia. Vähän sama jos nainen mainostaisi miehille että käy etelässä naimassa paikallisia gigoloita pari kertaa vuodessa.

Monet tämän palstan daamit kuvittelevat oikeasti, että se oma ihana mies puhuu TIETENKIN totta kun kertoo ettei ole KOSKAAN käynyt maksullisissa eikä voisi kuvitellakaan käyvänsä. Eikä mies edes tiedä ketään kuka käy, korkeintaan kerran kuuli intissä että tupakaveri oli kuullut pikkuserkultaan että Kajaanissa joku kusipää joskus oli ehkä 70-luvulla käynyt.

Nainen uskoo juuri sitä mitä haluaa uskoa. Juu, ne joka kylässä olevat thaihieromot ja yksiöissään päivystävät lukemattomat neidot saavat asiakkaikseen hädin tuskin vain ja ainoastaan yksinäisiä luuserimiehiä, perheellisiä ja varattuja miehiähän ei ikinä voi asiakkaina olla! 😂. Bisnes kasvaa vuosi vuodelta eksponentiaalisesti ja kukoistaa vain muutaman luuserin ansiosta!

Herätkää nyt jo ja päästäkää kissa ulos.

Sinä haluaisit uskoa, että me kyselisimme miehiltä asiasta. Viestilläsi yrität rikkoa pariskuntien keskinäistä luottamusta. Kun et itse ole koskaan saanut kokea parisuhdeonnea, et halua muidenkaan olevan onnellisia.

FYI: ei ole koskaan tullut mieleeni kysyä keneltäkään asiasta. Ei nykyiseltä puolisolta, ei ex-aviopuolisolta eikä keneltäkään, ketä heidän välissään olen joskus tapaillut. Ihan kuten hekään eivät ole kysyneet minun seksihistoriaani.

Ihanan naisellinen ja tälle foorumille niin tyypillinen tapa yrittää polkea itseä miellyttämättömän kommentin esittäjää maahan. Jos esität miehenä kommentin tai faktoja, jotka tuovat esiin naiselle epämiellyttäviä tosiasioita jotka nainen haluaa kaikin keinoin kieltää, niin naisen vastineeseen sisällytetään aina joku koulukiusaajatasoinen vähättely tai solvaus jolla naisen omaa mielipidettä yritetään boostata. Tyypillisesti se on joku peräkammaripoikuuteen tai jollain tapaa elämässä epäonnistumiseen viittaava, ja niin tässäkin "kun et itse ole saanut kokea parisuhdeonnea", vaikka todellisuudessa nimenomaan tässä asiassa juurikin se elämänkokemus puhuu.

Kannattaa yrittää laskeutua sieltä feministisestä norsunluutornista välillä ja ottaa ne sumeat lasit pois päästä. Todellisuus saattaa olla erilainen kuin haluat uskoa ihan siellä omien neljän seinäsi ja livelaughlove-taulujesi keskelläkin.

Vierailija
328/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole mies ehtinyt demonstroida, minkä arvon hän molemminpuoliselle halulle ja nautinnolle seksissä asettaa. Ei jatkoon.

Tällä logiikalla yhden yön jutut sitten yhtä tuomittavia.

Vierailija
329/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin tyhmä että mainostaa harrastavansa maksullisia. Vähän sama jos nainen mainostaisi miehille että käy etelässä naimassa paikallisia gigoloita pari kertaa vuodessa.

Monet tämän palstan daamit kuvittelevat oikeasti, että se oma ihana mies puhuu TIETENKIN totta kun kertoo ettei ole KOSKAAN käynyt maksullisissa eikä voisi kuvitellakaan käyvänsä. Eikä mies edes tiedä ketään kuka käy, korkeintaan kerran kuuli intissä että tupakaveri oli kuullut pikkuserkultaan että Kajaanissa joku kusipää joskus oli ehkä 70-luvulla käynyt.

Nainen uskoo juuri sitä mitä haluaa uskoa. Juu, ne joka kylässä olevat thaihieromot ja yksiöissään päivystävät lukemattomat neidot saavat asiakkaikseen hädin tuskin vain ja ainoastaan yksinäisiä luuserimiehiä, perheellisiä ja varattuja miehiähän ei ikinä voi asiakkaina olla! 😂. Bisnes kasvaa vuosi vuodelta eksponentiaalisesti ja kukoistaa vain muutaman luuserin ansiosta!

Kultaseni. Vain vähemmistö miehistä maksaa seksistä. Herää ihan vain itse. Valintasi on vähemmistömiehen valinta eikä hekottelusi sitä muuksi muuta.

Voi kultaseni. Nyt olisi valistuksen paikka sinulle. Käy vaikka jututtamassa paikallisen thaihieromon työntekijöitä, niin he kertovat käykö asiakkaina vain naista saamattomat sinkkumiehet vai onko joukossa myös perheellisiä miehiä koulutusasteesta riippumatta.

Kultaseni, se lukutaito. Kävi siellä perheellinen tai perheetön mies ei muuta sitä asiaa, että siellä käy pieni vähemmistö miehistä. Pieni vähemmistö.

Voit elää vapaasti omassa uskossasi. Näitä hieromoja on vaan noussut suuri määrä esim pk-seudulle, joten kyllä niiden toiminnan kannattavuus perustuu myös kasvaviin asiakasmääriin. MIkään pieni merkityksestön vähemmistö siihen ei riittäisi. Itse olen tosin parisuhteessa ja käyn esim. thaihieronnassa vain Thaimaan lomilla, missä voi saada ihan aitoa kunnon thaihierontaa ilman lisäpalveluiden kyselyitä. Suomessa miesasikkaat itse määrittävät tarjonnan, joten ymmärrän hyvin miksi Suomessa hieromalaitoksissa tarjotaan hieronnan ohessa muutakin.

Ei tarvitse elää missään uskossa. Sekä tutkimukset että arkijärki ja kokemus kertovat sen, että kyse on pienestä vähemmistöstä. Ehkä teidän piireissänne sitä tehdään sitten pojasta vaariin ja alituiseen, mutta liikutte sitten hyvin epätavallisissa piireissä.

Tutkimuksia? Laita nyt ihmeessä lähdettä mukaan, jos "tutkimuksiin" viittaat.  Kylmä fakta tämän päivän Suomesta on se, mikä tulee vastaan jo ihan tinderissä, että seksin tarjonta on räjähtänyt käsiin.  Sugardaddyä etsiviin suomalaisiin naisiin törmää ihan päivittäin tinderiä selatessa. Ei siis tarvitse mennä edes hieromalaitoksiin kun kotimaisiakin hutsuja on maa täynnä.  Se, että tarjontaa on paljon ja tarjonta kasvaa kertoo että asialle on myös kysyntää. Usko sinä vaan pieneen vähemmistöön.

Aikuinen ihminen jolla on kirjoitus-ja lukutaito osaa etsiä ihan itse. Et löydä yhtään tutkimusta, jossa todettaisiin miesten enemmistön käyttävän maksullisia palveluja. Edes puolien. Edes lähelle puolien. Vuositasolla puhutaan muutamasta prosentista, kokonaisuudessaan noin 15 prosentista. Tämän tajuaa jokainen kun miettii omaa tuttavapiiriään. Olette vähemmistö.

Näin tällaisen seurueen kerran lentokentällä, Thaimaaseen menossa. Nuoresta iästä huolimatta oli todella röpöttynyt ulkonäkö ja ympäripäissään jo kentällä, noin kolmenkympin miesporukka jostain maaseudulta tai lähiöostarin pubista. Eli jos kaikki kaverit ovat vastaavia, niin voi ehkä kuvitella, että kaikki miehet tai suurin osa. Lapsellista se silti tietysti on.

*Thaimaahan

Vierailija
330/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole käyneet maksullisissa, mutta suurin osa on käynyt katsomassa strippaajia, joka monelle naiselle on yhtä huono asia.

Vierailija
331/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä onko hän ylipäänsä kertonut siitä ja miten? Jos hän on pitänyt sitä omana tietonaan niin silloin hän kaiketi suhtautuu parisuhteeseen vakavasti.

Vierailija
332/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mukana järjestämässä erinäköisiä koulutustilaisuuksia Tallinnan laivoilla eri yrityksille. Yhteistä niille kaikille joissa on pääosin miesporukkaa on aika kova ryyppääminen laivalla ja myös maissa. Ja olen lukemattomia kertoja omin silmin todistanut vierailuja myös Tallinnan ilotaloissa. Ja kyllä siellä ovat käyneet myös ukkomiehet, kun on tarpeeksi viinaa päässä ja vielä työkaverit ehkä yllyttämässä. Eikä kaikki ole mitään renttuja vaan ihan kunnollisia perheenisiä jotka vaan viina ja seura saavat hetkeksi sekaisin.

Kuinkahan monta kertaa olen kuullut lauseen tästä ei sitten puhuta kotona tai jotain vastaavaa.  On paljon vaimoja jotka eivät tiedä miestensä kaikkia salaisuuksia. 

Hys hys, täällä ei saa kertoa tosielämän realiteeteista. Täällä viitataan finnsex-tutkimukseen ja poljetaan kaikki muuta väittävät ihmiskauppaa kannattavien luusereiden lokeroon. Koska meidän Matti ja siskonmies Jari ei kyllä maksullisissa ikinä kävisi, niin suoraselkäisiä ja rehtejä hyviä miehiä ja isiä ovat! 😂

Vierailija
333/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni. Vain vähemmistö miehistä maksaa seksistä. Herää ihan vain itse. Valintasi on vähemmistömiehen valinta eikä hekottelusi sitä muuksi muuta.

Voi kultaseni. Nyt olisi valistuksen paikka sinulle. Käy vaikka jututtamassa paikallisen thaihieromon työntekijöitä, niin he kertovat käykö asiakkaina vain naista saamattomat sinkkumiehet vai onko joukossa myös perheellisiä miehiä koulutusasteesta riippumatta.

Kultaseni, se lukutaito. Kävi siellä perheellinen tai perheetön mies ei muuta sitä asiaa, että siellä käy pieni vähemmistö miehistä. Pieni vähemmistö.

Voit elää vapaasti omassa uskossasi. Näitä hieromoja on vaan noussut suuri määrä esim pk-seudulle, joten kyllä niiden toiminnan kannattavuus perustuu myös kasvaviin asiakasmääriin. MIkään pieni merkityksestön vähemmistö siihen ei riittäisi. Itse olen tosin parisuhteessa ja käyn esim. thaihieronnassa vain Thaimaan lomilla, missä voi saada ihan aitoa kunnon thaihierontaa ilman lisäpalveluiden kyselyitä. Suomessa miesasikkaat itse määrittävät tarjonnan, joten ymmärrän hyvin miksi Suomessa hieromalaitoksissa tarjotaan hieronnan ohessa muutakin.

Ei tarvitse elää missään uskossa. Sekä tutkimukset että arkijärki ja kokemus kertovat sen, että kyse on pienestä vähemmistöstä. Ehkä teidän piireissänne sitä tehdään sitten pojasta vaariin ja alituiseen, mutta liikutte sitten hyvin epätavallisissa piireissä.

Tutkimuksia? Laita nyt ihmeessä lähdettä mukaan, jos "tutkimuksiin" viittaat.  Kylmä fakta tämän päivän Suomesta on se, mikä tulee vastaan jo ihan tinderissä, että seksin tarjonta on räjähtänyt käsiin.  Sugardaddyä etsiviin suomalaisiin naisiin törmää ihan päivittäin tinderiä selatessa. Ei siis tarvitse mennä edes hieromalaitoksiin kun kotimaisiakin hutsuja on maa täynnä.  Se, että tarjontaa on paljon ja tarjonta kasvaa kertoo että asialle on myös kysyntää. Usko sinä vaan pieneen vähemmistöön.

Aikuinen ihminen jolla on kirjoitus-ja lukutaito osaa etsiä ihan itse. Et löydä yhtään tutkimusta, jossa todettaisiin miesten enemmistön käyttävän maksullisia palveluja. Edes puolien. Edes lähelle puolien. Vuositasolla puhutaan muutamasta prosentista, kokonaisuudessaan noin 15 prosentista. Tämän tajuaa jokainen kun miettii omaa tuttavapiiriään. Olette vähemmistö.

Näin tällaisen seurueen kerran lentokentällä, Thaimaaseen menossa. Nuoresta iästä huolimatta oli todella röpöttynyt ulkonäkö ja ympäripäissään jo kentällä, noin kolmenkympin miesporukka jostain maaseudulta tai lähiöostarin pubista. Eli jos kaikki kaverit ovat vastaavia, niin voi ehkä kuvitella, että kaikki miehet tai suurin osa. Lapsellista se silti tietysti on.

*Thaimaahan

Aha. Joka tapauksessa, kun tuolla joku väitti, että seksin ostamista muka hävetään, niin nämä ainakin puhelivat asiasta suureen ääneen ja rehvastellen. Heille varmaan vuoden kohokohta, jos edes pääsivät koneeseen. Ainakin yksi todella pienikokoinen jeppe oli niin päissään, että en tiedä otetaanko koneeseen siinä kunnossa. Selvästikin putki takana.

Vierailija
334/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluaisit uskoa, että me kyselisimme miehiltä asiasta. Viestilläsi yrität rikkoa pariskuntien keskinäistä luottamusta. Kun et itse ole koskaan saanut kokea parisuhdeonnea, et halua muidenkaan olevan onnellisia.

FYI: ei ole koskaan tullut mieleeni kysyä keneltäkään asiasta. Ei nykyiseltä puolisolta, ei ex-aviopuolisolta eikä keneltäkään, ketä heidän välissään olen joskus tapaillut. Ihan kuten hekään eivät ole kysyneet minun seksihistoriaani.

Ihanan naisellinen ja tälle foorumille niin tyypillinen tapa yrittää polkea itseä miellyttämättömän kommentin esittäjää maahan. Jos esität miehenä kommentin tai faktoja, jotka tuovat esiin naiselle epämiellyttäviä tosiasioita jotka nainen haluaa kaikin keinoin kieltää, niin naisen vastineeseen sisällytetään aina joku koulukiusaajatasoinen vähättely tai solvaus jolla naisen omaa mielipidettä yritetään boostata. Tyypillisesti se on joku peräkammaripoikuuteen tai jollain tapaa elämässä epäonnistumiseen viittaava, ja niin tässäkin "kun et itse ole saanut kokea parisuhdeonnea", vaikka todellisuudessa nimenomaan tässä asiassa juurikin se elämänkokemus puhuu.

Kannattaa yrittää laskeutua sieltä feministisestä norsunluutornista välillä ja ottaa ne sumeat lasit pois päästä. Todellisuus saattaa olla erilainen kuin haluat uskoa ihan siellä omien neljän seinäsi ja livelaughlove-taulujesi keskelläkin.

Se että huomauttaa miehelle siitä, että hänen "faktansa" on vedetty anuksesta, ei ole feminismiä. Se on ihan vaan sitä, että selvennetään hänelle faktoja.

Vierailija
335/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hys hys, täällä ei saa kertoa tosielämän realiteeteista. Täällä viitataan finnsex-tutkimukseen ja poljetaan kaikki muuta väittävät ihmiskauppaa kannattavien luusereiden lokeroon. Koska meidän Matti ja siskonmies Jari ei kyllä maksullisissa ikinä kävisi, niin suoraselkäisiä ja rehtejä hyviä miehiä ja isiä ovat! 😂

Olet kyllä melkoisen naiivi. Onhan niitä paljon vähemmän hyviä miehiä naimisissakin, juovat, lyövät jne. ja näitä löytyy ihan sukulaisistakin.

Vierailija
336/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa olen ollut ulkomaan komennukselle ja seminaareissa, että väitän vähintään 50% miehistä olleen ainakin kerran maksullisten naisten kanssa. Ja ennen kaikkea niitä ”kunnollisi” miehiä.

Vierailija
337/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuollaista tapahtuu duunarityöpaikoilla, ainoa tuntemani mies oli vastaava ja jäi kiinni tartuttaessaan vaimoonsa taudit. Tallinnan rellestykset ovat ihan tietyn pienen kansanosan juttu, alkoholiongelmaisia ja epämääräistä sakkia.

Kyllä noissa koulutustilaisuuksissa on ollut sekä duunariporukoita että myös akateemisia ihmisiä. Eikä läheskään kaikki ole mitään alkoholiongelmaisia, jotenkin se laivoilla on vaan sellainen juttu, että siellä juodaan vähän reilummin joka sitten saattaa johtaa edellämainittuihin seikkailuihin.

Vierailija
338/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä yhtään normaalia seksiä ostavaa miestä nähnyt tai tavannut. Helppo uskoa, että heitä on vain tuo pari prossaa Suomessa. 

Minun tuntemani miehet ovat vielä kriittisempiä seksin ostoon kuin minä itse. Jos jotenkin voisi varmistua, ettei kyseessä ole ihmiskaupan uhri, niin molemmat ovat varmaan yhtä onnettomia tapauksia, sekä myyjä että ostaja. Ei se leimaa ihmisistä yksistään, mutta ne muut asenteet kuten tässä ketjussa monilla naisiin liittyen on. Ilmeisesti nämä oikeasti vihaavat naisia.

Ai tunnet henkilökohtaisesti jokaisen maan seksin ostajan? Onpas 100% laatututkimus.

Vierailija
339/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa ilmaista lounasta!!

Vierailija
340/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista miten kujalla jotkut ovat. Meinaatko tosissasi, että valkokaulusporukoissa ei käydä huo*issa tilaisuuden tullen? Lentäisit järkytyksestä perseellesi kun tietäisit todellisuuden.