Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
341/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista naista ei ole olemassakaan opin jo vaarilta. Naimisiinmeno voi usein olla kallein vaihtoehto, joten ensiarvoista on hankkia hyva avioehtosopimus ja varsinkin jos omaisuutta on karttunut.

Miehen elämä ja pelkkä elossa olo on siis asumisineen, syömisiin, jne. ilmaista, kunhan vain pysyy sinkkuna?

Vierailija
342/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät ole käyneet maksullisissa, mutta suurin osa on käynyt katsomassa strippaajia, joka monelle naiselle on yhtä huono asia.

Minä olen käynyt kahdesti katsomassa strippausta, kerran ulkomailla ja kerran Suomessa ja olen siis nainen. Uteliaisuudesta kävin ja pidän tuomittavana seksin ostoa siihen liittyvän ihmiskaupan takia. Vielä silloin kun itse kävin noissa paikoissa ei tiedetty ihmiskaupasta eikä sitä ollut niin paljon kuin nyt, joten periaatteessa yhden kerran käynti on voinut olla vaikka virhe, jota mies katuu. Mutta kyllä sellainen jolle seksin osto on oikein henki ja elämä sekä puolustettava asia (varsinkin näillä ketjun argumenteillä) on ehdoton ei. Ei minulla tuollaisen kanssa ole mitään yhteistä missään asiassa kuten ei normiväestöllä ole seksituristinkaan kanssa. Marginaaliporukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu syystä. Jos joskus nuorena on ollut epävarma ja halunnut ensin kokeilla maksullisen kanssa. Ja sellaisen maksullisen, joka tekee sitä omasta halustaan.

Maksullinen, joka haluaa asiakastaan :D Kuka nyt on hieman naiivi?

Miehen rahojen haluaminen ei tarkoita sitä, että nainen haluaisi miehen kanssa seksiä. Paljon onnellisempi maksullinen olisi, jos vain antaisit hänelle rahat etkä toivoisi seksiä.

Väitän, että suurin osa ihmisistä tekee työtään lähinnä rahan takia. Ei kutsumuksesta eikä saadakseen jotain upeeta sisältöä elämäänsä. Minä ainakin olisin onnellisempi jos saisin palkkani ilman työntekovelvoitetta. Kuka oli nyt hieman hölmö?

Vierailija
344/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartun lauseeseen - onko pillua kerran tai toisenkin myynyt kelpaamaton.

No, täällä nostan kättä. Kyllä tuli tarjoiltua hoitoa jos jonkinlaista parikymppisenä. Mieheni tietää niistä aikaslailla kaikiltaosin, ja silti kelpaan. Olen hyvä vaimo ja äiti. 

Ja jollainlailla tunnen joskus jopa pientä ylpeyttä näistä vuosista. On totta että ihan aina ei ollut ihanaa, enkä enää kaipaa niitä, mutta siitä huolimatta. Se tarjoili minulle paljon kokemusta, mistä suurinosa naisista vain arvailee. Ja en kehota ketään siihen maailmaan, minulla oli varmaan hyvä tuurikin, en törmännyt koskaan ihan äärimmäisen sairaisiin ihmisiin.

Ja aikas usein miehillä oli iso syy tulla minun luo, eikä vähimpänä se, että kotona oli kylmää. Joskus yhteinen aika oli vain että oltiin lähekkäin, ilman sen kummempaa toimintaa. Läsnäoloa siis.

sori, ei ollut tarkoitus "paasata"

Vierailija
345/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä yhtään normaalia seksiä ostavaa miestä nähnyt tai tavannut. Helppo uskoa, että heitä on vain tuo pari prossaa Suomessa. 

Minun tuntemani miehet ovat vielä kriittisempiä seksin ostoon kuin minä itse. Jos jotenkin voisi varmistua, ettei kyseessä ole ihmiskaupan uhri, niin molemmat ovat varmaan yhtä onnettomia tapauksia, sekä myyjä että ostaja. Ei se leimaa ihmisistä yksistään, mutta ne muut asenteet kuten tässä ketjussa monilla naisiin liittyen on. Ilmeisesti nämä oikeasti vihaavat naisia.

Ai tunnet henkilökohtaisesti jokaisen maan seksin ostajan? Onpas 100% laatututkimus.

Kirjoitin minun tuntemani ja tapaamani. Tunnen siis ne jotka olen nähnyt ja tavannut, olen siis tuo onneton tapaus itse toiselta puolelta. Nyt jo kauas jäänyttä elämää.

Vierailija
346/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mukana järjestämässä erinäköisiä koulutustilaisuuksia Tallinnan laivoilla eri yrityksille. Yhteistä niille kaikille joissa on pääosin miesporukkaa on aika kova ryyppääminen laivalla ja myös maissa. Ja olen lukemattomia kertoja omin silmin todistanut vierailuja myös Tallinnan ilotaloissa. Ja kyllä siellä ovat käyneet myös ukkomiehet, kun on tarpeeksi viinaa päässä ja vielä työkaverit ehkä yllyttämässä. Eikä kaikki ole mitään renttuja vaan ihan kunnollisia perheenisiä jotka vaan viina ja seura saavat hetkeksi sekaisin.

Kuinkahan monta kertaa olen kuullut lauseen tästä ei sitten puhuta kotona tai jotain vastaavaa.  On paljon vaimoja jotka eivät tiedä miestensä kaikkia salaisuuksia. 

Varmasti tuollaista tapahtuu duunarityöpaikoilla, ainoa tuntemani mies oli vastaava ja jäi kiinni tartuttaessaan vaimoonsa taudit. Tallinnan rellestykset ovat ihan tietyn pienen kansanosan juttu, alkoholiongelmaisia ja epämääräistä sakkia.

Ei ole todellista miten kujalla jotkut ovat. Meinaatko tosissasi, että valkokaulusporukoissa ei käydä huo*issa tilaisuuden tullen? Lentäisit järkytyksestä perseellesi kun tietäisit todellisuuden.

Eikö se Juha Vainiokin laulanut, että mitä suurempi herra sen suurempi sika. :D

Vierailija
347/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista naista ei ole olemassakaan opin jo vaarilta. Naimisiinmeno voi usein olla kallein vaihtoehto, joten ensiarvoista on hankkia hyva avioehtosopimus ja varsinkin jos omaisuutta on karttunut.

Miehen elämä ja pelkkä elossa olo on siis asumisineen, syömisiin, jne. ilmaista, kunhan vain pysyy sinkkuna?

Ei nyt ilmaista mutta huomattavasti halvempaa kun ei tarvitse elättää puolisoa ja ostella puolison vaatimia kalliita trendi ruokia jota joku some vaikuttaja on käskenyt syödä että saisi itselleen mainostuloja

Vierailija
348/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuuko aviomiehet käydessään bordellissa ???

Vierailija
349/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mukana järjestämässä erinäköisiä koulutustilaisuuksia Tallinnan laivoilla eri yrityksille. Yhteistä niille kaikille joissa on pääosin miesporukkaa on aika kova ryyppääminen laivalla ja myös maissa. Ja olen lukemattomia kertoja omin silmin todistanut vierailuja myös Tallinnan ilotaloissa. Ja kyllä siellä ovat käyneet myös ukkomiehet, kun on tarpeeksi viinaa päässä ja vielä työkaverit ehkä yllyttämässä. Eikä kaikki ole mitään renttuja vaan ihan kunnollisia perheenisiä jotka vaan viina ja seura saavat hetkeksi sekaisin.

Kuinkahan monta kertaa olen kuullut lauseen tästä ei sitten puhuta kotona tai jotain vastaavaa.  On paljon vaimoja jotka eivät tiedä miestensä kaikkia salaisuuksia. 

Varmasti tuollaista tapahtuu duunarityöpaikoilla, ainoa tuntemani mies oli vastaava ja jäi kiinni tartuttaessaan vaimoonsa taudit. Tallinnan rellestykset ovat ihan tietyn pienen kansanosan juttu, alkoholiongelmaisia ja epämääräistä sakkia.

Kyllä noissa koulutustilaisuuksissa on ollut sekä duunariporukoita että myös akateemisia ihmisiä. Eikä läheskään kaikki ole mitään alkoholiongelmaisia, jotenkin se laivoilla on vaan sellainen juttu, että siellä juodaan vähän reilummin joka sitten saattaa johtaa edellämainittuihin seikkailuihin.

Ei missään muussa kuin duunarityöpaikoissa ole Tallinnan reissuja. Mutta joka alalta löytyy varmaan seksin ostajia, siihen tarvitaan tietty luonne ja ajattelutapa. Osa sitten voi tehdä tuollaista kun humala on riittävä, mutta ei sittenkään ihan kuka tahansa. Marginaaliporukkaa tutkimusten ja arkihavaintojenkin mukaan täällä Suomessa, kun täällä ei ole moinen ollut tapana. Etelän maissa on sitten yleisempää ja Saksassakin.

Vierailija
350/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista miten kujalla jotkut ovat. Meinaatko tosissasi, että valkokaulusporukoissa ei käydä huo*issa tilaisuuden tullen? Lentäisit järkytyksestä perseellesi kun tietäisit todellisuuden.

Junnu lauleli myös kaksimielisiä sikalauluja seksistä. Entä urpo Lahtinen Jallu Kalle ratti mies . Hymy .

Vierailija
351/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ilmaista mutta huomattavasti halvempaa kun ei tarvitse elättää puolisoa ja ostella puolison vaatimia kalliita trendi ruokia jota joku some vaikuttaja on käskenyt syödä että saisi itselleen mainostuloja

En ihan ymmärrä teitä miehiä. Mun mies tykkää syödä jotain ihme kalliita proteiinihässäköitä. Maksaa ja ostaa ne pääasiassa ihan itse, vaikka mulla on paremmat tulot. Sanoin sille että osta itse niin saat mitä haluat, minä en noita halua enkä tiedä mistä niistä sinä tykkäät. Ei ongelmaa. Kai osaat sanoa daamille, että osta kikhernetryffelisi ihan itse, minä en siitä niin välitä?

Mutku pitäisi oppia puhumaan. Niin niin.

Vierailija
352/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän noiden kaikkien ala ikäisten ja thai lasten isät mahtaa olla ???

Vierailija
353/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama asia kuin naisilla neitsyyden menetys. Damaged goods.

*sarkasmitutka*

Vierailija
354/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa noi Masku lestadiolaiset ja thai jutut nyt tämä viimeinen jolla jo lapsi jonkun muun kanssa ihan neitsyitä on . Eli siis toikin uskonto paskaopetus ontuu pahasti sillä monet mies ja nais prostituoidut on mennyt naimisiin monet moneen kertaan 🤭🤭🤭🤭🤣

Vierailija
355/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee niin paljon halvemaksi kun oman eukon pitäminen että ei paljon kiinnosta vaikka olisin miten pilalla. Ja eipähän tarvi samaa lehmää jyystää vuodesta toiseen. Voi ihan valita että minkä näköstä, kokosta ja ikäistä haluaa panna.

Pisteet rehellisyydestä, miinuspisteet halveksunnasta ja herjaamisesta.

Muuten kelpaamattomat jämäpalat joutuvat joko maksamaan tai olemaan ilman, niin se menee.

Et voi valita tarjonnan ulkopuolelta ja sinuakaan ei välttämättä aina valita asiakkaaksi kun on parempiakin.

Vierailija
356/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt yhtään ymmärrä, mistä nämä se ksin ostamista puolustavat miehet nyt niin pillastui. Kävi jo ilmi, etteivät he halua normaalia parisuhdetta, joten miksi heitä nyt harmittaa niin paljon se, etteivät parisuhdetta etsivät naiset ole heidän kaltaisistaan kiinnostuneita? Eikös se tilanne ole ihan win win molemmin puolin, kummankaan ei tarvitse olla toistensa kanssa missään tekemisissä eikä haluakaan.

Vierailija
357/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vaimoa miehet sitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junnu lauleli myös kaksimielisiä sikalauluja seksistä. Entä urpo Lahtinen Jallu Kalle ratti mies . Hymy .

Tässä voi sitten kysyä millainen porukka tällaista musiikkia kuuntelee. Irwinin sikailubiisit ja vastaavat kiinnostavat vain tiettyä osaa porukasta, joiden mielestä se on hauskaa. Sama, mutta nuorempi jengi kuuntelee samaa sanomaa nykyisin räpistä.

Vierailija
358/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se miestä, jos nainen on joskus myynyt itseään?

Varsinkin jos mies itse on aiemmin käynyt maksullisilla?

Haittaa. Olen käynyt maksullisissa.

Ja totta kai minut tästä "tuomitaan". Mutta miksi?

m

Koska olet kaksinaismoralisti ja naisvihaaja. Tuomitset muut siitä, mitä itse ylläpidät ja käytät, ja inhoat niitä, joilta ostat sen, mitä et ilmaiseksi mistään saa. Siksi.

Vierailija
359/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no money, no honey

Vierailija
360/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan käsittämätöntä raamatullista moralisointia tämä naisten alapeukutus aiheeseen. Itse käyn nykyään aina ollessani poikamies maksullisilla neidoilla. Ja ihan normi heppu olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi