Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisteletko koskaan nuoruudenrakkauksiasi?

Vierailija
02.02.2015 |

Mieleeni tuli tänä aamuna muistoja kaukaa. Jännää, miten vanhat teiniajan biisit voivatkin tuoda muistoja mieleen. Mitähän noillekin nuorukaisille kuukuu nykyään?

Yhden näin uimahallissa, oli hänkin vanhentunut. Perheellinen. 

Mites muut, muisteletteko menneitä? Koskaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska niitä ei ole :-(

Vierailija
2/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistelen, FB:ssa eräs ensirakkaus oli saanut vauvan. Toisesta taas tuli kuuluisan suomalaisbändin kautta maailmaa nähnyt mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
4/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki kavereina fb: ssä..jutellaan silloin tällöin.

Vierailija
5/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään elää nykyhetkessä ja haaveilla tulevasta, sen sijaan en tykkää muistella menneitä tai kaihota entisiä aikoja.

Vierailija
6/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö koskaan, miten oma elämäsi olisi ollut erilaista, jos olisitkin ollut sen miehen kanssa?

Vierailija
7/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:15"]

Mietittekö koskaan, miten oma elämäsi olisi ollut erilaista, jos olisitkin ollut sen miehen kanssa?

[/quote]

En.

Vierailija
8/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo nuoruuden- ja vanhuudenrakkaudet tuppaavat mielessä olemaan, joku biisi tms. palauttaa mieleen:) 

Vierailija
9/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Kivoja muistoja, mutta en haikaile entisiä.

Vierailija
10/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen niitä nuoruuden ihastuksia, joista ei sitten tullut mitään kun rohkeus ei riittänyt.

Vierailija
11/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen vain nuoruuden panojani. Vieläkin saan verkkokalvoille niiden 15-17 vuotiaiden tyttöjen pimperon, mitä itse teinivuosina samanikäisenä jörnin. ai että niitä...näistä muistoista on nyt kymmenisen vuotta aikaa.

Vierailija
12/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jos on valmiiksi ahdistunut olo. Ajattelen, että mitä ihmettä näin niissä ihmisissä ja miksi he kohtelivat minua niin huonosti. Onko heillä edes huono omatunto tekemisistään? Oksettavia tyyppejä. Onneksi olen aikuisena osannut valita kumppanit paremmin, kun itsetunto ei ole ollut yhtä maassa.

Vierailija
13/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin just seurustelemaan miehen kanssa johon rakastuin 13-vuotiaana. Nyt olen 32. En ole ajatellut ketään muuta tässä välissä.

Vierailija
14/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Mä olin silloin kuumaa kamaa. Aina sain nuoria miehiä (ja vanhempiakin) ympärilleni kilpaa kehumaan ja puhelinnumeroa kärttämään. Nyt on toisin, huoh. Silloin sitä ei oikein osannut arvostaa, kun olin niin siveä ja ujo. Ennemminkin pelkäsin sitä huomiota.

Nyt uneksin lasten uimaopettajasta, joka on kyllä niin namu 19-vuotias komistus. Vain uneksin, siis.

Vierailija
15/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Enpä juuri. Joskus muistan hetken ajan hymy huulilla teini-iän ja parikymppisenä koettuja ihastumisia ja rakastumisia. Niistä ei koskaan tullut suhdetta.

Facebookin kautta näen jotain heidän elämästää, paitsi yksi on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Saattaa olla kuollut huumeisiin.

Vanhoja heiloja en juuri koskaan ajattele. On olemassa syyt, miksi ovat entisiä..

Vierailija
16/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus.
Erään naisen kuvia kiinnostaisi nähdä, olin ihastunut siihen ala ja yläasteella, muutettiin toiselle paikkakunnalle ja en sen jälkeen ole nähnyt.
Nimellä olen googlettanut , mutta en löytänyt kuin vanhoja urheilutuloksia.

Vierailija
17/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä muistelemaan, olleita ja menneitä. Elämä on tässä ja nyt eikä eilisessä.

Vierailija
18/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai muistelen joskus! Näin telkkarissa erään jonka kanssa joskus yläasteella kuljettiin käsi kädessä ja pussasinkin ekan kerran... sellaista herkkää ja vähän pelottavaakin :) Poika olisi halunnut mennä pidemmälle, mutta minä olin ujompi. Hyvä vaan, että olin ja säästelin itseäni toiselle. Tästä toisesta tuli aviomies.

Vierailija
19/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No joo, minusta olisi tullut diplomaatin rouva ja rikaskin. Ehkä käynyt linnanjuhlissa käsikynkässään. Toisaalta - tämä nykyinen puoliso on rakkaampi. Ollaan hänenkin kanssaan koettu vaikka mitä.

Vierailija
20/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin yläasteen ajan rakkauteen eräässä baarissa. Oli aika hm... eläneen näköinen. Näytti nauttineen siellä aika monta juomaa ennenkin ;ä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi