Muisteletko koskaan nuoruudenrakkauksiasi?
Mieleeni tuli tänä aamuna muistoja kaukaa. Jännää, miten vanhat teiniajan biisit voivatkin tuoda muistoja mieleen. Mitähän noillekin nuorukaisille kuukuu nykyään?
Yhden näin uimahallissa, oli hänkin vanhentunut. Perheellinen.
Mites muut, muisteletteko menneitä? Koskaan?
Kommentit (21)
Minä muistelen, FB:ssa eräs ensirakkaus oli saanut vauvan. Toisesta taas tuli kuuluisan suomalaisbändin kautta maailmaa nähnyt mies.
Mulla on kaikki kavereina fb: ssä..jutellaan silloin tällöin.
En. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään elää nykyhetkessä ja haaveilla tulevasta, sen sijaan en tykkää muistella menneitä tai kaihota entisiä aikoja.
Mietittekö koskaan, miten oma elämäsi olisi ollut erilaista, jos olisitkin ollut sen miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:15"]
Mietittekö koskaan, miten oma elämäsi olisi ollut erilaista, jos olisitkin ollut sen miehen kanssa?
[/quote]
En.
Kyllä nuo nuoruuden- ja vanhuudenrakkaudet tuppaavat mielessä olemaan, joku biisi tms. palauttaa mieleen:)
Usein. Kivoja muistoja, mutta en haikaile entisiä.
muistelen niitä nuoruuden ihastuksia, joista ei sitten tullut mitään kun rohkeus ei riittänyt.
Muistelen vain nuoruuden panojani. Vieläkin saan verkkokalvoille niiden 15-17 vuotiaiden tyttöjen pimperon, mitä itse teinivuosina samanikäisenä jörnin. ai että niitä...näistä muistoista on nyt kymmenisen vuotta aikaa.
Joskus, jos on valmiiksi ahdistunut olo. Ajattelen, että mitä ihmettä näin niissä ihmisissä ja miksi he kohtelivat minua niin huonosti. Onko heillä edes huono omatunto tekemisistään? Oksettavia tyyppejä. Onneksi olen aikuisena osannut valita kumppanit paremmin, kun itsetunto ei ole ollut yhtä maassa.
Aloin just seurustelemaan miehen kanssa johon rakastuin 13-vuotiaana. Nyt olen 32. En ole ajatellut ketään muuta tässä välissä.
Joo-o. Mä olin silloin kuumaa kamaa. Aina sain nuoria miehiä (ja vanhempiakin) ympärilleni kilpaa kehumaan ja puhelinnumeroa kärttämään. Nyt on toisin, huoh. Silloin sitä ei oikein osannut arvostaa, kun olin niin siveä ja ujo. Ennemminkin pelkäsin sitä huomiota.
Nyt uneksin lasten uimaopettajasta, joka on kyllä niin namu 19-vuotias komistus. Vain uneksin, siis.
[/quote]
Enpä juuri. Joskus muistan hetken ajan hymy huulilla teini-iän ja parikymppisenä koettuja ihastumisia ja rakastumisia. Niistä ei koskaan tullut suhdetta.
Facebookin kautta näen jotain heidän elämästää, paitsi yksi on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Saattaa olla kuollut huumeisiin.
Vanhoja heiloja en juuri koskaan ajattele. On olemassa syyt, miksi ovat entisiä..
Aina joskus.
Erään naisen kuvia kiinnostaisi nähdä, olin ihastunut siihen ala ja yläasteella, muutettiin toiselle paikkakunnalle ja en sen jälkeen ole nähnyt.
Nimellä olen googlettanut , mutta en löytänyt kuin vanhoja urheilutuloksia.
Mitä niitä muistelemaan, olleita ja menneitä. Elämä on tässä ja nyt eikä eilisessä.
Totta kai muistelen joskus! Näin telkkarissa erään jonka kanssa joskus yläasteella kuljettiin käsi kädessä ja pussasinkin ekan kerran... sellaista herkkää ja vähän pelottavaakin :) Poika olisi halunnut mennä pidemmälle, mutta minä olin ujompi. Hyvä vaan, että olin ja säästelin itseäni toiselle. Tästä toisesta tuli aviomies.
[/quote]
No joo, minusta olisi tullut diplomaatin rouva ja rikaskin. Ehkä käynyt linnanjuhlissa käsikynkässään. Toisaalta - tämä nykyinen puoliso on rakkaampi. Ollaan hänenkin kanssaan koettu vaikka mitä.
Törmäsin yläasteen ajan rakkauteen eräässä baarissa. Oli aika hm... eläneen näköinen. Näytti nauttineen siellä aika monta juomaa ennenkin ;ä)
En koska niitä ei ole :-(