Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
141/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31

Pidin listasi! Katsotaan mitä löytyy...
Kiitos sisarellisesta kannustamisestasi ;)

N43

Vierailija
142/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:21"]Olet oikeassa, oloni on todella seksikäs... Valitettavasti ravintolassa ei ole yhtään potentiaalista UROSTA läsnä... Tosin en ole koskaan kokeillut sitä naisen kanssa ... Enkä pitäisi...

Onko kaikki mennyt nettiin? Täällä vain seurueita, pääsääntöisesti turisteja... Mistä löytyy nykyään seuraa jolla taka-ajatuksia ???

En tiedä mitä ajatella tästä koko farssista! Luulin että meillä onnellinen avioliitto ( tosin kuivahko mutta elämmehän ruuhkavuosia...)... Luulin että voimme keskustella. Luulin että meillä säännöt...
[/quote]

En ole hakenut seuraa niin pitkään aikaan, että en oikein osaa paikoissa auttaa. Itse olen jostakin kummastuttavasta syystä bongannut sopivia kaksilahkeisia aikoinani parkkipaikoilta, mutta en voi suositella samaa tapaa, turvallisuus jne. Mutta kyllä varmasti vielä jonkun näet, mutta muista alkaa reilusti jutulle äläkä tuomitse pelkän ulkomuodon perusteella hyviä kandidaatteja.//

Lähetän sinulle kyllä virtuaalihalauksen! Vaikka en voi tietää miltä sinusta tuntuu, tiedän, että moni liitto kaatuu tuollaisten asioiden edessä, joten ne on varmasti raskaita ja vaikeita juttuja.//

Saalistus onnea, toivon että nappaa. Nyt on mentävä huoltamaan tätä omaa liittoani, että pysyykin läheisenä ja kantaa kriisien yli. Ehkä tänään päästäisi käyttämään paistinaruakin vihdoin;)

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta oli hyvä :) vaikka aluksi olin paeta takaisin kotiin. Paikka täynnä minulle liian vanhaa sakkia. Mutta...
Törmäsin todelliseen Alfaan! Hänen katseensa riisui minut täysin. Hänen läsnä olonsa sai minut vapisemaan... Hänen ryhtinsä on kuin viivotin. Hän ei kävele keinuen. Vyösolkea en katsonut, tuijotin häntä syvälle silmiin...Kontrolloin tilannetta enkä päästänyt ohjia käsistä. Hän kysyi minulta haluanko häneltä jotain. Vastasin että kyllä. Haluan että saat minut vikisemään. Mutta en tänään. Haluan tuntea sinut ensin.
Hänkin on varattu. Kysyin että aiheuttaako ongelmia jos tapaamme. Hän sanoi ettei. Sain numeron. Soitan hänelle huomenna :)

Oloni hyvä:) olin selvin päin. Muistan missä mentiin... Nyt katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Kiitos N31! Ilman kannustustasi olisin valloittanut kotona.

N43

Vierailija
144/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:13"]Ilta oli hyvä :) vaikka aluksi olin paeta takaisin kotiin. Paikka täynnä minulle liian vanhaa sakkia. Mutta...
Törmäsin todelliseen Alfaan! Hänen katseensa riisui minut täysin. Hänen läsnä olonsa sai minut vapisemaan... Hänen ryhtinsä on kuin viivotin. Hän ei kävele keinuen. Vyösolkea en katsonut, tuijotin häntä syvälle silmiin...Kontrolloin tilannetta enkä päästänyt ohjia käsistä. Hän kysyi minulta haluanko häneltä jotain. Vastasin että kyllä. Haluan että saat minut vikisemään. Mutta en tänään. Haluan tuntea sinut ensin.
Hänkin on varattu. Kysyin että aiheuttaako ongelmia jos tapaamme. Hän sanoi ettei. Sain numeron. Soitan hänelle huomenna :)

Oloni hyvä:) olin selvin päin. Muistan missä mentiin... Nyt katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Kiitos N31! Ilman kannustustasi olisin valloittanut kotona.

N43
[/quote]

Oih! Ihanaa! Olen niin iloinen puolestasi, olipa mukava herätys ja lukea viestisi:) Siitä vain muutamat treffit ja saat itsellesi seksisuhteen. Toivottavasti teet sen kuitenkin ihan avoimesti, kun miehesikin hiljainen hyväksyntä on. Ja tekee miehellesi psyykkisesti hyvää. Helpottaa taakkaa hänen omista suhteistaan ja auttaa näkemään sinut naisena. Muistathan sitten kertoa, kun olet päässyt kieajolle asti.

N31

Vierailija
145/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:59"]

Voi elämän kevät, kyllä tosiaan on maailma täynnä mielenkiintoisia yhteensattumia:) Mun mies on 183/95. Ootkos kuullut, että hienolta naiselta ei saisi udella mittoja?;) Noh, minä en olekaan hieno nainen niin antaa mennä vai eli 174/85. Vähän pyöreä olen:)// Vai töissä palstailet? Melkein meinaa pieni kiusankappale sisälläni nostaa päätään ja kertoa oikein roiseja juttuja. Olisi jotenkin tyydyttävää aiheuttaa paineita toiselle kesken työpäivän. Hyi olkoon, kun olen ilkeä:P Onneksi mulla ei ole tänään aikaa tarinoida mitään rietasta, kiireinen päivä. Täytyy viihdyttää lapsia joka käänteessä, kun eivät nukkuneet päiväunia.// Mieskin sammui eilen taas sohvalle komean stondiksensa kanssa, mutta en viitsinyt käyttää sitä kuitenkaan. Eilen ei tehnyt mieli nukkuvaa vaikka kyllä kysyinkin alkuillasta jo luvan. Nyt kaduttaa. Ei panettaisi niin paljon nyt, jos olisin hypännyt miehen päälle illalla. Enkä ehdi edes itseäni hoitamaan, pöh. Joten ei kiitos tänään enempää kiusaavia juttuja, sääli nyt sen verran riutuvaa rouvaa:)// N31

[/quote]

Ihan ensimmäiSeksi on todettava, että nämä perskeleen työt aina ajoittain todellakin häiritsevät vapaa-ajan harrastuksia, kuten tällaisen keskustelun käymistä... mm. tämän vuoksi en päässyt/ehtinyt eilen sitten enään sen kummemmin sulle kiusaavia juttuja lähettää, tai tuohon N43:n kanssa käymääsi hedelmälliseen keskusteluun ottamaan kantaa...

Mutta siis, eli olemme miehesi kanssa vielä kropaltammekin kutakuinkin samaa luokkaa...? Hmm... mielenkiintoista todellakin :)

Olen kylläkin kuullut, ettei hienolta Naiselta saa IKÄÄ kysyä, mutta senhän tiedän tuosta käyttämästäsi nimimerkistä ;-) Mmm... taidatkin olla tosiaan silleen justiinsa passelisti pyöreä, pehmeä juuri sopivista paikoista =) Oi kuinka olisikaan ihanaa päästä pääni painamaan sun rintojesi väliin ja sitten niiden väliin naidakin... Huoh...

Anna tulla vaan kunnon roisia juttua työpäivän piristykSeksi... :-) Olen todellakin tykännyt tästä keskustelustamme ja välisestämme tietynlaisesta kiusoittelustakin... et siis ole laisinkaan "ilkeä" :) Itselle kun tulee ajoittain mieleen, että kuinka irstasta se olisikaan, kun pääsisi kesken työpäivän ihan oikeasti niitä paineita jonkun kanssa purkamaan =O)

Vai oli sullakin tietyllä tapaa eilen kiirus päivä, niinhän se taitaa aina joskus kotiäidin osana olla, lapsiaan viihdyttää... mutta onneksi ehdeit tuon N43:n kanssa keskustelemaan ja häntä neuvomaan ja auttamaan löytämään jonkin sortin ratkaisua siihen ongelmaan/ongelmiin... Tokkopa hän kuitenkaan ainoa on, joka tuonlaisessa liitossa elelee ja on joutunut Naiseutensa "uhraamaan"... Toivon todellakin, että hän(kin) löytäisi sen mitä kaipaa...

Kuten tuosta todella kivasta kelistä voi todeta niin nyt ois "talviloma" alkamassa tän työpäivän jälkeen, ens viikko lomilla siis... enkä todennäköisesti nettiin pääse kuin vasta sitten loman jälkeen... :(
mutta ois tosi kiva josko jatkettaisiin viestittelyä/keskustelua sitten sen jälkeen kuitenkin... :-)

m41tre

Vierailija
146/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:35"]

Ja miehet hoi, kokeilkaahan joskus kolmen miehen kimppaa, siten että yksi tahkoaa toista takaapäin samalla kun tahkottava ottaa suihin kolmannelta.

Sitten voisitte kokeilla ristiin runkkamista ja runkkunäytöksen järjestämistä. Helppoa ja kiihoittavaa!!!

Tuomo

[/quote]

Tuohon kompinaatioon vielä Nainen sen tahkottavan alle häneltä suihinottamaan... ;-)

m41tre

Vierailija
147/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:13"]Ilta oli hyvä :) vaikka aluksi olin paeta takaisin kotiin. Paikka täynnä minulle liian vanhaa sakkia. Mutta... Törmäsin todelliseen Alfaan! Hänen katseensa riisui minut täysin. Hänen läsnä olonsa sai minut vapisemaan... Hänen ryhtinsä on kuin viivotin. Hän ei kävele keinuen. Vyösolkea en katsonut, tuijotin häntä syvälle silmiin...Kontrolloin tilannetta enkä päästänyt ohjia käsistä. Hän kysyi minulta haluanko häneltä jotain. Vastasin että kyllä. Haluan että saat minut vikisemään. Mutta en tänään. Haluan tuntea sinut ensin. Hänkin on varattu. Kysyin että aiheuttaako ongelmia jos tapaamme. Hän sanoi ettei. Sain numeron. Soitan hänelle huomenna :) Oloni hyvä:) olin selvin päin. Muistan missä mentiin... Nyt katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. Kiitos N31! Ilman kannustustasi olisin valloittanut kotona. N43 [/quote] Oih! Ihanaa! Olen niin iloinen puolestasi, olipa mukava herätys ja lukea viestisi:) Siitä vain muutamat treffit ja saat itsellesi seksisuhteen. Toivottavasti teet sen kuitenkin ihan avoimesti, kun miehesikin hiljainen hyväksyntä on. Ja tekee miehellesi psyykkisesti hyvää. Helpottaa taakkaa hänen omista suhteistaan ja auttaa näkemään sinut naisena. Muistathan sitten kertoa, kun olet päässyt kieajolle asti. N31

[/quote]

Kuten tuossa aiemmin kirjoittelinkin niin olen pahoillani, etten eilen ehtinyt tähän keskuteluunne kantaa ottamaan, mutta onneksi tämä rietas horoperse N31 osasi ja ehti sinua kannustamaan ja tukemaan...

Kuten myöskin kirjoittelin niin tokkopa olet ainoa laatuasi joka on joutunut Naiseutensa unohtamaan ja liian paljon uhraamaan perheensä ja miehensä eteen...

en siis tarkoita, etteikö perheestä pidäkin pitää huolta, mutta kuten N31 on kirjoitellut ja kertonut niin ei se ulospäin näkyvä "perheidylli" tai miksi sitä voisi kutsuakaan, tarkoita sitä, etteikö miehellä ja naisella voisi olla siellä makkarissa (tai missä tahansa...) aivan erilainen meno ja meininkin :-) Siis niin rietasta, irstasta, nautinnollista, pervoa, molempia huomioivaa mutta kuitenkin juuri heidän kahden (tai sitten useammankin, kuten N31:llä tullee pääsiäisenä toivon mukaan olemaan...) näköistä ja oloista SEKSIÄ, joka on parhaassa tapauksessa paljon muutakin kuin kerran viikossa, lauantaisaunan jälkeen, pimeässä peiton alla!!!

Joka tapauksessa, toivonpa todellakin, että saisit tästä törmäämästäsi Alfasta itsellesi juuri sellaisen Miehen jota tähän tilanteeseen kaipaat ;-) Jokos ole hänelle tänään soittanut??? :)

Ja kuten N31 totesi, haluamme ehdottomasti tietää, kun olet koeajolle päässyt...

m41tre

Vierailija
148/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:59"]

Voi elämän kevät, kyllä tosiaan on maailma täynnä mielenkiintoisia yhteensattumia:) Mun mies on 183/95. Ootkos kuullut, että hienolta naiselta ei saisi udella mittoja?;) Noh, minä en olekaan hieno nainen niin antaa mennä vai eli 174/85. Vähän pyöreä olen:)// Vai töissä palstailet? Melkein meinaa pieni kiusankappale sisälläni nostaa päätään ja kertoa oikein roiseja juttuja. Olisi jotenkin tyydyttävää aiheuttaa paineita toiselle kesken työpäivän. Hyi olkoon, kun olen ilkeä:P Onneksi mulla ei ole tänään aikaa tarinoida mitään rietasta, kiireinen päivä. Täytyy viihdyttää lapsia joka käänteessä, kun eivät nukkuneet päiväunia.// Mieskin sammui eilen taas sohvalle komean stondiksensa kanssa, mutta en viitsinyt käyttää sitä kuitenkaan. Eilen ei tehnyt mieli nukkuvaa vaikka kyllä kysyinkin alkuillasta jo luvan. Nyt kaduttaa. Ei panettaisi niin paljon nyt, jos olisin hypännyt miehen päälle illalla. Enkä ehdi edes itseäni hoitamaan, pöh. Joten ei kiitos tänään enempää kiusaavia juttuja, sääli nyt sen verran riutuvaa rouvaa:)// N31

[/quote]

Ihan ensimmäiSeksi on todettava, että nämä perskeleen työt aina ajoittain todellakin häiritsevät vapaa-ajan harrastuksia, kuten tällaisen keskustelun käymistä... mm. tämän vuoksi en päässyt/ehtinyt eilen sitten enään sen kummemmin sulle kiusaavia juttuja lähettää, tai tuohon N43:n kanssa käymääsi hedelmälliseen keskusteluun ottamaan kantaa...

Mutta siis, eli olemme miehesi kanssa vielä kropaltammekin kutakuinkin samaa luokkaa...? Hmm... mielenkiintoista todellakin :)

Olen kylläkin kuullut, ettei hienolta Naiselta saa IKÄÄ kysyä, mutta senhän tiedän tuosta käyttämästäsi nimimerkistä ;-) Mmm... taidatkin olla tosiaan silleen justiinsa passelisti pyöreä, pehmeä juuri sopivista paikoista =) Oi kuinka olisikaan ihanaa päästä pääni painamaan sun rintojesi väliin ja sitten niiden väliin naidakin... Huoh...

Anna tulla vaan kunnon roisia juttua työpäivän piristykSeksi... :-) Olen todellakin tykännyt tästä keskustelustamme ja välisestämme tietynlaisesta kiusoittelustakin... et siis ole laisinkaan "ilkeä" :) Itselle kun tulee ajoittain mieleen, että kuinka irstasta se olisikaan, kun pääsisi kesken työpäivän ihan oikeasti niitä paineita jonkun kanssa purkamaan =O)

Vai oli sullakin tietyllä tapaa eilen kiirus päivä, niinhän se taitaa aina joskus kotiäidin osana olla, lapsiaan viihdyttää... mutta onneksi ehdeit tuon N43:n kanssa keskustelemaan ja häntä neuvomaan ja auttamaan löytämään jonkin sortin ratkaisua siihen ongelmaan/ongelmiin... Tokkopa hän kuitenkaan ainoa on, joka tuonlaisessa liitossa elelee ja on joutunut Naiseutensa "uhraamaan"... Toivon todellakin, että hän(kin) löytäisi sen mitä kaipaa...

Kuten tuosta todella kivasta kelistä voi todeta niin nyt ois "talviloma" alkamassa tän työpäivän jälkeen, ens viikko lomilla siis... enkä todennäköisesti nettiin pääse kuin vasta sitten loman jälkeen... :(
mutta ois tosi kiva josko jatkettaisiin viestittelyä/keskustelua sitten sen jälkeen kuitenkin... :-)

m41tre
[/quote]

Hei, ehdin jo kaipailla viestiäsi:) Tykkään tosi paljon kanssasi kirjoitella, sellainen henkireikä tähän arkeen. Välillä käy mielessä, että olisi niin kiva sinutkin "koeajaa", testata oikein kunnolla;)//

Mulla on kyllä sellaset lollottimet, että niiden väliin meinaa hukkua. Saisit haudata niitten väliin mitä vain;) Nautin todella paljon tissipanosta, mutta nykyinen puolisoni on ainoa, joka siihen on kanssani suostunut useammin kuin kerran. Vaatii mieheltä vähän itsetuntoa, kun kulli näyttää ihan pikkuiselta suurien rintojeni välissä. Nykyistä se onneksi vain kiihottaa entisestään:) Siitä on sitten ihana ruiskasta kaulalle ja kasvoille, tekee hyvää iholle ja hoitaa alkavia ryppyjä;)//

Millainen on ollut paras suihinottosi koskaan? Mistä pidät? Minulla on monta tyyliä, mutta valitettavasti en pääse paljoa varioimaan mieheni kanssa. Hän pitää siitä, että vuorottelen voimakasta imua, terskan hieromista syvälle kitalakeen ja esinahan kiertämistä samalla terskan reunoja kielellä hyväillen. Välillä panee syvälle kurkkuun ottaen niskasta kiinni, ihan vain minun mielikseni. Kaipaisin vaihtelua.//

Ajattelin hankkia peruukin miehelleni yllätykseksi. Vaalean, sellaisen naapurintyttömäisen. Herra, kun on aina pitänyt vaaleaveriköistä, niin saisi vaihtelua:) On joskus ehdotellut värinvaihtoa, mutta olen niin kotiutunut punapääksi etten suostunut edes harkitsemaan:) Mikäs väri suhun vetoaa eniten tai ensimmäiseksi? Itse olen aina ollut tummien (siis suomalaisten tummien) miesten perään. Vaaleilla ei ole niin sitä rosoista ilmettä:)//

Mieskin on aina haaveillut naivansa työpöydällään. Ehdotin, että polkasee nuorta sihteeriään, mutta ei tuo lämmennyt:D On kuulema sihteerikkö vähän liian hoikkasen puoleinen, tissitön eikä paljon perseessäkään läiskimistä. Noh, käydään sitten huomenna kauppareissulla koeajamassa se miehen pöytä;)//

Tosi kurjaa ettei susta kuulu loman aikana:( Mutta ehdottomasti jatketaan juttua loman jälkeen:) Lupaathan ilmaantua takaisin?:)

N31

Vierailija
149/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:52"]

Hei, ehdin jo kaipailla viestiäsi:) Tykkään tosi paljon kanssasi kirjoitella, sellainen henkireikä tähän arkeen. Välillä käy mielessä, että olisi niin kiva sinutkin "koeajaa", testata oikein kunnolla;)//

Mulla on kyllä sellaset lollottimet, että niiden väliin meinaa hukkua. Saisit haudata niitten väliin mitä vain;) Nautin todella paljon tissipanosta, mutta nykyinen puolisoni on ainoa, joka siihen on kanssani suostunut useammin kuin kerran. Vaatii mieheltä vähän itsetuntoa, kun kulli näyttää ihan pikkuiselta suurien rintojeni välissä. Nykyistä se onneksi vain kiihottaa entisestään:) Siitä on sitten ihana ruiskasta kaulalle ja kasvoille, tekee hyvää iholle ja hoitaa alkavia ryppyjä;)//

Millainen on ollut paras suihinottosi koskaan? Mistä pidät? Minulla on monta tyyliä, mutta valitettavasti en pääse paljoa varioimaan mieheni kanssa. Hän pitää siitä, että vuorottelen voimakasta imua, terskan hieromista syvälle kitalakeen ja esinahan kiertämistä samalla terskan reunoja kielellä hyväillen. Välillä panee syvälle kurkkuun ottaen niskasta kiinni, ihan vain minun mielikseni. Kaipaisin vaihtelua.//

Ajattelin hankkia peruukin miehelleni yllätykseksi. Vaalean, sellaisen naapurintyttömäisen. Herra, kun on aina pitänyt vaaleaveriköistä, niin saisi vaihtelua:) On joskus ehdotellut värinvaihtoa, mutta olen niin kotiutunut punapääksi etten suostunut edes harkitsemaan:) Mikäs väri suhun vetoaa eniten tai ensimmäiseksi? Itse olen aina ollut tummien (siis suomalaisten tummien) miesten perään. Vaaleilla ei ole niin sitä rosoista ilmettä:)//

Mieskin on aina haaveillut naivansa työpöydällään. Ehdotin, että polkasee nuorta sihteeriään, mutta ei tuo lämmennyt:D On kuulema sihteerikkö vähän liian hoikkasen puoleinen, tissitön eikä paljon perseessäkään läiskimistä. Noh, käydään sitten huomenna kauppareissulla koeajamassa se miehen pöytä;)//

Tosi kurjaa ettei susta kuulu loman aikana:( Mutta ehdottomasti jatketaan juttua loman jälkeen:) Lupaathan ilmaantua takaisin?:) N31

[/quote]

Siis tosi kiva "kuulla", että olet mua ja kirjoituksiani noin kovasti kaipaillut :) Niin tykkään minäkin kanssasi kirjoitella, nämä kun tuovat sellaista kivaa keskeytystä työhön (jahka työpäivä on sellainen, että tänne ensinnäkään pääsee/ehtii, kuten eilen en ehtinyt...) ja saa mielen taas tosi virkeäksi vaikkakin ajoittain hieman tukalaksikin, olon siis tuolla housuissa ;-)

Hmm... annahan noiden mietteiden käydä siellä mielessäsi vaan useammin, en laittaisi vastaan laisinkaan...

No siis ihan hölmöä... mutta eipä sitä kait sitten ihan kaikki miehet tissien väliin naimisesta tykkää, mutta mä ainaskin tykkään... oli ne tisut sitten hieman pienemmät, sopivat taikkas vähän enemmänkin isommat... ei mua ainakaan haittaa se, että miltä tai minkä kokoiselta se mun kalu siellä tissien välissä sitten näyttää tai vaikuttaa, pääasiahan siinä on se, että se tekee ja tuntuu hyvältä ja siitä kun sitten roiskauttaa ne vitamiinit naisen kasvoille niin ;-) Sanovat meinaan, että se on mitä parhainta "ryppyvoidetta"...

Vai paras suihinotto jonka olen saanut... Oiskohan tähän mennessä kaikkein paras se, kun ihka ensimmäisen kerran sain suihinoton aikana sormen peppuuni... ei tullut siis mistään puun takaa yllätyksenä vaan itse sitä pyysin ja puumanaiseni sen myös teki... sain sitten meinaan sellaisen orkun että oksat pois... muutoin en oikein osaa sanoa, että millaisesta suihinotosta varsinaisesti pidän, kunhan se ei ole liian rajua, mutta ei liian hellääkään ja tärkeintä on se, että ottaa välillä myös katsekontaktia :) Tykkään myös todella paljon varsinaisesta suuhun naimisesta, kunhan naisella ei ole yökkäysrefleksiä... tätä ei nyt ihan joka naisen kanssa voi tehdä...

Jaa-a, vetoiskohan ihan ensimmäiSeksi blondit :-) Ei vaineskaan, ei sillä hiuksien värillä ole mulle sinänsä merkitystä, koska se ei kerro yhtään mitään ihmisestä itsestään... kas kun blondeissakin löytyy ihan viisaita ihmisiä ;) Hmm... täällähän sitä ois tummaa suomalaista miestä....

Ethän sä sallinut miehellesi sitä toista naista??? Josko en ihan väärin muista... ja hän ei sellaista halunnutkaan... mutta joo, vai on sun miehelläs ihan oma sihteerikin... hmm...

Juu, lomilla ja ns.off-line tilassa oon siis tosiaankin ens viikon... kun ei oo sitä älyluuriakaan :-) Mutta aivan varmasti tulen sitten takaisin tälle foorumille keskusteluamme jatkamaan, kunhan sut vain sitten täältä taasen löydän ;-) Eli lupaan tulla takaisin...

m41tre

Vierailija
150/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... sitä tummaa suomalaista... huokaus... Kiusausta meinaa tulla kyllä sen verran, että välillä joutuu ihan muistuttamaan itselleni ettei mulla ole lupaa tämän enempää lähestyä. Onko sulla isot kädet? Tiedät ihan varmasti mitä mielessäni liikkuu;) Mun ei tarvitse, kun fantasioida sun käsistä ja mun vittu avautuu ihan auki. Siis sen oikein tuntee ja se tunne saa aikaan kostumisen... Nyt menee jo vilkkaan haaveilun puolelle, kylmä suihku voisi auttaa:-)//

No en kyll oikeasti mieheni antaisi muita panna, mutta se on helppo ehdottaa (leikillään), kun mies on niin vannoutunut pyöreämpiin naisiin. Ei sillä reppanalla edes seiso, kun kattoo jotain hoikempia. Taitaa olla niin paljon katsellut ja kosketellut ja nussinut mua, että aivot on jo ehdollistunut:) Ei sillä seiso sexeteraa (vai mikä nyt olikaan) katsoessakaan, onkohan se mies rikki? Sitten vaimon kanssa suihkussa käydessä on kanki ojossa. Olen välillä hämmästynyt, että onko tuollainen kovin normaalia ollenkaan? Mitä olet mieltä?//

Joudun kyllä häpeäkseni myöntämään, että pidän suihinotosta niin paljon, että en aina katso silmiin. Jos ollaan vasta lämmittelemässä niin katson, mutta jos olen jo ihan seitsemännessä taivaassa kyrpä suussa, saatan kyllä unohtaa sen kyrvän jatkona olevan miehen kokonaan. Onneksi oma mies pitää tätä lähinnä söpönä piirteenä.//

N31

Vierailija
151/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissipano on yleisimpiä yhteisiä fantasioita meillä vaimoni kanssa... Isotissinen nainen, jonka tissien väliin panen kaulan puolelta. Vaimoni samalla nuolee lähelle toisiaan puristettuja nännejä ja välillä imaiseen suuhun niiden välistä tulevan kaluni, isotissin kieli seikkailee pepullani. Lopuksi laukean isojen väliin ja hieromme yhdessä koko valtavan lastin hinkeille :-)

Ja vielä parempaahan tämä olisi, jos rouva saisi samalla isoa kyrpää takaapäin :-)

M32

Vierailija
152/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:19"]Tissipano on yleisimpiä yhteisiä fantasioita meillä vaimoni kanssa... Isotissinen nainen, jonka tissien väliin panen kaulan puolelta. Vaimoni samalla nuolee lähelle toisiaan puristettuja nännejä ja välillä imaiseen suuhun niiden välistä tulevan kaluni, isotissin kieli seikkailee pepullani. Lopuksi laukean isojen väliin ja hieromme yhdessä koko valtavan lastin hinkeille :-)

Ja vielä parempaahan tämä olisi, jos rouva saisi samalla isoa kyrpää takaapäin :-)

M32
[/quote]

Kuulostaa hyvältä:) Minulla on varmaankin juuri se ongelma, että minun tissien välistä ei juuri kalu paljon pilkistä. Jos on isokokoinen veijari, voi vähän näkyäkin. Kai se saa miehet tuntemaan itsensä pieneksi:(

N31

Vierailija
153/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:19"]Tissipano on yleisimpiä yhteisiä fantasioita meillä vaimoni kanssa... Isotissinen nainen, jonka tissien väliin panen kaulan puolelta. Vaimoni samalla nuolee lähelle toisiaan puristettuja nännejä ja välillä imaiseen suuhun niiden välistä tulevan kaluni, isotissin kieli seikkailee pepullani. Lopuksi laukean isojen väliin ja hieromme yhdessä koko valtavan lastin hinkeille :-) Ja vielä parempaahan tämä olisi, jos rouva saisi samalla isoa kyrpää takaapäin :-) M32 [/quote] Kuulostaa hyvältä:) Minulla on varmaankin juuri se ongelma, että minun tissien välistä ei juuri kalu paljon pilkistä. Jos on isokokoinen veijari, voi vähän näkyäkin. Kai se saa miehet tuntemaan itsensä pieneksi:( N31

[/quote]

Huh, saanko udella kuppikokoa? :-)

M32

Vierailija
154/603 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:19"]Tissipano on yleisimpiä yhteisiä fantasioita meillä vaimoni kanssa... Isotissinen nainen, jonka tissien väliin panen kaulan puolelta. Vaimoni samalla nuolee lähelle toisiaan puristettuja nännejä ja välillä imaiseen suuhun niiden välistä tulevan kaluni, isotissin kieli seikkailee pepullani. Lopuksi laukean isojen väliin ja hieromme yhdessä koko valtavan lastin hinkeille :-) Ja vielä parempaahan tämä olisi, jos rouva saisi samalla isoa kyrpää takaapäin :-) M32 [/quote] Kuulostaa hyvältä:) Minulla on varmaankin juuri se ongelma, että minun tissien välistä ei juuri kalu paljon pilkistä. Jos on isokokoinen veijari, voi vähän näkyäkin. Kai se saa miehet tuntemaan itsensä pieneksi:( N31

[/quote]

Huh, saanko udella kuppikokoa? :-)

M32
[/quote]

No kuppikokohan ei yksinään kerrp sitä koko totuutta, mutta 85f on yleisin liivikoko. Ei mahdu mies peittämään kahdellakaan kädellä yhtä rintaa. Ja on isot kädet:)

N31

Vierailija
155/603 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltani olis ois odotusarvojen suhteen täydellinen. Mies, kuka hän nyt olikaan, ei täyttänyt minun kriteerieräni: hänen hajunsa oli turn off. Oma mieheni on minulle täydellisyys (olen todellakin ihmeissäni että tämä hänen ylinormaali libidonsa kiihottaa minua aivan sikana: varsinkin kun hän sanoi että hän osaa tyydyttää naisen...).

Heräsin siihen että hän lähetti minulle katuvaisia viestejä :

"On hyvä saada kuitenkin konsultaatiota ammattilaisilta kulkiessamme polkua kohti tervettä suhdetta. He osaavat tulkita matkalla olevat opasteet joita me emme välttämättä hahmottaisi tai huomaisi. Tässä matkassa minun tulee olla proaktiivinen ja tukea sinua.

Tämän henkilökohtaisen kriisin selvitettyä uskon vahvasti että meillä on onnellisempi tulevaisuus yhdessä. Vaikkakin tähänkin asti olen ollut erittäin onnellinen kanssasi. Toimintani ei ole sitä tukenut, mutta tiedostan nyt miksi näin on ollut nuoruusvuosista asti. Henkilökohtaiset ihmissuhdesolmut, jotka ovat ajaneet minua tunneköyhässä elämässäni."

Soitin hänelle ja keskustelimme pitkään.kiitos N31,laitoin linkin tästä meidän keskustelussamme ja hän ymmärsi asiaa vielä syvällisemmin :)

Hän myös ehdotti että kokeilen muita miehiä. Hämmästyä...minä näen asian riskinä: mieheni saa minut laukeamaan. Perjantaina puhuimme yli 4h. Hän sanoi minulle vihdoin että haluaa minua, useita kertoja. Makasin silloin sängyssä jalat levällään.hänen äänensä ja sanat jota olen janonnut vuosisadan minut laukeamaan siinä3 kertaa! En ole koskaan kokenut sellaista! Kokemus oli mieletön!

Hän ymmärsi tilanteen; olemme kumpikin kiertänyt kulhoa kuin kissat mutta emme ole päässeet yli kynnyksen. Hänellä on testosteroiini taso normaalia korkeampi,paljon korkeampi. Hänellä on valtava himo mutta hän ei ole sanonut minulle sitä. Minä olen sen aistinut, kysynyt siitä, muttakodkaen ole saanut vastausta olen paketoinut omat tarpeeni ja sullonut ne kaapin pohjalle...

KiitosN31.kirjoitulsesi on näyttänyt minulle suuntaa.
Katson mieheni kanssa tulevaisuutta ja näemme sen seikkailuna. Tämä kriisin on ollut meille mahdollisuus: olemme uskaltautuneet avautua, kertoa omista haluistamme (huvittavaa, meillä on täysin samat halut ) ja fantasioistamme.

Elämämme on tähän asti ollut molempien mielestä onnellista ja tyydyttävää kun olemme yhdessä.'mieheni pitkät työmatkat tekevät hänelle ongelman: hänellä on valtava halu. Jostain syystä en tunne hänen haluaan sellaisena asiana että haluaisin hänet jättää. Hän ei halua naisilta muuta kuin seksiä. Joka tosin ei ole täysin tyydyttävää kun hän nyt rupesi analysoimaan.

Olen löytänyt oman seksuaalisuuteni ja haluni tämän episodin johdosta. Mieheni oli todella yllättynyt tempauksestani lähteä yöelämään, jättää pikkarit ja ehdottaa tuntemattomalle että hän saisi minut vinkumaan nautinnosta :).
Ensi kertaa hän joutui silmäyksen tunteittensa kanssa. Hän ei sittenkään halua jakaa minua :) miten ihanaa se olikaan kuulla! Miten kiihoittavaa...

Keskustelimme haluistamme. Ehkä haluamme kokeilla kimppakivaa... Ehkä parin vaihtoa...

Mutta ensin haluan että hän tulee kotiin ja nai minua niin että naapurit sen kuulevat että isäntä on tullut kaupunkiin ja antaa kyytiä...

N43

Vierailija
156/603 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn oletko saanut kyrpää perseeseen?. En muista kaikkia kirjoituksiasi, mutta yks väitti että sai perseeseen mahtumaa kakstoistajapuolimetrisen anustapin?. Oisko se mahdollista n31 M50+.

Vierailija
157/603 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:03"]Ihan uteliaisuuttani kysyn oletko saanut kyrpää perseeseen?. En muista kaikkia kirjoituksiasi, mutta yks väitti että sai perseeseen mahtumaa kakstoistajapuolimetrisen anustapin?. Oisko se mahdollista n31 M50+.
[/quote]

Olen saanut. Tai ottanut, miten sen sitten ilmaiseekaan. Itse en ole siitä koskaan saanut mitään nautintoa, mutta en kyllä kipujakaan tms. Se on minulle vähän sellainen samantekevä asia, että jos se toisen tyytyväiseksi tekee. On se varmaan mahdollista sinne pebaan tunkea vaikka nyrkki, mutta ei minun peppuuni:)

N31

Vierailija
158/603 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan tuon kirjoitusvirheen. Siis tämä nainen sanoi 12.5cm, eikä 12.5 metrinen. n31 kysyin noin ohimennen kun se tuli mieleeni, ethän loukkaantunut?. Kirjotat tosi suoraan mitä ajattelet ja pidän sinusta, siis ihmisenä. Jatkaakseni vielä, niin jokaisen naisen asiahan antaako pebaan. Mutta kolmen kimpassahan se on vissiin yleistäM50+.

Vierailija
159/603 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen sanonut miehelleni, että kimppaa saat vasta, kun haluan jotakin muuta, mitä et pysty tarjoamaan. Vielä ei olla pisteessä, etteikö hän tyydyttäisi kaikkia halujani, enkä sitä halua ikinä ja jatkanut olen, jos niin kävisi en olisi enää rinnallasi kulkemassa kuten ennen, Rakastan rakastani niin paljon, etten muita kelpuuta, en edes hänen ehdottaessa jotakin muita seksiin mukaan hyväksyisi. On hän ymmärtänyt jostainsyystä jutun juonen.

Vierailija
160/603 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:48"]Korjaan tuon kirjoitusvirheen. Siis tämä nainen sanoi 12.5cm, eikä 12.5 metrinen. n31 kysyin noin ohimennen kun se tuli mieleeni, ethän loukkaantunut?. Kirjotat tosi suoraan mitä ajattelet ja pidän sinusta, siis ihmisenä. Jatkaakseni vielä, niin jokaisen naisen asiahan antaako pebaan. Mutta kolmen kimpassahan se on vissiin yleistäM50+.
[/quote]

Huomenta, eilen mukavaa päivää perheen kanssa vitetty enkä ehtinyt kauheasti palstaa lukemaan:) En todellakaan loukkaantunut, saahan sitä kysellä kaikenlaista:) Ainahan se on naisen oma asia, antaako kakkosta vai ei. Nykyinen mies vain ei ole innostunut siitä, niin eipä ole vuosikausiin kukaan persettäni rassannut. En osaa yhtään sanoa kuinka yleistä se kimpassa on, mutta ajattelin yrittää. Jos sattuu tai muuten tuntuu ikävältä, sitten on vain pakko luovuttaa.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme