Mikä on ällöttävintä mitä kehtaat tehdä puolisosi nähden?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 05:05"]18 jatkaa vielä, mun mielestä yhdessä asuessa on aika mahdotonta välttää kaikkia ällöjuttuja loputtomiin.. Kyllä siinä ihan pakostakin tulee esim. toisen vessarutiinit tutuksi. Itse olen tosin sitä kastia, että on hidas aineenvaihdunta ja käyn kakkoshädällä vaan noin 2-3krt/viikko, joten ne on helppo ajoittaa niin, ettei mies ole aina vieressä. ;D
[/quote]
Jos paskoo 2-3 krt viikossa, niin kysees ei oo hidas aineenvaihdunta, vaan krooninen ummetus. Lisää vettä ja kuituja ruokavalioon, niin alkaa homma pelaamaan. Vaikka ei nyt vaivaisi, niin vanhempana voi vaivata, off topic ja just saying. :D
En tee mitään näistä mieheni nähden, en edes sheivaa.
Vuosi ollaan yhdessä asuttu, ja nämä henkilökohtaiset jutut pidän ihan omana tietonani.
20 vuotta myös eikä mikään hävetä. Miehestä on ehkä ällöttävää menkkaveri ja erilaiset hajut ja liat, mutta kestää ne kuin mies. Toistemme paikkoja on räpelletty sekä seksi-että terveysmielessä.
Olen tehnyt kaikkea mainittua miehen nähden paitsi niitä joita en muutenkaan koskaan tekisi, eli räänsyönnit yms. Vapaaehtoisesti en ole mieheni nähden kakannut, mutta eipä sekään ole jäänyt vaivaamaan.
Olen kakkafetissinä syönyt mieheni paskaa.... tätä ei kaikille viiti kertoa, miehelläkin on tämä pienoinen kakkasyöntifetissi. Katsokaa googlella lisää jos kiinnostaa. poopsex yms..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:23"]3v seurusteltu, ei vielä avoliitossa. Toisen nähden tulee piereskeltyä, röyhtäiltyä ja kaivettua nenää. Kusellakin voin käydä, vaikka mies olis samaan aikaan suihkuverhon takana samassa tilassa peseytymässä. Mutta varsinaisesti noi pissakakkajutut tehdään kyllä poissa rakkaan katseilta :D
[/quote]
No hui, aikamoinen saavutus että kehtaa kusella käydä vaikka toinen on jopa suihkiverhon takana ::::D miten aikuiset (???) ihmiset voivat _hävetä_ kusemista? Minua saa vapaasti vaikka koko maailma katsoa kun pissaan. En vain käsitä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:23"]3v seurusteltu, ei vielä avoliitossa. Toisen nähden tulee piereskeltyä, röyhtäiltyä ja kaivettua nenää. Kusellakin voin käydä, vaikka mies olis samaan aikaan suihkuverhon takana samassa tilassa peseytymässä. Mutta varsinaisesti noi pissakakkajutut tehdään kyllä poissa rakkaan katseilta :D
[/quote]
No hui, aikamoinen saavutus että kehtaa kusella käydä vaikka toinen on jopa suihkiverhon takana ::::D miten aikuiset (???) ihmiset voivat _hävetä_ kusemista? Minua saa vapaasti vaikka koko maailma katsoa kun pissaan. En vain käsitä.
[/quote]
*suihku :::D
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:23"]3v seurusteltu, ei vielä avoliitossa. Toisen nähden tulee piereskeltyä, röyhtäiltyä ja kaivettua nenää. Kusellakin voin käydä, vaikka mies olis samaan aikaan suihkuverhon takana samassa tilassa peseytymässä. Mutta varsinaisesti noi pissakakkajutut tehdään kyllä poissa rakkaan katseilta :D
[/quote]
[/quote]
*suihku :::D
[/quote]
Spontaani naurahdus tolle suihkille. :D Mut joo, mulla on ujopissa, vaikka oon aikunen. Pitää olla tosi läheinen ihminen, että pystyn pissaamaan muiden läsnä ollessa. Eikä se oo häveliäisyydestä kiinni, vaan mulle tulee psyykkinen virtsaumpi.
käydään vessassa peräkkäin niin ettei vedetä välissä. säästää vettä
Mä en niinku oo vielä ymmärtäny sitä että mitä hävettävää/noloa on sheivaamisessa...
Eikä mua kyllä kakkaaminenkaan hävetä, mutta yleensä kyllä annetaan toisillemme vessarauha. :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:48"]SIis hyi helvetti, en ihmettele enää yhtään että niin moni suhde menettää kiinnostavuutensa ja päätyy eroon.. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä vuosia eikä olla kertaakaan oltu samaan aikaan vessassa tarpeilla toisen ollessa vieressä. Vessassa on nähkääs semmoinen siisti juttu, kuin lukko... En myöskään vaihda sidettä tai tampoonia mieheni nähden, piereskele, kavele nenää,röyhtäile... mitä vielä. Eikö teillä oikesti ole mitään käytöstapoja. eihän tuollaisia asioita tehdä vieraidenkaan kanssa, miksi oman maailman rakkaimman puolison. Kyse on nimenomaan KUNNIOITUKSESTA; jos kunnioitat vieraita niin paljon ettet piereskele heidän kuultensa, miksi et kunnoittaisi omaa puolisoasi.. Ei se vaadi mitään "rajoittuneisuutta", vai ajatteko te oikeasti paskaa kellon ympäri niin ettei kanssanne asuva vaan voi välttyä?
[/quote]
No jos mua pierettää tai röyhtäyttää ni en mä sen takia juokse piiloon niitä tekemmän. Mutten kyllä päin naamaakaan tee enkä ruokapöydän ääressä..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:48"]SIis hyi helvetti, en ihmettele enää yhtään että niin moni suhde menettää kiinnostavuutensa ja päätyy eroon.. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä vuosia eikä olla kertaakaan oltu samaan aikaan vessassa tarpeilla toisen ollessa vieressä. Vessassa on nähkääs semmoinen siisti juttu, kuin lukko... En myöskään vaihda sidettä tai tampoonia mieheni nähden, piereskele, kavele nenää,röyhtäile... mitä vielä. Eikö teillä oikesti ole mitään käytöstapoja. eihän tuollaisia asioita tehdä vieraidenkaan kanssa, miksi oman maailman rakkaimman puolison. Kyse on nimenomaan KUNNIOITUKSESTA; jos kunnioitat vieraita niin paljon ettet piereskele heidän kuultensa, miksi et kunnoittaisi omaa puolisoasi.. Ei se vaadi mitään "rajoittuneisuutta", vai ajatteko te oikeasti paskaa kellon ympäri niin ettei kanssanne asuva vaan voi välttyä?
[/quote]
No jos mua pierettää tai röyhtäyttää ni en mä sen takia juokse piiloon niitä tekemmän. Mutten kyllä päin naamaakaan tee enkä ruokapöydän ääressä..
[/quote]
Niin ja en vieraidenkaan nähden nuita tee..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 05:05"]18 jatkaa vielä, mun mielestä yhdessä asuessa on aika mahdotonta välttää kaikkia ällöjuttuja loputtomiin.. Kyllä siinä ihan pakostakin tulee esim. toisen vessarutiinit tutuksi. Itse olen tosin sitä kastia, että on hidas aineenvaihdunta ja käyn kakkoshädällä vaan noin 2-3krt/viikko, joten ne on helppo ajoittaa niin, ettei mies ole aina vieressä. ;D
[/quote]
Pah!!! Olen asunut oman mieheni kanssa 7vuotta saman katon alla, enkä vielä tänä päivänäkään ole piereskellyt hänen kuultensa, eikä mieheni minun!! Oksettaa ajatuskin samaan aikaan että mieheni tököttäisi vieressäni, kun hoidan vessa-asioita.
Näin on meillä kunnioituksesta toista kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:30"]Olen tehnyt kaikkea mainittua miehen nähden paitsi niitä joita en muutenkaan koskaan tekisi, eli räänsyönnit yms. Vapaaehtoisesti en ole mieheni nähden kakannut, mutta eipä sekään ole jäänyt vaivaamaan.
[/quote]ai pakottiko se sua kakkaamaan sen edessä?:D
Olen aika häveliäs, mutta kerran jouduin käymään kakalla miehen nähden. Piti mennä ulkohuussiin, joka oli niin kaukana mökistä, etten pimeällä uskaltanut yksin :D mies suostui tulemaan mukaan ja seisoi oven edessä vahtimassa.
No tätä ei tule kauhean usein onneksi harrastettua, mutta nolointa mitä tein miehen edessä ilman, että häpesin itseäni, oli noroviruksen aiheuttama reaktio wc-pöntön edessä. Eli oksensin kaikki vatsani sisällön sappinesteitä myöten hänen silmiensä alla samalla kun peräpää ampuu suolen sisällöt järkyttävänä ripulisateena kylppärin matolle. Tämän jälkeen pyörryin nestehukasta lattialle tuotosteni päälle juuri ennen kuin ensihoitajat hakivat minut pyörätuoliin luonnollisestikin alastomana (nukun ilman vaatteita ja silloin oli yö).
Sen sijaan piereskellä en voi miehen edessä.
Mies jättää oven auki kusella käydessään, on siis kuulo (muttei näköetäisyydellä). Itse suljen sen aina. Näppylöitä saatan puristella ja pinseteillä naamakarvoitustani siistiä miehen läsnäollessa. Sääret voisin myös sheivata, illua en. Siinäpä ne ovatkin. No rähmää joskus pumpulipuikolla meikatessa samassa tilassa olen kaivellut silmäkulmasta ja korvista vaikkua.
24 vuotta olemme olleet yhdessä enkä tee mitään "ällöä" miehen läsnäollessa. On joskus nähnyt minut puskapissalla mökillä mutta ei tulisi mieleenkään vääntää paskaa miehen ollessa samassa vessassa :O ja ei edes tulisi mieleenkään vaihtaa sidettä jonkun katsellessa. Ja en ole mikään siveyden sipuli tai naisellisuuden huippu mutta tietyt jutut on yksityisiä.
Toki joskus olen vahingossa pieraissut tai röyhtäissyt mutta se on normaalia mutta normaalia ei ole päästellä kaasuja tai röyhtäillä sikana huvikseen!
Up