Jee, viikon päästä The Walking Dead palaa ruutuun! =D
Kommentit (54)
O/ täällä yksi fani odottaa innokkaasti ensi maanantaita :). Mihinköhän sarja tästä nyt lähtee etenemään? Washington olikin Eugenen huijaus, porukka on hajallaan. Itseäni ei kauheasti liikuttanut Bethin kuolema, toki Darylin reaktio jonkun verran :), Maggie ja Glenn ei kiinnosta enää yhtään, saas nähdä koska jompi kumpi niistä tapetaan pois.... Vähän on meno latistunut vitoskaudella jotenkin :(.... Terminus oli niin äkkiä tuhottu. Se perässäkulkija ( musta mies, nimi unohtui ) on kyllä mielenkiintoinen hahmo.... Koska liittyy porukkaan mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:59"]
Bethin näyttelijähän oli jossain haastattelussa sanonut, että tulee olemaan sarjassa mukana tiiviisti ja tuo ei ollut viimeinen hetki kun näemme Bethin.
Viittaa siis siihen, että ehkä Beth ei kuollutkaan. C'moon, Bethyl oli TWD:n suosituin shippi. Luuletteko oikeasti että ne päättäisivät sen noin?
[/quote]
Ei ole mielestäni sanonut missään tuollaista, kerro lähde? Seuraan sarjan spoilereita ja Emily Kinney on kylläkin kertonut keskittyvänsä nyt enemmän musiikkiuraansa ja kertonut aloittavansa keväällä kiertueen bändinsä kanssa, samoihin aikoihin kun WD:n kuudetta tuotantokautta aletaan kuvaamaan. Eli ei ole kuvauksissa mukana :( Eikä se sitä paitsi varmaan saisikaan kertoa tuollaisia spoilereita tuosta vaan.
Ei se ole tulossa takaisin, mikä vituttaa mua suunnattomasti koska olin ihan varma että Bethillä ja Darylillä tulee olemaan sutinaa ja odotin koko syksyn sitä jaksoa kun Beth palaa muun ryhmän luo :(
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:45"]
Minusta sarjaa olisi ollut kivempi seurata jos Rickiä nättelis se joka näytteli Shanea...
[/quote]
Ei helvetti. Sarja parani niin paljon kun idiootti ällötys Shane poistui kuvioista. Oli niin rasittavia ne loputtomat Shanen ja Rickin keskinäiset tuijottelut ja latteuksien murjaisut.
Michonnelle voisi antaa lisää ruutuaikaa, nyt se on ollut taustalla lapsenlikkana.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:40"]
Darylin pitäis leikata kyllä hiukset. Se oli paljon hotimpi lyhythiuksisena. Sentään Rick ajaa onneksi parran pois.
[/quote]
Zombie apocalypsen aikana on varmaan parempaakin tekemistä. Ei tämä sentään niin naurettava ehdotus ollut, kuin se että Carolin pitäisi värjätä harmaat hiukset pois.
[/quote]
Ai Darylilla on niin kiire koko ajan ettei kerkeä hiuksia leikata? Ehtiihän Michonnekin pitää dreadlocksinsa hyvännäköisinä ja se on vähintään yhtä kova zombientappokone kuin Darylkin :D
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:08"]
Täällä odotetaan myös. Olin melko järkyttynyt kun Beth kuoli, oisin toivonu sen ja Darylin välille jotain säpinää ;) nythän siinä ei juurikaan enää oo "pariskuntia".
[/quote] Mä odotan sitä säpinää Darylin ja Carolin välille edelleen.... Mutta ei tossa pidäkään olla liikaa pariskuntahömpötystä, Glen ja Maggiekin rupee olemaan aika väsynyttä.
[/quote]
Maggien ja Glennin touhu meni tylsäksi jo heti alkuunsa. Mua lähinnä ärsyttää se niiden fanaattisuus toisiaan kohtaan. Ne ei muuta tee kuin nyhjää toistensa seurassa.
Onko sitä spinoffia jo alettu kuvaamaan vai onko se idea haudattu?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:37"]
Täällä odotetaan myös. Olin melko järkyttynyt kun Beth kuoli, oisin toivonu sen ja Darylin välille jotain säpinää ;) nythän siinä ei juurikaan enää oo "pariskuntia".
[/quote] Mä odotan sitä säpinää Darylin ja Carolin välille edelleen.... Mutta ei tossa pidäkään olla liikaa pariskuntahömpötystä, Glen ja Maggiekin rupee olemaan aika väsynyttä.
[/quote]
Maggien ja Glennin touhu meni tylsäksi jo heti alkuunsa. Mua lähinnä ärsyttää se niiden fanaattisuus toisiaan kohtaan. Ne ei muuta tee kuin nyhjää toistensa seurassa.
[/quote]
http://uk.eonline.com/news/606973/new-details-on-the-walking-dead-spinoff
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:37"]
[/quote]
[/quote]
http://uk.eonline.com/news/606973/new-details-on-the-walking-dead-spinoff
[/quote]
Höh, Los Angeles. Mä odotin paikkaa missä olis välillä luntakin. No, kaipa tuo miljoonakaupunkikin on ihan mielenkiintoinen tapahtumaympäristö. Ainakin zombeja riittää.
Ei enää yhtään parisuhdetta tähän sarjaan. Maggien ja Glennin suhde tavallaan pilasi kummatkin hahmoista, koska nyt heidän hahmojensa dynamiikka on vain olla toistensa rakastavaisia.
Maggiesta en ole koskaan oikein pitänyt, mutta Glenn oli kiinnostavampi sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:12"]
Ei enää yhtään parisuhdetta tähän sarjaan. Maggien ja Glennin suhde tavallaan pilasi kummatkin hahmoista, koska nyt heidän hahmojensa dynamiikka on vain olla toistensa rakastavaisia.
Maggiesta en ole koskaan oikein pitänyt, mutta Glenn oli kiinnostavampi sinkkuna.
[/quote]
Mua ei haittaisi parisuhteet hahmojen välillä, mutta niiden pitäisi olla vähän paremmin käsikirjoitettuja kuin Glennin ja Maggien. Ehkä sarjassa on liikaa hahmoja ja käsikirjoittajat eivät ehdi keskittyä kunnolla kunkin hahmon kehitykseen.
Bethin tarinakin loppui ihan kesken ja juuri silloin kun se muuttu mielenkiintoiseksi, tuntuu että se tapettiin vaan siksi että saatiin hahmoja vähennettyä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:12"]
[/quote]
Katsooko kukaan jenkkihömppäsarjoja jos niissä ei ole romantiikkaa?
Täällä! Perseestä tosin että tappoivat Bethin.
Joo, ei sitäkään osannut odottaa =(
Pelottaa vain että milloin Judith kuolee, kun kukaan ei ole turvassa...
Judith ja Carl on turvassa, luulen. Daryl sinnittelee myös pitkään.
"Luulen", niinpä =D
Onko kukaa seuranut englanninkielisiä fanisivuja ja spekulointia mitä tulee tapahtumaan?
Tai lukenut sarjista?
Itse en ole sarjista ollenkaan lukenut, seurannut vain tv-sarjaa.
Täällä täällä täääällä yksi odottaja! Aah alkaisi jo! :) Oli tyylikäs kohtaus kun Daryl kantoi Bethin pois. Tippa tuli linssiin vaikken mikään itkupilli olekaan.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:01"]
Täällä täällä täääällä yksi odottaja! Aah alkaisi jo! :) Oli tyylikäs kohtaus kun Daryl kantoi Bethin pois. Tippa tuli linssiin vaikken mikään itkupilli olekaan.
[/quote]
Olen huomannut olevani todella herkkä kun tota katselen, ensin tietty itkin kun Carol ampui sen tytön, ja sitten kun Glenn ja Maggie löysivät toisensa, ja sitten tuossa kun Beth kuoli...
Nyt olen vielä raskaana, niin keksin varmaan syitä vääntää itkua joka jaksossa =D
Bethin näyttelijähän oli jossain haastattelussa sanonut, että tulee olemaan sarjassa mukana tiiviisti ja tuo ei ollut viimeinen hetki kun näemme Bethin.
Viittaa siis siihen, että ehkä Beth ei kuollutkaan. C'moon, Bethyl oli TWD:n suosituin shippi. Luuletteko oikeasti että ne päättäisivät sen noin?