Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, viikon päästä The Walking Dead palaa ruutuun! =D

Vierailija
01.02.2015 |

Kuinka moni odottaa sitä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:08"]

Täällä odotetaan myös. Olin melko järkyttynyt kun Beth kuoli, oisin toivonu sen ja Darylin välille jotain säpinää ;) nythän siinä ei juurikaan enää oo "pariskuntia".

[/quote] Mä odotan sitä säpinää Darylin ja Carolin välille edelleen.... Mutta ei tossa pidäkään olla liikaa pariskuntahömpötystä, Glen ja Maggiekin rupee olemaan aika väsynyttä.

[/quote]

Mä olisin aika järkyttynyt jos Darylille ja Carolille tulis jotain säpinää, ja aina ihmettelen miten jotkut näkee niiden välillä jotain. Musta mikään ei ole viitannut siihen suuntaan koko sarjan aikana. Mutta Bethin ja sen välillä oli ihan selkeä jännite siellä hautaustoimistossa tai mikä se nyt oli. 

Vierailija
42/54 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daryl ja Beth olis ollut hot, mutta Daryl ja Carol taasen.. not. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla kahtoo sitä! Säikähdin äskenkin pahasti, kun se foxilta näkyi! Vaihdoin äkkiä kanavaa! :D

Vierailija
44/54 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:23"]

Minä en uskalla kahtoo sitä! Säikähdin äskenkin pahasti, kun se foxilta näkyi! Vaihdoin äkkiä kanavaa! :D

[/quote] Minä pelkään zombeja todella paljon, ja välillä pureskelen kynsiä ja katson vain yhdellä silmällä (tämä on oma juttuni kun katson kauhua, olen nimittäin melkein sokea toisella silmällä joten kun pelottaa ja odotan että jotain kamalaa tapahtuu katson huonolla silmällä niin en näe liikaa kammotuksia) mutta uskallan silti kattoa tätä ihan yksin kun miestäni ei kiinnosta =D

Vierailija
45/54 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne zombit on ihanan kammottavia :D. Joskus mietin miten itse toimisin tuollaisessa zombiapokalypsiassa. 

Vierailija
46/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:12"]

Ei enää yhtään parisuhdetta tähän sarjaan. Maggien ja Glennin suhde tavallaan pilasi kummatkin hahmoista, koska nyt heidän hahmojensa dynamiikka on vain olla toistensa rakastavaisia.

Maggiesta en ole koskaan oikein pitänyt, mutta Glenn oli kiinnostavampi sinkkuna.

[/quote]

Katsooko kukaan jenkkihömppäsarjoja jos niissä ei ole romantiikkaa?

[/quote] Kyllähän moni katsois WD:tä ilman tota romantiikkaa!

Vierailija
47/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:12"]

Ei enää yhtään parisuhdetta tähän sarjaan. Maggien ja Glennin suhde tavallaan pilasi kummatkin hahmoista, koska nyt heidän hahmojensa dynamiikka on vain olla toistensa rakastavaisia.

Maggiesta en ole koskaan oikein pitänyt, mutta Glenn oli kiinnostavampi sinkkuna.

[/quote]

Katsooko kukaan jenkkihömppäsarjoja jos niissä ei ole romantiikkaa?

[/quote] Kyllähän moni katsois WD:tä ilman tota romantiikkaa!

[/quote]

Juu, mua kiinnostaa ne zombit enemmän ja ryhmän selviytymistaistelu.

Vierailija
48/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan draaman takia ei WD ole vielä päässyt ylös keskinkertaisuuden suosta.

Vierailija
49/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggie vois kuolla seuraavaksi... EI kenellekään muullekaan suoda mitään happy endingsejä, ja Bob ja Sasha oli paljon suloisempi pari ja Bob hahmonakin kiehtovampi...

Vierailija
50/54 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh, ei mitään turhia romansseja sarjaan! ne pilaa kaiken.

Vierailija
51/54 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

beth on jotain 20 vuotta nuorempi kuin daryl. miksi niistä pitäisi tulla paria?

Vierailija
52/54 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä koskaan nähnyt Darylin ja Bethin välillä mitään muuta kuin lämmintä ystävyyttä. Beth oli muutenkin ihan tylsä ja naivi, turha hahmo. Rickille odotan jotain uutta naishahmoa, et tulis sutinaa :)

Vierailija
53/54 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:08"]Täällä odotetaan myös. Olin melko järkyttynyt kun Beth kuoli, oisin toivonu sen ja Darylin välille jotain säpinää ;) nythän siinä ei juurikaan enää oo "pariskuntia". [/quote] No hyi. Eikö Beth ole jotain 17v? Ja Daryl yli 30? Ehkä enemmänkin Darylin ja Carolin välille tulee jotain. Tyhmää että Beth kuoli.

[/quote]

Beth oli 18-vuotias ja Darylin ikää ei ole kerrottu. Veikkaan että neljänkympin korvilla on Daryl. Ihan hyvä pari olis ollut Beth ja Daryl. Onhan kai sillä mursuviiksellä ja shortsibeibelläkin aika iso ikäero. 

Mä en millään pysty kuvittelemaan Darylin ja Carolin välille mitään, jotenkin se Carol on niin sellainen synkkä vehkeilijä ja ihan täysin erilainen persoona kuin Rickiä kohtaan lojaali Daryl. Voisin hyvin kuvitella että jos C ja D olis yhdessä niin Carol yrittäis horjuttaa Darylin ja Rickin ystävyyttä jollain juonella. 

Vierailija
54/54 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:15"]

Hurjan innokkaana odotan uutta kautta. Alkukausi loppui mielestäni loistavaan kohtaan, kun kaikki on aivan avoinna. Pidän tällaisesta enemmän kuin jännästä cliffhangerista. Porukkaa tosin on nyt vähän liikaa, mutta se on toisaalta täysin realistista, sillä noissa oloissa voi odottaakin porukan kasvavan ajan myötä. Kaikkien sarjasta syvemmin kiinnostuneiden toivoisin tulevan keskustelemaan palstalle:

http://twdsuomi.munfoorumi.com/index.php

[/quote]

Onkos tuolla mitään elämää?