Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 30 vuotta sitten 18 vuotta.

Vierailija
12.11.2022 |

Päivä oli 12.11.1992. Täytin sinä päivänä 18 vuotta. Aamulla ihmettelin, kun en saanut vanhemmilta lahjaa enkä onnittelua syntymäpäivän johdosta. Aamiaisella vanhemmat ilmoittivat minulle, että minä olen täysi-ikäinen eivätkä he enää voi estää minua tekemästä mitään. He eivät myöskään olisi elatusvelvollisuudessa minun suhteeni ja että minä saan tehdä mitä haluan kunhan vain noudatan suomen lakeja ja hyviä käytöstapoja.

Sitten vanhemmat lähtivät johonkin, en muista enää että mihin he menivät. Silloin minä tein hetken mielijohteesta päätöksen. Jos minä kerran saan tehdä mitä haluan, niin minä muutan pois kotoa. Pakkasin peruskoulussa käyttämääni reppuun muutamia tavaroita, laitoin kengät jalkaan ja lähdin pois kotoa. Koko omaisuus oli mukanani, nimittäin päälläni olevat vaatteet, reppu ja siellä olevat tavarat. Kävelin rautatieasemalle, ostin junalipun ja matkustin muutaman tunnin junalla kunnes jäin hetken mielijohteesta pois eräässä pikkukaupungissa. Kävin ostamassa kaupasta syötävää ja juotavaa. Sen yön nukuin puiston penkillä, mutta seuraavan päivänä ostin jo teltan, makuupussin, makuualustan, lisää vaatteita yms. Parin kuukauden ajan asuin teltassa ja etsin omaa kotia ja työpaikkaa. Syksyyn mennessä olin onnistunut vuokraamaan itselleni kerrostaloyksiön asunnoksi ja sinne tärkeimmät huonekalut ja seuraksi kissan. Olin onnistunut myös päässyt palkkatöihin.

Nyt olen 48-vuotias ja asun yhä samassa kaupungissa johon jäin junasta pois. Minulla on vaimo, lapsia, ajokortti ja oma auto. Se kissa minkä hankin on jo kuollut mutta meillä on sen sijaan muita lemmikkieläimiä. Omakotitalossa asumme enkä ole enää samassa työpaikassa kuin 18-vuotiaana.

Minulla menee hyvin mutta joskus mietin äitiäni, isääni ja muita sukulaisiani. En ole ollut heihin missään yhteydessä sen jälkeen kun muutin pois kotoa enkä ole kuullut heistä mitään. En tiedä esim. vanhemmistani että ovatko he enää edes elossa. Isä on 73v ja äiti 71v jos he ovat elossa. Edes mitään viestiä en tullut heille jättäneeksi kun lähdin pois kotoa. Mietin joskus, että jos he ovat yhä elossa, niin miettivätkö he koskaan, että mitä minulle, heidän ainoalle lapselleen kuuluu. He eivät edes tiedä, että heillä on 12 lastenlasta ja että esikoisellani on jo avovaimo ja 2 pientä lasta eli he ovat jo isoisovanhempia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja spämmää perunkirjoitusta varten?

Vierailija
2/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait 12 lasta 30 vuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenin 30 vuotta kun luin aloituksen. Liian pitkä. Tee 1 minuutin aloituksia jatkossa, kiitos.

Vierailija
4/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro. 1/5

Vierailija
5/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tällä kertaa. En ole yhtään yllättynyt, että leikit taas vaihteeksi miekk0sta🥱 vai oliko tämä jokin lesb0satu tällä kertaa?

Vierailija
6/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuollut jo.

Vierailija
7/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sulla oli noin paljon rahaa, kun lähdit.

Vierailija
8/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennako se taas siellä satuilee?

Vierailija
9/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se kissa minkä hankin on jo kuollut"

🤣🤣🤣 On todella tärkeää ilmoittaa erikseen, että 30 vuotta sitten hankittu mielikuvituskissa on kuollut. Muuten joku voisi luulla sen elävän edelleen. 🤣🤣

Vierailija
10/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisen viikkoa vanhempi ja 30 vuotta sitten olin opiskelija, asuin vanhempien luona josta käsin kävin koulua. Tällä ovm 13.11.2022 ostin ekan autonkin, helpotti koulunkäyntiä vieläkin enemmän :)

Vierailija
11/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisen viikkoa vanhempi ja 30 vuotta sitten olin opiskelija, asuin vanhempien luona josta käsin kävin koulua. Tällä ovm 13.11.2022 ostin ekan autonkin, helpotti koulunkäyntiä vieläkin enemmän :)

Siis tietenkin 13.11.1992 :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme