Nimimerkin VARASTAMINEN palstalla
Joku varasti minun nimimerkin palstalla😡 käyttää siis samaa nimimerkkiä jota minä olen käyttänyt pitkään. Olen ansainnut nimimerkilläni paljon kunnioitusta jonka nyt tämä varas yrittää myös itselleen varastaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Voisitte oikeasti LOPETTAA sen käytön 🙏
Se on minulle tärkeä. Olen saanut tietynlaisen kunnioituksen sen avulla täällä palstalla. Minua arvostetaan sen nimen vuoksi paljon.
Te vain nyt pilaatte sen ja se menettää arvonsa.
Tee aloitus, jossa vaihdat nimimerkkisi Neo
-nimeksi.Niinku aloittaisin täysin puhtaalta pöydältä. Ei kiitos
Onko yllätys, että toiset esiintyvät sukupuolen ja iänsä mukaan? Tyyliin M28, N21, M51, M26. Eikö täysin nimimerkillä esiintyminen tuohon tyyliin ole hiukan tyhmän oloista? Eihän siten toiset pakolla tunnista täysin yksilöllistä joukosta.
Trollille ja provoille kaikki on yhtä suurta ylläri pylläri poksia! Nämä samat Nkolmekymppiset tunnistaa toisistaan lukemalla ja miettimällä ynnäämällä 1 + 1.
Jep. Minun kirjoitukset on helppo tunnistaa noista feikki tunnuksista. Oi että mulla niin sappi kiehuu kun joku viitsii käyttää mun nimimerkkiä.
Tuo on myös minun nimimerkkini, vaikka olen jo 31. Kuluneen vuoden aikana olen kuitenkin joissakin ketjuissa käyttänyt nimimerkkiä N30, kun ikä ja sukupuoli ovat olleet oleellisia keskustelun kannalta. :)
N30 kirjoitti:
Olen impi. Onko halukasta?
Oot lempipempi trokatrolli! Halihalihali, jaxui kovasti bliiiiiiiiiiis, ja niiku, ja siis hui hai hiisi
N30 kirjoitti:
Tuo on myös minun nimimerkkini, vaikka olen jo 31. Kuluneen vuoden aikana olen kuitenkin joissakin ketjuissa käyttänyt nimimerkkiä N30, kun ikä ja sukupuoli ovat olleet oleellisia keskustelun kannalta. :)
Voit kuitenkin lopettaa sen nyt ja alkaa käyttämään sitten vaikka N31
Joskus kävi itselläni niin, että en saanut tietynlaista nimimerkkiä tehtyä, kun jollakin oli se käytössä. Enää ei käynyt niin
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi itselläni niin, että en saanut tietynlaista nimimerkkiä tehtyä, kun jollakin oli se käytössä. Enää ei käynyt niin
Mutta se on eri asia kuin varastaa toisen nimimerkki.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on eri asia kuin varastaa toisen nimimerkki.
Niin, nyt näyttää sellainenkin olevan mahdollista, mutta vähän pässi pitää olla, että käyttää sukupuoli ja ikä merkkiä nimimerkkinä.
N30 kirjoitti:
On se katkeraa kun pitää joka aiheen alle kirjoittaa minun nimimerkillä. Keksi oma nimimerkki.
Minä olen ansainnut tällä nimimerkillä KUNNIOITUSTA jota sinä et voi minulta varastaa.
Nyt puhut kyllä ihan asiaa. Ne jotka palstailee nyymisti ei tätä voi koskaan ymmärtää.
Porukalla ei ole oikein käsitystä kuinka paljon nimimerkki toisille merkkaa.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rekisteröidyn nimimerkin pystyy varastamaan tällä palstalla? Itselläni on mys rekattu, mutta en kirjoita sillä juuri koskaan.
Ei kai sitä pystykkään, mutta kun minun nimimerkki ei ole rekisteröity.
Sitten sinulla ei ole siihen yksinoikeutta.
Olen Veikko, 68-v. Löytyiskö seuraa?
Ainavaan joku/jotkut käyttävät minun nimimerkkiä.
Trolololo tää on mub, mib, munnum, wi teitä, minä minä minä, olkaa böiiiiiis
Lääkitys sekasi, jäöin ottamattaa , oon trolodkorododl