Tyttären rakkaus isäänsä kohtaan
Haluan jakaa teille laulun vuodelta 2002. Mä kuulostan vähän pikku oravalta, olenhan lauluhetkellä vasta 13-vuotias :) Mutta mikä tekee tästä kappaleesta erityisen rakkaan, on se, että tämän on säveltänyt mun isäni, Ismo Valkoniemi, joka myös soittaa tässä kitaraa ja laulaa taustoja.
On sellainen sanonta, että tyttö etsii sellaisen miehen, millainen isä on. No siinä on varmaankin jotain perää. Mulla on ollut hyvä ja Jumalaa rakastava isä, ja mun lapsuuteni oli kaunis ❤🙏 Tänä päivänä saan olla vaimo upealle miehelle, joka on kertakaikkisen hieno Jumalaa rakastava isä ja aviomies.
Viime vuosina meidän koko perhekunta on kasvanut Raamatun tuntemuksessa, ja sen myötä meillä on ollut mun isäni kanssa teologiset eroavaisuutemme, ja joskus aika kiivaatkin väittelyt niihin liittyen. Mutta on turvallista tyttärenä tietää, että mulla on aina paikka sekä maallisen isäni, että Taivaallisen Isäni sylissä - virheistäni huolimatta. Syvä side ja kunnioitus ei katkea, vaikka olenkin yksi liha nyt aviomieheni kanssa, ja hän on perheemme pää.
Siunattua Isänpäivää isät! Panostakaa perheisiinne, olkaa läsnä ja antakaa Jumalan Sanan olla rikkaana keskellänne. Se ei tyhjänä palaa. Lapsi voi silloin vielä aikuisenakin kääntyä kiittämään ja iloitsemaan siitä hyvästä minkä on saanut ❤