Nimimerkin VARASTAMINEN palstalla
Joku varasti minun nimimerkin palstalla😡 käyttää siis samaa nimimerkkiä jota minä olen käyttänyt pitkään. Olen ansainnut nimimerkilläni paljon kunnioitusta jonka nyt tämä varas yrittää myös itselleen varastaa.
Kommentit (59)
N30 kirjoitti:
Taidan ruveta itsekin käyttämään, vaikka olen 46v mies. Kohta kaikki on täällä n30 nimellä
Olkaa vain n30 nimellä mutta N30 kuuluu edelleen minulle. Te tahraatte sen käytön.
N30 kirjoitti:
Taidan ruveta itsekin käyttämään, vaikka olen 46v mies. Kohta kaikki on täällä n30 nimellä
Käytä! Huvittuneena seuraan tämän trollaajan sekoilua, en olisi arvannut mitkä naurut saan keksimästään nimimerkistä. Olisin lanseerannut sen jo aikaisemmin tiedessäni 😊
Keksikää nimimerkit jotka kuulostavat persoonallisilta, siis sellainen ettei toinen varmasti voisi keksiäkään sitä nimimerkkiä.
oLENko taas juopotellut ja kirjoitellut yksinään tämän ketjun täyteen???
Lapsellisuuttani kerran varastin myös, nuorena.
Pieni l kirjain vaihdetaan isoon I kirjaimeen. Aikanaan näytti samalle.
Kokeilin vain yhtenä iltana alle tunnin. Suomi24 chatissa, olin vale balleriina. Oli maineikas siihen aikaan.
😂😂😂😂
Osataan lukea paremmin kuin mitä sinä kir-joi-tat ! Koulunpenkillelellel marsrsr
Voisitte oikeasti LOPETTAA sen käytön 🙏
Se on minulle tärkeä. Olen saanut tietynlaisen kunnioituksen sen avulla täällä palstalla. Minua arvostetaan sen nimen vuoksi paljon.
Te vain nyt pilaatte sen ja se menettää arvonsa.
N30 kirjoitti:
Se on minulle tärkeä. Olen saanut tietynlaisen kunnioituksen sen avulla täällä palstalla. Minua arvostetaan sen nimen vuoksi paljon.
Tee aloitus, jossa vaihdat nimimerkkisi Neo
-nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.
Niinku aloittaisin täysin puhtaalta pöydältä. Ei kiitos
Lol. Trol. Trolli.
Opetele sinä luku, muut kirja
Plese, palso, plise, pusu
Vierailija kirjoitti:
Lol. Trol. Trolli.
Opetele sinä luku, muut kirja
Plese, palso, plise, pusu
Katos Tampereen Terokin tuli paikalle.
Vieläks joku hönö uskoo tätä trollia? Täähä todistettiin jo aiemmi trolliks. Kuka tietää niin huomaa eron kirjotustyylist
Vierailija kirjoitti:
Vieläks joku hönö uskoo tätä trollia? Täähä todistettiin jo aiemmi trolliks. Kuka tietää niin huomaa eron kirjotustyylist
Jep. Muakin se ärsytti, mutta nyt joku/jotkut toisetkin käyttää mun nimimerkkiä.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.Niinku aloittaisin täysin puhtaalta pöydältä. Ei kiitos
Onko yllätys, että toiset esiintyvät sukupuolen ja iänsä mukaan? Tyyliin M28, N21, M51, M26. Eikö täysin nimimerkillä esiintyminen tuohon tyyliin ole hiukan tyhmän oloista? Eihän siten toiset pakolla tunnista täysin yksilöllistä joukosta.
Uskon että tilanne rauhoittuu nopeasti ja nimimerkkini on taas vain minun käytössäni.
N30 kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Minä olen oikea N30, te muut olette huijareita.
Minä olen aito ja LOPETTAKAA sen käyttö
Ei ikinä! Trolli sinä olet, aitous on menneisyydessäsi
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Minä olen oikea N30, te muut olette huijareita.
Minä olen aito ja LOPETTAKAA sen käyttö
Ei ikinä! Trolli sinä olet, aitous on menneisyydessäsi
Ole aikuinen ja lopeta.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.Niinku aloittaisin täysin puhtaalta pöydältä. Ei kiitos
Onko yllätys, että toiset esiintyvät sukupuolen ja iänsä mukaan? Tyyliin M28, N21, M51, M26. Eikö täysin nimimerkillä esiintyminen tuohon tyyliin ole hiukan tyhmän oloista? Eihän siten toiset pakolla tunnista täysin yksilöllistä joukosta.
Trollille ja provoille kaikki on yhtä suurta ylläri pylläri poksia! Nämä samat Nkolmekymppiset tunnistaa toisistaan lukemalla ja miettimällä ynnäämällä 1 + 1.
Pelle sää oot! Et oo aito, et 30-vuotta, et fiksu, et terve. Harhat lentää ja trollit lentää viufffff 😃