Nimimerkin VARASTAMINEN palstalla
Joku varasti minun nimimerkin palstallađĄ kĂ€yttÀÀ siis samaa nimimerkkiĂ€ jota minĂ€ olen kĂ€yttĂ€nyt pitkÀÀn. Olen ansainnut nimimerkillĂ€ni paljon kunnioitusta jonka nyt tĂ€mĂ€ varas yrittÀÀ myös itselleen varastaa.
Kommentit (59)
N30 kirjoitti:
Taidan ruveta itsekin kÀyttÀmÀÀn, vaikka olen 46v mies. Kohta kaikki on tÀÀllÀ n30 nimellÀ
Olkaa vain n30 nimellÀ mutta N30 kuuluu edelleen minulle. Te tahraatte sen kÀytön.
N30 kirjoitti:
Taidan ruveta itsekin kÀyttÀmÀÀn, vaikka olen 46v mies. Kohta kaikki on tÀÀllÀ n30 nimellÀ
KĂ€ytĂ€! Huvittuneena seuraan tĂ€mĂ€n trollaajan sekoilua, en olisi arvannut mitkĂ€ naurut saan keksimĂ€stÀÀn nimimerkistĂ€. Olisin lanseerannut sen jo aikaisemmin tiedessĂ€ni đ
KeksikÀÀ nimimerkit jotka kuulostavat persoonallisilta, siis sellainen ettei toinen varmasti voisi keksiÀkÀÀn sitÀ nimimerkkiÀ.
oLENko taas juopotellut ja kirjoitellut yksinÀÀn tÀmÀn ketjun tÀyteen???
Lapsellisuuttani kerran varastin myös, nuorena.
Pieni l kirjain vaihdetaan isoon I kirjaimeen. Aikanaan nÀytti samalle.
Kokeilin vain yhtenÀ iltana alle tunnin. Suomi24 chatissa, olin vale balleriina. Oli maineikas siihen aikaan.
đđđđ
Osataan lukea paremmin kuin mitÀ sinÀ kir-joi-tat ! Koulunpenkillelellel marsrsr
Voisitte oikeasti LOPETTAA sen kĂ€ytön đ
Se on minulle tÀrkeÀ. Olen saanut tietynlaisen kunnioituksen sen avulla tÀÀllÀ palstalla. Minua arvostetaan sen nimen vuoksi paljon.
Te vain nyt pilaatte sen ja se menettÀÀ arvonsa.
N30 kirjoitti:
Se on minulle tÀrkeÀ. Olen saanut tietynlaisen kunnioituksen sen avulla tÀÀllÀ palstalla. Minua arvostetaan sen nimen vuoksi paljon.
Tee aloitus, jossa vaihdat nimimerkkisi Neo
-nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.
Niinku aloittaisin tÀysin puhtaalta pöydÀltÀ. Ei kiitos
Lol. Trol. Trolli.
Opetele sinÀ luku, muut kirja
Plese, palso, plise, pusu
Vierailija kirjoitti:
Lol. Trol. Trolli.
Opetele sinÀ luku, muut kirja
Plese, palso, plise, pusu
Katos Tampereen Terokin tuli paikalle.
VielÀks joku hönö uskoo tÀtÀ trollia? TÀÀhÀ todistettiin jo aiemmi trolliks. Kuka tietÀÀ niin huomaa eron kirjotustyylist
Vierailija kirjoitti:
VielÀks joku hönö uskoo tÀtÀ trollia? TÀÀhÀ todistettiin jo aiemmi trolliks. Kuka tietÀÀ niin huomaa eron kirjotustyylist
Jep. Muakin se Àrsytti, mutta nyt joku/jotkut toisetkin kÀyttÀÀ mun nimimerkkiÀ.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.Niinku aloittaisin tÀysin puhtaalta pöydÀltÀ. Ei kiitos
Onko yllÀtys, ettÀ toiset esiintyvÀt sukupuolen ja iÀnsÀ mukaan? Tyyliin M28, N21, M51, M26. Eikö tÀysin nimimerkillÀ esiintyminen tuohon tyyliin ole hiukan tyhmÀn oloista? EihÀn siten toiset pakolla tunnista tÀysin yksilöllistÀ joukosta.
Uskon ettÀ tilanne rauhoittuu nopeasti ja nimimerkkini on taas vain minun kÀytössÀni.
N30 kirjoitti:
N30 kirjoitti:
MinÀ olen oikea N30, te muut olette huijareita.
MinÀ olen aito ja LOPETTAKAA sen kÀyttö
Ei ikinÀ! Trolli sinÀ olet, aitous on menneisyydessÀsi
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
N30 kirjoitti:
MinÀ olen oikea N30, te muut olette huijareita.
MinÀ olen aito ja LOPETTAKAA sen kÀyttö
Ei ikinÀ! Trolli sinÀ olet, aitous on menneisyydessÀsi
Ole aikuinen ja lopeta.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
-nimeksi.Niinku aloittaisin tÀysin puhtaalta pöydÀltÀ. Ei kiitos
Onko yllÀtys, ettÀ toiset esiintyvÀt sukupuolen ja iÀnsÀ mukaan? Tyyliin M28, N21, M51, M26. Eikö tÀysin nimimerkillÀ esiintyminen tuohon tyyliin ole hiukan tyhmÀn oloista? EihÀn siten toiset pakolla tunnista tÀysin yksilöllistÀ joukosta.
Trollille ja provoille kaikki on yhtÀ suurta yllÀri pyllÀri poksia! NÀmÀ samat Nkolmekymppiset tunnistaa toisistaan lukemalla ja miettimÀllÀ ynnÀÀmÀllÀ 1 + 1.
Pelle sÀÀ oot! Et oo aito, et 30-vuotta, et fiksu, et terve. Harhat lentÀÀ ja trollit lentÀÀ viufffff đ