Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?

Vierailija
14.11.2021 |

Aloitan:

-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.

-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.

-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.

Kommentit (1208)

Vierailija
1141/1208 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Rantasila / Auringossa.

"Maasta nousee jotain jalkoja pitkin lanteille

Ottaa hameeni pois ja pikkuhousutkin pois

Avaa pienet reidet vie pientä sormea ylös ja alas

Auringossa."

Vierailija
1142/1208 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zen cafen Todella kaunis: "Minä tarttuisin sinuun kysymättä, minä pelkäisi sinussa en olla." Tulee mieleen joku ahdistelu/raiskaus, mutta onpa hyvä kuulla että toiseen lupaa kysymättä tarttuminen ei ahdista/pelota ahdistelijaa itseään.

Ja myös noi tollaset levottomat prinssit "ketä sinä odotat oikeasti, kenelle sun ovet aukeaa, aiotko sä maailman loppuun saakka vain odottaa" -> älä luule löytäväsi rakkautta vaan tyydy minuun.

Ja myös itse en tykkää "puhu äänellä jonka kuulen" -> toisin sanottuna puhu riittävän lujaa että kuuluu, fine, ei sitten puhuta äänellä jota ei voi kuulla (kuka ja miksi edes tekisi näin, joten laulun pyyntö on hölmö).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1208 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin ikkunaprinsessan sanat menee tietääkseni: "pienet rinnat prinsessallani sievät" eikä "pienet rinnat prinsessallani siedän". 

Olisi hauska kuulla varsinkin zen cafen todella kauniista, et oonko sen kohdalla itse kuullut tai ymmärtänyt sanat jotenkin väärin, kun sitä tunnutaan ihanana pidettävän :D

Vierailija
1144/1208 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko. Kosteat hiukset rinnoillasi. Miks pikkusysterin rinnat noin kiinnostaa. 

Vierailija
1145/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CMX, Lapsi, jäi sensuuriin kun yritin kuvailla biisin sisällön. Hirveämpää biisiä ei ole.

En käsitä, miten helvetissä tuollaiset sanat on joku päästään edes keksinyt?

Ihan hirveä sanoitus. Sairasta.

Siis kuka tuonkin on tehnyt. Tuohan on jo tosi sairasta. 

A.W. Yrjänä, ja sanoo biisistä: " Kappale syntyi alunperin jonkin tv:stä nähdyn Lapsiprostituutiodokumentin aiheuttamasta inhosta ja vihasta."

Olisi silti kannattanut jättää tekemättä. Eivät kuulema keikoilla koskaan soita sitä.

Mä taas en ymmärrä miten joku voi ottaa itteensä tästä biisistä. Pohjoista mustaa huumoria kunnon hardcore rytke taustalla.Alkupään Cmx, vanha Terveet Kädet, samaa kunnon rytkettä (Terveet Kädet tosin parempi)

Vierailija
1146/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpään "Sinä ansaitset kultaa" - hyi mikä narsistinen pläjäys.

Toinen on se "Häkki mi sulki mun sirkuttajan".

Vierailija
1147/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elviksen "You were always on my mind": just sellaista p*skapuhetta, mitä kenenkään ei pitäisi niellä. Jos olet jollekulle tärkeä ja aina hänen mielessään, niin kyllä se jossain näkyykin, prkl. Talk is cheap.

Et tainkut ymmärtää biisiä.

Vierailija
1148/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armin ja Dannyn: Tahdon sulle olla hyvin hellä..." Ällöttävyyttä lisää naimisissa olevan Dannyn julkinen salasuhde entiseen alkoholisti missiressukkaan

Vierailija
1149/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällö, mutta en ymmärrä, miten olen voinut kuulla niin väärin vuosikymmenet:

'Onnea ei vain mulle arpajaa'. Luulin, että arpajaa on joku murteellinen, runollinen ilmaisu.

Sehän on 'arpa jaa'. Höpsö minä

Vierailija
1150/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zen cafen Todella kaunis: "Minä tarttuisin sinuun kysymättä, minä pelkäisi sinussa en olla." Tulee mieleen joku ahdistelu/raiskaus, mutta onpa hyvä kuulla että toiseen lupaa kysymättä tarttuminen ei ahdista/pelota ahdistelijaa itseään.

Ja myös noi tollaset levottomat prinssit "ketä sinä odotat oikeasti, kenelle sun ovet aukeaa, aiotko sä maailman loppuun saakka vain odottaa" -> älä luule löytäväsi rakkautta vaan tyydy minuun.

Ja myös itse en tykkää "puhu äänellä jonka kuulen" -> toisin sanottuna puhu riittävän lujaa että kuuluu, fine, ei sitten puhuta äänellä jota ei voi kuulla (kuka ja miksi edes tekisi näin, joten laulun pyyntö on hölmö).

Zen cafen biisi kuulostaa epäilyttävältä raiskauslaululta, mutta kuulemma oikeasti kertoo kaljapullosta! Sen tunteita ei paljon tarvitse miettiä.

Tokassa kohdassa menee kaksi biisiä sekaisin.

Vierailija
1151/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusisko. Kosteat hiukset rinnoillasi. Miks pikkusysterin rinnat noin kiinnostaa. 

Sanotaan "sisko" kun tarkoitetaan ihan jotain naista vain. Tässä ko. biisissä lauletaan fanien panemisesta...Kaunis biisi ja toisaalta ei kuitenkaan...

Vierailija
1152/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen hunningolla laulussa sanat  "ja mä mietin kuinka mä ratsastin". Minä ( 45v mies) kauhistelen tuollaista irvokkuutta.

Ja siinä ei mistään hevosharrastuksesta kuitenkaan ole kyse. 

Ja kerran kun "joku 120 kiloinen" misukka "lauloi" tätä karaokessa niin minun tuli sääli sitä miestä jonka päällä hän "ratsastaisi".

Vierailija
1153/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio: ..sinulla on sitkeä sydän joka lyö..

?? YÖK

Vierailija
1154/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään susta niin, että halkeen" .....

Vierailija
1155/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu äänellä jonka kuulen.

En tulkitse sen liittyvän äänen voimakkuuteen.

Minä ymmärrän se siten, että selitä minulle, väännä rautalangasta, että ymmärrän mitä sanot.

Vierailija
1156/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jotain " stadin slangia", tarkoittaa naista tässä tapauksessa.

Samoin moottoritie on kuuma -kappaleessa, "sisko tahtoisin jäädä". Siinäkin lauletaan naiselle, ei siskolle.

Vierailija
1157/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mehuhetki, musta enkeli vei päivänsankarin.

Vierailija
1158/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkän Laura. YÖK, mitkä pedarifibat: 

Jos nyt en, niin en mene ollenkaan.

Olen koputtanut - tule avaamaan,

Oi Laura, Laura...

Ovi aukeaa.

Se on veljesi: "Laura, sait vieraita!"

Menen sisälle, kättelen vanhemmat.

Oi Laura, Laura,

Vapisen kuin kuumeessa.

Vierailija
1159/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Policen stalkkeribiisi vie voiton, "Every Breath You Take" hyi hitto miten joku on voinut kirjoittaa tuollaisen tekstin ja jotkut sitten laulaa sitä ja siitä vielä tykätään. :(

Vierailija
1160/1208 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta Suomi:

"Kun toiset nukkuu vuoteessaan,

Mä usvaa putkeen panen vaan.

Kumi laulaa, ääni on se työn."

Tulee mieleen Usva-niminen ihminen.

Katoppas, enpä ole koskaan tuota sanoitusta noin kaksimielisesti osannut ajatella, mutta kun Junnu Vainiosta oli kyse, niin aika vääräleuka se osas olla.

Laulu kertoo pitkää päivää tekevästä rekkakuskista, joka ajaa kun toiset nukkuu. Usvaa putkeen on ihan normaali sanonta auton kaasun käytölle.

Ei pidä nähdä kaksimielisyyksiä joka paikassa.