Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt joku vatsapöpö liikkeellä?

Vierailija
01.02.2015 |

Pari päivää nyt etonut,eilen valvoin viiteen kun oksetti niin paljon. Tuntuu kun olisi kauhea krapula päällä. Onko nyt jotain vatsatautia tms liikkeellä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä eri variaatioita. Mulla oli vatsa sekaisin, oksettava olo ja kunnon kuume. Lähipiirissä ihan perinteinen tauti, siis askel eteenpäin myös siitä oksettavasta olosta.. Tarttuu helposti!

Vierailija
2/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin samaa pari päivää sitten ap!

Eli minulla alkoi hervoton palelu, kuvotus ja tolkuton väsymys viime su-iltana, olin kuitenkin norm töissä ma&ti ja keskiviikkonakin kunnes ke-iltapvänä päätin että nyt ei tule työnteosta mitään ja lähdin kotiin. Sairastin sitten to&pe kotona ja pe-ilta eka aika su jälk kun ei kuvottanut, paleltanut tms.

Mitään kummallista ei koko aikana tullut kummastakaan päästä ulos, vatsa oli ehkä pariin otteeseen hieman norm löysemmällä mutta ei muuta. Mutta se ällö olo ja se voimattomuus mm raajoissa, ihan tolkutonta:( nyt vkonloppu ollut norm olo :)

En tiedä taisteliko elimistöni varsinaista oksentelua/kuraribbaa vastaan ja voitti pöpön vai oliko "vain" tällainen versio, maitohappobakt kuuluvat normaalistikin aika säänn ruokavaliooni ja nyt varsinkin, tulevaa matkaamme ajatellen aloitin muutama pvä sitten myös Precosan-kuurin.

Mutta oli kyllä inhaa vaikkei oksennus lentänytkään, töissä joillakin lentänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuume, oksennan 2 krt tunnissa ja ripuloin kokoajan. Olo heikko, mut yritän juoda mahdollisimman paljon. Miks ei tää jo mene ohi...

Vierailija
4/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli juuri keskiviikko-torstai yö sellainen että molemmista päistä tuli tavaraa. Eilen joutui vauvani sairaalaan kun alkoi oksentelemaan. Mieheni ja esikoisemme ei ole _vielä_ sairastunut. (Onneksi)

Vierailija
5/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen on raskaana ☺

Vierailija
6/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä!

Vierailija
7/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:11"]

Kolmonen on raskaana ☺

[/quote]

Juu en ole :)

-3-

Vierailija
8/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olette???

Vierailija
9/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä taas mitään merkitystä? Aina niitä pöpöjä on liikkeellä.

Vierailija
10/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Aina niitä liikkeellä on. Naurettavinta vatsataudin ilmoittavat, jotka eivät edes kerro missäpäin asuvat ja kysyvät onko vatsatautia liikenteessaä :D av-mamman logiikka ei koskaan petä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä