Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde täytti

Vierailija
01.02.2015 |

Eilen puoli vuotta. Olen kuin uudestisyntynyt...

On ihana olla himon ja halun kohde. Haluta toista niin että sydän pakahtuu..tuntea sanat ja kosketukset.

Voin sanoa että olen herännyt eloon!

Hän on hybä minulle, minä olen hyvä hänelle. Ymmärrämme toisiamme, elämme tahoiöamme samanlaista elämää.. mutta sitten ovat hetket jolloin maailma katoaa ympäriltä ja huoneen täyttää katseet,kosketukset,suudelmat,intohimo ja kiima :)

TN42

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Ei tosta mitään tule. Sähän olet rakastunut! Kohta et pysty enää elämään normaalielämääsi, salasuhteella menee pupu pöksyyn, tulee ero ja tahdot vaan tappaa itsesi kun sait maistaa jotain hyvää, joka otettiin sulta pois. Plussapuolena tajuat varmaan, ettet ole ainoa joka on näin kärsinyt. [/quote] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Ei tosta mitään tule. Sähän olet rakastunut! Kohta et pysty enää elämään normaalielämääsi, salasuhteella menee pupu pöksyyn, tulee ero ja tahdot vaan tappaa itsesi kun sait maistaa jotain hyvää, joka otettiin sulta pois. Plussapuolena tajuat varmaan, ettet ole ainoa joka on näin kärsinyt. [/quote]

Sitten kyn tää joskus päättyy jää sydämeeni ihanat muistot ihanasta ihmisestä :) ap

[/quote]

Minulle on jäänyt kauniit muistot salasuhteesta. Olen saanut kokea salarakkaani kanssa niin ihania tunteita ja hetkiä, että en voi katua sitä koskaan.  Kumpikin olemme nyt uskollisesti puolisoidemme kanssa, mutta ehkä jossain toisessa elämäntilanteessa vielä olemme joskus yhdessä.

Vierailija
62/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen. Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä. Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena. Usko mua, ei kannata... [/quote] Onko sulla kokemusta? [/quote] On.. Tosin meidän kävi hyvin. Ollaan nyt oltu kaksi vuotta virallisesti yhdessä. En vaan pääse siitä yli, että hajotin perheen. Tosin suhde ei ollut kauhean toimiva, mutta kuitenkin. Jotain tekisin toisin, jos tilanne olisi nyt. [/quote] siis olet salarakkaasi kanssa yhdessä? [/quote] Kyllä. Tosin enää ei oo salarakas, pelkkä rakas nykyisin [/quote] :) voi ku kiva...mitäs tapahtui kun totuus paljastui

[/quote]

Kiva? Että kaksi pettäjää ja ihmissaastaa sai toisensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:00"]

Minullakin oli alussa tuollaista.

Jossain vaiheessa mies ei vastannut puhelimeen ja sitten jo soittikin hänen vaimonsa, jolle mies oli heikkona hetkenään paljastanut olevansa rakastunut toiseen.

Siitä syttyi helvetti, koska vaimo pakotti minut kertomaan miehelleni tai hän kertoo. Minä kerroin, mieheni halusi silti jatkaa kanssani. Seurasi paskoja vuosia, aviomiehen jatkuaa epäilyä, kaipuuta tuohon toiseen ja lopulta jätin mieheni ja perheeni. Tietämättäni myös tuon entisen salarakkaan liitto oli kariutunut.

Löysimme toisemme uudelleen ja loppu on historiaa.

[/quote]

Muista sitten kun mies pettää sinua niin älä itke tai valita

Vierailija
64/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:48"]Se häpeän tunne tuon päättymisen jälkeen on kamala. [/quote] Mutta ei kaikki tunne häpeää?

[/quote]

Sosiopaatit ei tunne häpeää tuollaisesta

Vierailija
65/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että joskus saattaa olla sekä henki että terveys uhattuna kun asia tulee ilmi. Molemmilla salasuhteeseen osallistuneilla. Kannattaa sekin miettiä valmiiksi.

Vierailija
66/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:48"]Se häpeän tunne tuon päättymisen jälkeen on kamala. [/quote] Mutta ei kaikki tunne häpeää?

[/quote]

Sosiopaatit ei tunne häpeää tuollaisesta

[/quote]

Höpö höpö. Kaikki ei ole sosiopaatteja. Jos kokee salarakkaan kanssa, että todella kuuluu yhteen, on vaikea tuntea häpeää.

Vierailija
67/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:04"]

Muistakaa, että joskus saattaa olla sekä henki että terveys uhattuna kun asia tulee ilmi. Molemmilla salasuhteeseen osallistuneilla. Kannattaa sekin miettiä valmiiksi.

[/quote]

Tuollainen käytös on sekopäiden hommaa. Normaali ihminen kestää järkevästi suuretkin menetykset ja vastoinkäymiset.

Vierailija
68/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen. Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä. Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena. Usko mua, ei kannata... [/quote] Onko sulla kokemusta? [/quote] On.. Tosin meidän kävi hyvin. Ollaan nyt oltu kaksi vuotta virallisesti yhdessä. En vaan pääse siitä yli, että hajotin perheen. Tosin suhde ei ollut kauhean toimiva, mutta kuitenkin. Jotain tekisin toisin, jos tilanne olisi nyt. [/quote] siis olet salarakkaasi kanssa yhdessä? [/quote] Kyllä. Tosin enää ei oo salarakas, pelkkä rakas nykyisin [/quote] :) voi ku kiva...mitäs tapahtui kun totuus paljastui

[/quote]

[/quote]

No niin juuri.

Vierailija
69/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen.
Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä.
Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena.

Usko mua, ei kannata...
[/quote]

Riippuu suhteesta. Mulla on ollut salasuhde nyt 6 vuotta ja olen/ olemme varsin tyytyväisiä suhteen tilaan. Kumpikin elää perhearkea tahoillaan, emme edes haluaisi elää toistemme kanssa. Yhteiset hetket riittää. Asutaan eri paikkakunnilla eikä mikään yhdistä meitä toisiimme. Yhteyttä pidetään työsähköpostien ja työpuhelinten kautta. Toimii varsin loistavasti. Tunteista on puhuttu, mutta sovittiin ettei ne vaikuta tilanteeseen mitenkään.
[/quote]

miten ihmeessä pysyt kasassa?

Vierailija
70/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:06"]

[/quote]

Tuollainen käytös on sekopäiden hommaa. Normaali ihminen kestää järkevästi suuretkin menetykset ja vastoinkäymiset.

[/quote]

Sinähän et siitä päätä, miten kukin reagoi. Petettykään ei saa päättää, haluaako tulla petetyksi.

Vierailija
71/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:38"]

Ehkä tästä tekee vaikeaksi sen että ajatuksen tasolla olen jakanut hänen kanssaan niin paljon...se tunne kyn löytää "oman puoliskonsa", jos ymmärätte mitä tarkoitan? Hän on miespuolinen minä. Ap

[/quote]

Miksi hitossa et alunperin odottanut "miespuolista sinua", jonka kanssa sitoutuisin ja perustaisit perheen?

Vierailija
72/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo yhteistä tulevaisuutta ja suhteen alkumetreillä höpisin että haluaisin lähteä liitostani. Myöhemmin sanoin, että en aio erota ja olen sanonut, että tämän pitää loppua. Viimeisten 2 kkn aikana olen jokakerran, kun olen painanut salarakkaani asunnon oven kiinni takanani, olen päättänyt etten palaa ja että tää loppuu NYT.... Perjantai oli toivottavasti se viimeinen lähtö. Tänään on txtailtu,olen ollut "viileä" häntä kohtaan. Ajattelin tähän ryhtyessäni, että emme jää roikkumaan toisiimme...pidetään vaan hetki "hauskaa" ,en kuvitellut villeimmissä mielikuvissanikaan että hän haluaa yhteisen kodin KOSKA hän on 10 vuotta nuorempikin. Hänen kuuluisi deittailla oikeasti ikäisiään ja minun osa on hävetä käytöstäni viimeiseen hengenvetooni saakka....vituttaa ankarasti.

Vierailija
73/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

No niin juuri.
[/quote]

Niin juuri. Niin saimme. Voisin kertoa kaikkea, mitä tähän kaikkea muuta tähän liittyy, mutta tässä ketjussa kai yritettiin kertoa, mitä Ap:n kannattaa miettiä, eikä tuomita meitä. Tiedämme, että toimimme väärin. Elämä on valintoja.

Vierailija
74/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:38"]

Ehkä tästä tekee vaikeaksi sen että ajatuksen tasolla olen jakanut hänen kanssaan niin paljon...se tunne kyn löytää "oman puoliskonsa", jos ymmärätte mitä tarkoitan? Hän on miespuolinen minä. Ap

[/quote]

Miksi hitossa et alunperin odottanut "miespuolista sinua", jonka kanssa sitoutuisin ja perustaisit perheen?
[/quote]

Sanos muuta. Ap

Vierailija
75/88 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakin juuri kaikki viestit, niitä on 4000...eli kyllä tämä on paljon enemmän kuin panosuhde.

Vierailija
76/88 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Olen sulle kade ♥
[/quote]
Naisillahan tuo on ongelmana, heikko itsetunto vaatii saada huomiota mieheltä eli olla miehen spermatasku.
[/quote]

Hahhhhaa plkoon sitten näin. Pnneksi tiedön olevani myös tämän lusöksi paljon enemmän.

Vierailija
77/88 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:54"]

[/quote]

[/quote]

Joo mutta kaikki ei ole normaaleja.

[/quote]

Nimenomaan näin. Koskaan ei voi tietää, mihin paskaan sitä kätensä iskee ja kuinka syvälle. Olisi syytä hyvin tarkasti harkita etukäteen, millaiset seuraukset on valmis kantamaan ja millä hinnalla.

Vierailija
78/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen. Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä. Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena. Usko mua, ei kannata... [/quote] Riippuu suhteesta. Mulla on ollut salasuhde nyt 6 vuotta ja olen/ olemme varsin tyytyväisiä suhteen tilaan. Kumpikin elää perhearkea tahoillaan, emme edes haluaisi elää toistemme kanssa. Yhteiset hetket riittää. Asutaan eri paikkakunnilla eikä mikään yhdistä meitä toisiimme. Yhteyttä pidetään työsähköpostien ja työpuhelinten kautta. Toimii varsin loistavasti. Tunteista on puhuttu, mutta sovittiin ettei ne vaikuta tilanteeseen mitenkään.

[/quote]

Olet vastenmielinen
[/quote]

En ole mieheni enkä rakastajani mielestä ja sinun mielipiteesi ei kiinnosta

Vierailija
79/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:46"]

[/quote]

[/quote]

Sinähän et siitä päätä, miten kukin reagoi. Petettykään ei saa päättää, haluaako tulla petetyksi.

[/quote]

Jos nyt yrittäisit ymmärtää, että pahoinpitely ja tappo on rikoksia, pettäminen EI ole. Normaali ihminen ei reagoi vastoinkäymisiin rikollisella teolla.

Vierailija
80/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Joo mutta kaikki ei ole normaaleja. Kuten eivät ne pettäjätkään, jotka eivät tunne häpeää.