Salasuhde täytti
Eilen puoli vuotta. Olen kuin uudestisyntynyt...
On ihana olla himon ja halun kohde. Haluta toista niin että sydän pakahtuu..tuntea sanat ja kosketukset.
Voin sanoa että olen herännyt eloon!
Hän on hybä minulle, minä olen hyvä hänelle. Ymmärrämme toisiamme, elämme tahoiöamme samanlaista elämää.. mutta sitten ovat hetket jolloin maailma katoaa ympäriltä ja huoneen täyttää katseet,kosketukset,suudelmat,intohimo ja kiima :)
TN42
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:28"]Jos salarakas on jo ilmoittanut, ettei eroa, satutat itsesi vielä pahasti. Todennäköisesti rakastut mieheen niin että ajatus hänestä "toisen naisen" eli vaimonsa kanssa käy sietämättömäksi. Siinä tilanteessa on todella vaikea olla katkeroitumatta pahasti.
[/quote]
En tunne näin..vielä ainakaan..ehkä ajan myötä?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:24"]Ei me sen viisaampia olla kuin sinäkään ap, kokeneempia vain.. Surullista mutta totta. t. pari kommenttia edelle kirjoittanut.
[/quote]
:) kauan sun suhde kesti?
[/quote]
Melkein puolitoista vuotta.
[/quote]
miten sä pääsit yli? Kauan kesti toipua?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen.
Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä.
Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena.
Usko mua, ei kannata...
[/quote]
Onko sulla kokemusta?
[/quote]
On.. Tosin meidän kävi hyvin. Ollaan nyt oltu kaksi vuotta virallisesti yhdessä. En vaan pääse siitä yli, että hajotin perheen. Tosin suhde ei ollut kauhean toimiva, mutta kuitenkin.
Jotain tekisin toisin, jos tilanne olisi nyt.
[/quote]
siis olet salarakkaasi kanssa yhdessä?
[/quote]
Kyllä. Tosin enää ei oo salarakas, pelkkä rakas nykyisin
[/quote]
:) voi ku kiva...mitäs tapahtui kun totuus paljastui
[/quote]
No nainen oli raivoissaan tälle miehelleen. Mies jäi kiinni. Oli sen verran nössö, ettei saanut kerrottua. Sen vuoden kun suhdetta salaattiin, tunteet oli kyllä yhtä sekamelskaa. Kun oltiin yhdessä oli ihanaa, taivaallista, toivoin kellon pysähtyvän. Kun oltiin erossa olin kuin tulisilla hiilillä. Kaipasin. Mies lupasi, että kertoo avokilleen. Joka päivä pohdin sitä, että jos ei kerrokaan ja kaikki tää epävarmuus jatkuu ikuisesti.
En kuitenkaan alkanut kiristää miestä kertomaan, vaikka välillä ahdisti ihan kauheesti. Mietin jo, että miten kauan sitten odotan? Vuoden? Kaksi? Kymmenen?
No sitten kun kaikki selvisi tälle naiselle, niin hänelle kaikki tuli yllätyksenä. Kaikki oli hänen mielestään hyvin. En tätäkään kommentoi sen enempää, koska en voi heidän suhteestaan tietää totuutta. Se mitä mies sanoo, voi naisen mielestä olla ihan toisin.
No nyt mies ja exänsä tulevat ihan hyvin toimeen, joten ei kaikki tarinat välttämättä pääty huonosti.
[/quote]
millaista elämä nyt? Onko pelko pettämisestä läsnä?
[/quote]
Ei ole sellaista pelkoa, mutta niinkuin joku muukin tuossa totesi, väärin teimme. Ensin ero ja sitten uusi suhde. Todellakin kaksoiselämä, valheet ja salailu on todella raskasta.
Ehkä tästä tekee vaikeaksi sen että ajatuksen tasolla olen jakanut hänen kanssaan niin paljon...se tunne kyn löytää "oman puoliskonsa", jos ymmärätte mitä tarkoitan? Hän on miespuolinen minä. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen.
Usko mua, ei kannata...
[/quote]
Onko sulla kokemusta?
[/quote]
On.. Tosin meidän kävi hyvin. Ollaan nyt oltu kaksi vuotta virallisesti yhdessä. En vaan pääse siitä yli, että hajotin perheen. Tosin suhde ei ollut kauhean toimiva, mutta kuitenkin.
Jotain tekisin toisin, jos tilanne olisi nyt.
[/quote]
siis olet salarakkaasi kanssa yhdessä?
[/quote]
Kyllä. Tosin enää ei oo salarakas, pelkkä rakas nykyisin
[/quote]
:) voi ku kiva...mitäs tapahtui kun totuus paljastui
[/quote]
No nainen oli raivoissaan tälle miehelleen. Mies jäi kiinni. Oli sen verran nössö, ettei saanut kerrottua. Sen vuoden kun suhdetta salaattiin, tunteet oli kyllä yhtä sekamelskaa. Kun oltiin yhdessä oli ihanaa, taivaallista, toivoin kellon pysähtyvän. Kun oltiin erossa olin kuin tulisilla hiilillä. Kaipasin. Mies lupasi, että kertoo avokilleen. Joka päivä pohdin sitä, että jos ei kerrokaan ja kaikki tää epävarmuus jatkuu ikuisesti.
En kuitenkaan alkanut kiristää miestä kertomaan, vaikka välillä ahdisti ihan kauheesti. Mietin jo, että miten kauan sitten odotan? Vuoden? Kaksi? Kymmenen?
No sitten kun kaikki selvisi tälle naiselle, niin hänelle kaikki tuli yllätyksenä. Kaikki oli hänen mielestään hyvin. En tätäkään kommentoi sen enempää, koska en voi heidän suhteestaan tietää totuutta. Se mitä mies sanoo, voi naisen mielestä olla ihan toisin.
No nyt mies ja exänsä tulevat ihan hyvin toimeen, joten ei kaikki tarinat välttämättä pääty huonosti.
[/quote]
millaista elämä nyt? Onko pelko pettämisestä läsnä?
[/quote]
Ei ole sellaista pelkoa, mutta niinkuin joku muukin tuossa totesi, väärin teimme. Ensin ero ja sitten uusi suhde. Todellakin kaksoiselämä, valheet ja salailu on todella raskasta.
[/quote]
En muista kerroitko jo, mutta kauan se salailu kesti?
Oletteko kauan olleet yhdesdä? [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:59"]Vuoden kesti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:56"]
Eilen puoli vuotta. Olen kuin uudestisyntynyt... On ihana olla himon ja halun kohde. Haluta toista niin että sydän pakahtuu..tuntea sanat ja kosketukset. Voin sanoa että olen herännyt eloon! Hän on hybä minulle, minä olen hyvä hänelle. Ymmärrämme toisiamme, elämme tahoiöamme samanlaista elämää.. mutta sitten ovat hetket jolloin maailma katoaa ympäriltä ja huoneen täyttää katseet,kosketukset,suudelmat,intohimo ja kiima :) TN42
Uuuuh, kun ihanaa. Onneksi et joudu kohtaamaan arkea tuon jumalaisen kanssa. Aika äkkiä intohimot ja kuumat katseet taitaisi kadota. Hetken huuma kestää vain hetken.
[/quote]
Minulla on ollut salasuhde eronneeseen mieheen kohta vuoden. Itse olen naimisissa, kolme lastakin. Ahdistaa pirusti. Huono omatunto. Silti menen hänen luokseen aina kun voin.... Tässä miehessä on ne ominaisuudet,jotka mieheltäni puuttuvat. Rakastumisen huuma vei mennessään. Luulen että tää on joku ikäkriisi.Haluaisin lopettaa suhteen,mutten ole voinut. Tää toinen mies suostuu tähän kaikkeen ihan mun ehdoilla,oon paska.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:56"]
Eilen puoli vuotta. Olen kuin uudestisyntynyt... On ihana olla himon ja halun kohde. Haluta toista niin että sydän pakahtuu..tuntea sanat ja kosketukset. Voin sanoa että olen herännyt eloon! Hän on hybä minulle, minä olen hyvä hänelle. Ymmärrämme toisiamme, elämme tahoiöamme samanlaista elämää.. mutta sitten ovat hetket jolloin maailma katoaa ympäriltä ja huoneen täyttää katseet,kosketukset,suudelmat,intohimo ja kiima :) TN42
Uuuuh, kun ihanaa. Onneksi et joudu kohtaamaan arkea tuon jumalaisen kanssa. Aika äkkiä intohimot ja kuumat katseet taitaisi kadota. Hetken huuma kestää vain hetken.
[/quote]
[/quote]
näin on..poimitaan kirsikat kakusta . Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:08"]Oletteko kauan olleet yhdesdä? [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:59"]Vuoden kesti.
[/quote]
[/quote]
Kolme nyt, eli kaksi ihan päivänvalossa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen.
Usko mua, ei kannata...
[/quote]
Riippuu suhteesta. Mulla on ollut salasuhde nyt 6 vuotta ja olen/ olemme varsin tyytyväisiä suhteen tilaan. Kumpikin elää perhearkea tahoillaan, emme edes haluaisi elää toistemme kanssa. Yhteiset hetket riittää. Asutaan eri paikkakunnilla eikä mikään yhdistä meitä toisiimme. Yhteyttä pidetään työsähköpostien ja työpuhelinten kautta. Toimii varsin loistavasti. Tunteista on puhuttu, mutta sovittiin ettei ne vaikuta tilanteeseen mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Ei tosta mitään tule. Sähän olet rakastunut! Kohta et pysty enää elämään normaalielämääsi, salasuhteella menee pupu pöksyyn, tulee ero ja tahdot vaan tappaa itsesi kun sait maistaa jotain hyvää, joka otettiin sulta pois. Plussapuolena tajuat varmaan, ettet ole ainoa joka on näin kärsinyt. [/quote] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Ei tosta mitään tule. Sähän olet rakastunut! Kohta et pysty enää elämään normaalielämääsi, salasuhteella menee pupu pöksyyn, tulee ero ja tahdot vaan tappaa itsesi kun sait maistaa jotain hyvää, joka otettiin sulta pois. Plussapuolena tajuat varmaan, ettet ole ainoa joka on näin kärsinyt. [/quote] Sitten kyn tää joskus päättyy jää sydämeeni ihanat muistot ihanasta ihmisestä :) ap
[/quote]
Sitten saat ihan yksin olla kun miehesi jättää sinut
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]Salasuhde on aluksi juuri tuota ilotulitusta. Kun mennään pidemmälle, susta alkaa tulla mustasukkainen. Alat vaatia enemmän, eikä yhteiset "varastetut" hetket enää riitä. Miestä alkaa ahdistaa ja sä olet surkeena. Usko mua, ei kannata... [/quote] Riippuu suhteesta. Mulla on ollut salasuhde nyt 6 vuotta ja olen/ olemme varsin tyytyväisiä suhteen tilaan. Kumpikin elää perhearkea tahoillaan, emme edes haluaisi elää toistemme kanssa. Yhteiset hetket riittää. Asutaan eri paikkakunnilla eikä mikään yhdistä meitä toisiimme. Yhteyttä pidetään työsähköpostien ja työpuhelinten kautta. Toimii varsin loistavasti. Tunteista on puhuttu, mutta sovittiin ettei ne vaikuta tilanteeseen mitenkään.
[/quote]
Olet vastenmielinen
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:10"]
Salasuhteessa pärjää pidemmän päälle vain suhteellisen tunnekylmät ihmiset. Kaikilla muilla tunteet vievät vallan, jos kyseessä on hyvä suhde. Jos huono, suhde päättyy siihen. Kylmähermoiselle suhteen päättyminen voi harmittaa, mutta tunneihmiselle aiheuttaa jopa katastrofin. Lisäksi syyllisyyden tunteet voivat olla liikaa tunneihmiselle. Tästä syystä itse en ryhdy salasuhteisiin. Ei ole minulle riskin arvoista. Mutta onnea ap:lle kuitenkin.
[/quote]
Jos ainoa syy miksi et rupea salasuhteeseen on huono omatuntosi niin sinulla ei ole moraalia
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:29"]
Minulla on ollut salasuhde eronneeseen mieheen kohta vuoden. Itse olen naimisissa, kolme lastakin. Ahdistaa pirusti. Huono omatunto. Silti menen hänen luokseen aina kun voin.... Tässä miehessä on ne ominaisuudet,jotka mieheltäni puuttuvat. Rakastumisen huuma vei mennessään. Luulen että tää on joku ikäkriisi.Haluaisin lopettaa suhteen,mutten ole voinut. Tää toinen mies suostuu tähän kaikkeen ihan mun ehdoilla,oon paska.
[/quote]
Vastuu on lähinnä sinulla. Mies on vapaa, sinä olet se varattu. Sinun pitää tehdä päätös suhteen lopettamisesta. Luuleeko mies ehkä että teistä voisi tulla pari? Oletko vihjaillut mahdollisuudesta avioeroon miehestäsi?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:05"]Nyt nauti, nauti. Kaikki päättyy kyyneliin.... Kokemusta on! [/quote] Mitä sulle tapahtui?
[/quote]
vaimo sai lopulta tietää, ehkä parin vuoden jälkeen. Olisi antanut anteeksi miehelle. Mies joutui tosi patti tilanteeseen. Mies muuttui. Alkoi uhkailemaan minua ja todellisuudessa vannoi rakkautta vaimoon vaikka minulle väitti toisin. Myöhemmin pistin suhteen poikki ja miehen avioliitto päättyi. Miehen alamäki alkoi ja myös minun. Masennuin ja elin vuosia itsesyytöksissä.... Vieläkin ahdistaa noi vuodet, vaikka olinkin onnesta sekaisin...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:05"]Tai menetät aivan kaiken. Miehesi, salarakkaasi, mahdolliset lapset, kodin, ihmisarvon. Tähän musertavaan menetykseen ei voi koskaan valmistautua. Nimimerkki "ei koskaan enää" [/quote] Voi kurja..miten sä jäit kiinni?
[/quote]
Mitä kurjaa on siinä että pettäjä jää kiinni?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:24"]Ei me sen viisaampia olla kuin sinäkään ap, kokeneempia vain.. Surullista mutta totta. t. pari kommenttia edelle kirjoittanut.
[/quote]
:) kauan sun suhde kesti?
[/quote]
Melkein puolitoista vuotta.