Salasuhde täytti
Eilen puoli vuotta. Olen kuin uudestisyntynyt...
On ihana olla himon ja halun kohde. Haluta toista niin että sydän pakahtuu..tuntea sanat ja kosketukset.
Voin sanoa että olen herännyt eloon!
Hän on hybä minulle, minä olen hyvä hänelle. Ymmärrämme toisiamme, elämme tahoiöamme samanlaista elämää.. mutta sitten ovat hetket jolloin maailma katoaa ympäriltä ja huoneen täyttää katseet,kosketukset,suudelmat,intohimo ja kiima :)
TN42
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:56"]Salasuhteen mies täytti sisälläsi olleen tyhjiön?
[/quote]
aivan :) ap
Onko teillä pettäjillä ollenkaan empatiakykyä? Osaatteko yhtään ajatella, miltä tuntuisi olla se petetty, joka ei tiedä puolisonsa puuhista? Joka saattaa epäillä jotakin, yrittää parantaa suhdetta, mutta kun toisen ajatukset ja himot on muualla? Eikö hänellä olisi oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa elää? Ajatteletteko vain minäminäminäjaminuntunteet?
Kyllä naiset osaavat eläytyä siihen minkälaista on olla petetty aina, kun mies tulee julistamaan tänne miten ihanaa hänellä on vieraissa. Samoin naiset osaavat eläytyä pettäjään, kun nainen tulee kertomaan miten ihanalta tuntuu käydä salarakkaan luona.
Valitettavasti vain näin päin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:02"]Onko teillä pettäjillä ollenkaan empatiakykyä? Osaatteko yhtään ajatella, miltä tuntuisi olla se petetty, joka ei tiedä puolisonsa puuhista? Joka saattaa epäillä jotakin, yrittää parantaa suhdetta, mutta kun toisen ajatukset ja himot on muualla? Eikö hänellä olisi oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa elää? Ajatteletteko vain minäminäminäjaminuntunteet?
[/quote]
Miksi minä sitä ajattelisin? Vaimo ja perhe on tasan tarkkaan miehen ongelma, ei kuulu mulle pätkääkään
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:58"]Olen sulle kade ♥
[/quote]
Naisillahan tuo on ongelmana, heikko itsetunto vaatii saada huomiota mieheltä eli olla miehen spermatasku.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:02"]Onko teillä pettäjillä ollenkaan empatiakykyä? Osaatteko yhtään ajatella, miltä tuntuisi olla se petetty, joka ei tiedä puolisonsa puuhista? Joka saattaa epäillä jotakin, yrittää parantaa suhdetta, mutta kun toisen ajatukset ja himot on muualla? Eikö hänellä olisi oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa elää? Ajatteletteko vain minäminäminäjaminuntunteet? [/quote] Miksi minä sitä ajattelisin? Vaimo ja perhe on tasan tarkkaan miehen ongelma, ei kuulu mulle pätkääkään
[/quote]
Samaa mieltä. Miten vieraan ihmisen pitäisi tuntea empatiaa täysin tuntematonta henkilöä kohtaan? Oman puolisonhan se pitäisi miettiä omaa vaimoaan tai miestään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:02"]Onko teillä pettäjillä ollenkaan empatiakykyä? Osaatteko yhtään ajatella, miltä tuntuisi olla se petetty, joka ei tiedä puolisonsa puuhista? Joka saattaa epäillä jotakin, yrittää parantaa suhdetta, mutta kun toisen ajatukset ja himot on muualla? Eikö hänellä olisi oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa elää? Ajatteletteko vain minäminäminäjaminuntunteet? [/quote] Miksi minä sitä ajattelisin? Vaimo ja perhe on tasan tarkkaan miehen ongelma, ei kuulu mulle pätkääkään
[/quote]
Samaa mieltä. Miten vieraan ihmisen pitäisi tuntea empatiaa täysin tuntematonta henkilöä kohtaan? Oman puolisonhan se pitäisi miettiä omaa vaimoaan tai miestään.
[/quote]
Se, että empatien kokeminen vieraan ihmisen puolesta tuntuu turhalle, kertoo minusta kaiken.
Toivon, että kukaan hyvä ihminen ei koskaan osuisi tiellesi.
Salasuhteen mies täytti sisälläsi olleen tyhjiön?