Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte jos mies sanoisi näin

Vierailija
01.02.2015 |

Mies sanoi, jos laihdun +20 kiloa niin kosii minua. Mulla on ylipainoa 25kg. (Lähtötilanne oli ylipainoa 35kg). Eli nyt äsken sanoi tuon. Eli kun olen tavoitepainossa niin hän kosii.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika, jätä se

Vierailija
22/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:54"]

Hyvä että on rehellinen, ei kukaan halua naimisiin minkään kauhean ryhävalaan kanssa. Sama pätee molempiin sukupuoliin.

[/quote]

Miten se naimissa oleminen eroaa siitä että asuu kuitenkin jo nyt kimpassa? Avioliittohan on vain juridnen sopimus, eihän se mitenkään muuta romanttisessa mielessä suhdetta saati ihmisiä.

t.mies

[/quote]Näin se on. Muiden asioiden kuin painon pitäisi painaa tässä kupissa nyt enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:27"]

Tyhmä mies. Ei hän varmaan mitään pahaa tarkoittanut, mutta tyhmä hän on. Ihan kuin hänen kanssaan naimisiin meno olisi palkinto hoikalle naiselle - lihavaa hän ei nai. 

Kysypä mieheltä, haluaako hän koskaan mennä naimisiin sinun kanssasi, jos et lahdu.  

[/quote]Jep, onko tuo vain hyvä konsti välttää avioliittoa. Onko ap sinulla mitään ehtoa miehelle, että hän saa sinut? Joku yhtä paha, vaikka tuplapainon pudotus tai vastaava juttu? Alahan sinäkin asettamaan ehtojasi, ei se ole vain miehen oikeus.

Vierailija
24/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että miehen tarkoitus oli vain kannustaa tavoitteeseen. Uskon, että tarkoitusperät oli hyvät, sanoma vaan ilmaistiin, noh, tökerösti! Jos mies vielä tietää, että liikakilot on sinulle arka asia, saattoi vain ajatella, että kannustaa sinua näin laihduttamaan. En usko, että jättäisi kosimatta sinua vain kilojesi takia, tai kosisi sinua vain siksi, että olet laihduttanut :)

Vierailija
25/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sitten laihduttaisit. Läski ei ole mikään kehon kiinteä ominaisuus vaan siitä pääsee halutessaan eroon. Se, että ollaan puolustuskannalla jo siitä että ystävä/sukulainen/puoliso ehdotta laihduttamista kuvastaa taas ihmisen luonnetta. Ehkäpä ukkosi huomaa ettei halua olla kanssasi jos kerran hyppäät silmille välittömästi kun hän kertoo havaitsemastaan ongelmasta.

esimerkki: jäät työttömäksi ja puoli vuotta pönötettyäsi kotona tekemättä yhtään mitään ukkosi ehdottaa että jos vaikka hakisit niitä töitä. Hyppäät silmille?

esimerkki: juot enemmän ja enemmän ja lopulta alkoholinkäyttösi alkaa häiritä vapaa-ajan viettoanne. Ukkosi ehdottaa juomisen vähentämistä. Hyppäät silmille?

jne.

Naisten ongelma on siinä, että joka asiaa analysoidaan kunnes ne on viety kauas siitä alkuperäisestä tarkoituksesta. Tässä sanojana on mies, joten kannattaa ottaa se lausunto ihan kirjaimellisena, ilman mitään kovin syvällisiä sivumerkityksiä.

t. lihava mies joka mielellään luopuisi pelastusrenkaasta vatsan ympärillä

Vierailija
26/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:55"]

Jos vaikka sitten laihduttaisit. Läski ei ole mikään kehon kiinteä ominaisuus vaan siitä pääsee halutessaan eroon. Se, että ollaan puolustuskannalla jo siitä että ystävä/sukulainen/puoliso ehdotta laihduttamista kuvastaa taas ihmisen luonnetta. Ehkäpä ukkosi huomaa ettei halua olla kanssasi jos kerran hyppäät silmille välittömästi kun hän kertoo havaitsemastaan ongelmasta.

esimerkki: jäät työttömäksi ja puoli vuotta pönötettyäsi kotona tekemättä yhtään mitään ukkosi ehdottaa että jos vaikka hakisit niitä töitä. Hyppäät silmille?

esimerkki: juot enemmän ja enemmän ja lopulta alkoholinkäyttösi alkaa häiritä vapaa-ajan viettoanne. Ukkosi ehdottaa juomisen vähentämistä. Hyppäät silmille?

jne.

Naisten ongelma on siinä, että joka asiaa analysoidaan kunnes ne on viety kauas siitä alkuperäisestä tarkoituksesta. Tässä sanojana on mies, joten kannattaa ottaa se lausunto ihan kirjaimellisena, ilman mitään kovin syvällisiä sivumerkityksiä.

[/quote]

Jos läski on sinun mielestäsi sellaista, josta pääsee halutessaan (ilmeisesti helposti?) eroo, niin mikset sitten itse laihduta?

Ap:n tapaukseen sen verran, että jos mies ehdottaa että laihdutatte yhdessä ja menette sitten naimisiin kun olette onnistuneet (ikäänkuin palkintona molemmille), niin se on ihan ok. Jos taas mies asettaa ehtoja kosimiselle ja sanoo ettei halua kanssasi naimisiin kun olet lihava niin sitten asia ei ole ok.

Vierailija
27/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloitus nyt sen arvoinen että on nostettu pysyväksi? 

Vierailija
28/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne.

[/quote]Sinun mielestäsi mies saa sanoa mitä sylki suuhun tuo ja naisen pitäisi se hymyillen ottaa vastaan? :-) Ettei nainen saa missään tapauksessa kyseenalaistaa miehen mielipiteitä? Ja että tämä on lapsellekin hyvä kasvuympäristö kun asetetaan ehtoja rakkaudelle? Taidat olla aika yksinäinen mies pelastusrenkainesi.. Tuo pelastusrengas -mielikuva on mielestäni muuten aika ällöttävä. :(

Vierailija
29/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:03"]

Onko tämä aloitus nyt sen arvoinen että on nostettu pysyväksi? 

[/quote]Varmaan joku bugi.

Vierailija
30/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:01"]

jne.

[/quote]

Jos läski on sinun mielestäsi sellaista, josta pääsee halutessaan (ilmeisesti helposti?) eroo, niin mikset sitten itse laihduta?

Ap:n tapaukseen sen verran, että jos mies ehdottaa että laihdutatte yhdessä ja menette sitten naimisiin kun olette onnistuneet (ikäänkuin palkintona molemmille), niin se on ihan ok. Jos taas mies asettaa ehtoja kosimiselle ja sanoo ettei halua kanssasi naimisiin kun olet lihava niin sitten asia ei ole ok.

[/quote]

En helppoudesta sanonut mitään. Mitä jos mies on jo ihannepainossa. Pitääkö miehen ottaa joku kehitysprojekti koska läskille akalle ei muuten voi sanoa että painoa on tullut yli 20kg lisää?

Rakas, opettelen jonglööraamaan vähintään 7 pallolla ja sinä laihdutat 20 kg, kun molemmat olemme tavoitteessa mennään naimisiin, jookos?

Vierailija
31/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kelpaa miehelle tuollaisena laardikasana. sitä se tarkoittaa.

Vierailija
32/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa miehenä että se on täys dorka. Ei tulisi mieleenikään tuollaista sanoa naiselleni. Sinuna todellakin lemppaisin ton pellen pihalle, eihän se ole edes tosissaan sinun kanssasi. 

Vierailija
33/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:36"]

Mies sanoi, jos laihdun +20 kiloa niin kosii minua. Mulla on ylipainoa 25kg. (Lähtötilanne oli ylipainoa 35kg). Eli nyt äsken sanoi tuon. Eli kun olen tavoitepainossa niin hän kosii.

[/quote]Minä en tuollaista kosintalupausta antaisi, koska paino tulisi kuitenkin tuplana takaisin.

Vierailija
34/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:39"]

Sanoisin, että kiitos mutta ei kiitos. Ja jättäisin miehen. En pidä itsestään liikaa luulevista ääliöistä :)

[/quote]

Ja lisäyksenä vielä, että jättäisin miehen vasta silloin kun olisin haluamassani painossa.

[/quote]

No annatpa sinäkin viisaan kuvan itsestäsi...

Vierailija
35/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:36"]

[/quote]

Mun mies sanoo, että jättää mut, jos lihon. Onneksi oon aihasta suvusta : D

Vierailija
36/36 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:58"]Antaisin olla. Ei tuossa tunnu rakkautta olevan jos kilot vaikuttavat miehen kosimiseen. Harrastatteko kuitenkin seksiä? Elättekö yhdessä? Nauratteko yhdessä? Onko miehellä muita ehtoja sinulle ennen kuin saat hönet palkinnoksi? Pitääkö mies itseään niin hyvänä palkintona, että miestä ajatellessa jumppaat itsesi laihemmaksi hymy huulilla ja sormuksen ollessa porkkanana? Naurettava äijä! Olisin varmasti purskahtanut nauruun ja keksinyt miehelle ainakin yhtä omituisen ehdon, että yleensä hänen kanssaan edes jatkaisin. Ei taida ehdot täyttyä kummallakaan, joten kierrätykseen mies vain. N39
[/quote]

Kyllä, molemmat olemme ylipainoisia ja laihdutamme yhdessä. Harrastamme seksiä, asumme yhdessä ja meillä on lapsi. Olemme onnellisia ja nauramme yhdessä. Minä ainakin otin tämän sillä tavalla että mies haluaa juuri minun kanssani naimisiin, mutta hän tietää kuinka huono itsetunto minulla on näissä kiloissa. En ikinä suostuisi kävelemään makkarankuori hääpuvussa alttarille tämän painoisena.
[/quote]
Eli kaikki hyvin. :-)