Mitä ajattelisitte jos mies sanoisi näin
Mies sanoi, jos laihdun +20 kiloa niin kosii minua. Mulla on ylipainoa 25kg. (Lähtötilanne oli ylipainoa 35kg). Eli nyt äsken sanoi tuon. Eli kun olen tavoitepainossa niin hän kosii.
Kommentit (36)
Sanoisin, että kiitos mutta ei kiitos. Ja jättäisin miehen. En pidä itsestään liikaa luulevista ääliöistä :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:39"]
Sanoisin, että kiitos mutta ei kiitos. Ja jättäisin miehen. En pidä itsestään liikaa luulevista ääliöistä :)
[/quote]
Ja lisäyksenä vielä, että jättäisin miehen vasta silloin kun olisin haluamassani painossa.
Miehet jotka luulee, että kosinta on naiselle joku palkinto ovat idiootteja. Siis nämä jouluna/syntymäpäivänä/saavutuksen ansiosta kosivat.
Kysy mieheltäsi ottaako sitten eron jos lihotkin takaisin?
Hyvä että on rehellinen, ei kukaan halua naimisiin minkään kauhean ryhävalaan kanssa. Sama pätee molempiin sukupuoliin.
Antaisin olla. Ei tuossa tunnu rakkautta olevan jos kilot vaikuttavat miehen kosimiseen. Harrastatteko kuitenkin seksiä? Elättekö yhdessä? Nauratteko yhdessä? Onko miehellä muita ehtoja sinulle ennen kuin saat hönet palkinnoksi? Pitääkö mies itseään niin hyvänä palkintona, että miestä ajatellessa jumppaat itsesi laihemmaksi hymy huulilla ja sormuksen ollessa porkkanana? Naurettava äijä! Olisin varmasti purskahtanut nauruun ja keksinyt miehelle ainakin yhtä omituisen ehdon, että yleensä hänen kanssaan edes jatkaisin. Ei taida ehdot täyttyä kummallakaan, joten kierrätykseen mies vain. N39
Mietin tätä miehen näkökulmasta: hän ei halua mennä naimisiin lihavan kanssa. Eli mikä ongelma?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:59"]
Mietin tätä miehen näkökulmasta: hän ei halua mennä naimisiin lihavan kanssa. Eli mikä ongelma?
[/quote]
No miksi sitten aloit seurustelemaan +35kg lihavan kanssa? Mietippä nyt sitä sitten niillä rusinankokoisilla aivoillasi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:58"]Antaisin olla. Ei tuossa tunnu rakkautta olevan jos kilot vaikuttavat miehen kosimiseen. Harrastatteko kuitenkin seksiä? Elättekö yhdessä? Nauratteko yhdessä? Onko miehellä muita ehtoja sinulle ennen kuin saat hönet palkinnoksi? Pitääkö mies itseään niin hyvänä palkintona, että miestä ajatellessa jumppaat itsesi laihemmaksi hymy huulilla ja sormuksen ollessa porkkanana? Naurettava äijä! Olisin varmasti purskahtanut nauruun ja keksinyt miehelle ainakin yhtä omituisen ehdon, että yleensä hänen kanssaan edes jatkaisin. Ei taida ehdot täyttyä kummallakaan, joten kierrätykseen mies vain. N39
[/quote]
Kyllä, molemmat olemme ylipainoisia ja laihdutamme yhdessä. Harrastamme seksiä, asumme yhdessä ja meillä on lapsi. Olemme onnellisia ja nauramme yhdessä. Minä ainakin otin tämän sillä tavalla että mies haluaa juuri minun kanssani naimisiin, mutta hän tietää kuinka huono itsetunto minulla on näissä kiloissa. En ikinä suostuisi kävelemään makkarankuori hääpuvussa alttarille tämän painoisena.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:59"]
[/quote]
No miksi sitten aloit seurustelemaan +35kg lihavan kanssa? Mietippä nyt sitä sitten niillä rusinankokoisilla aivoillasi.
[/quote]
Olin ihanne painossani kun aloimme seurustella. Olen lihonut suhteemme aikana.
Oi, olet löytänyt varsinaisen prinssin! Vai että kosinta tulisi 20 kilon pudotuksella? Sitten eläisitte elämänne onnellisina loppuun asti? Sormus sormessa ei takaa onnea, ei myöskään mahdollinen avioliitto, joten lähde nyt kun et ole tehnyt asiaa vielä vaikeaksi ja hankalaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:58"]Antaisin olla. Ei tuossa tunnu rakkautta olevan jos kilot vaikuttavat miehen kosimiseen. Harrastatteko kuitenkin seksiä? Elättekö yhdessä? Nauratteko yhdessä? Onko miehellä muita ehtoja sinulle ennen kuin saat hönet palkinnoksi? Pitääkö mies itseään niin hyvänä palkintona, että miestä ajatellessa jumppaat itsesi laihemmaksi hymy huulilla ja sormuksen ollessa porkkanana? Naurettava äijä! Olisin varmasti purskahtanut nauruun ja keksinyt miehelle ainakin yhtä omituisen ehdon, että yleensä hänen kanssaan edes jatkaisin. Ei taida ehdot täyttyä kummallakaan, joten kierrätykseen mies vain. N39 [/quote] Kyllä, molemmat olemme ylipainoisia ja laihdutamme yhdessä. Harrastamme seksiä, asumme yhdessä ja meillä on lapsi. Olemme onnellisia ja nauramme yhdessä. Minä ainakin otin tämän sillä tavalla että mies haluaa juuri minun kanssani naimisiin, mutta hän tietää kuinka huono itsetunto minulla on näissä kiloissa. En ikinä suostuisi kävelemään makkarankuori hääpuvussa alttarille tämän painoisena.
[/quote]Okei, sovitte toisillenne kuin nakutettu. Jatkakaa, mutta älä itke kun mies latelee muita vastaavia ehtojaan. Tsori, mutta tarinasi on vähän nolohko. En oikein ymmärrä ihmisiä, joilla on noin onneton itsetunto...
Entä jos hän sanoi sen todellakin hyvää hyvyyttään kannustaakseen sinua tavoitteessasi, kerta tavoite on teidän yhteisenne ja laihdutatte yhdessä?
Minustakin tuntuu ettei mies ole ajatellut asiaa noin pitkälle. Hyvää on vaan tarkoittanut ja ajatellut kannustavansa sinua.
Miestä tuntematta paha sanoa. Ehkä täydellinen kusipää tai sitten vain ajattelematon. Ehkä hän kuvitteli olevansa kannustava ja palkita sinut huimasta saavutuksesta jota tavoittelet.
Eikös se nyt osoita melkoista sitoutumista että hän lupasi kosia?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:54"]
Hyvä että on rehellinen, ei kukaan halua naimisiin minkään kauhean ryhävalaan kanssa. Sama pätee molempiin sukupuoliin.
[/quote]
Miten se naimissa oleminen eroaa siitä että asuu kuitenkin jo nyt kimpassa? Avioliittohan on vain juridnen sopimus, eihän se mitenkään muuta romanttisessa mielessä suhdetta saati ihmisiä.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:01"]
[/quote]
[/quote]
Jos mies on joku ekonomisti ja näki naisen potentiaalin.
Tyhmä mies. Ei hän varmaan mitään pahaa tarkoittanut, mutta tyhmä hän on. Ihan kuin hänen kanssaan naimisiin meno olisi palkinto hoikalle naiselle - lihavaa hän ei nai.
Kysypä mieheltä, haluaako hän koskaan mennä naimisiin sinun kanssasi, jos et lahdu.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:09"]
Entä jos hän sanoi sen todellakin hyvää hyvyyttään kannustaakseen sinua tavoitteessasi, kerta tavoite on teidän yhteisenne ja laihdutatte yhdessä?
[/quote]
Näin minäkin haluan luulla. Mies tahtoo sitoutua ja asetti itselleen tällaisen takarajan kosinnalle.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:01"]
[/quote]
[/quote]
HAHAA, Siellä taitaa olla vitutuskäyrä tapissa ja ylikin ihan heti aamuvarhaisella :)
ei vittu mikä pelle