Linnakundien Isompi Siitin on Tosiasia!
On tutkittua että linnakundeilla on isommat Siittimet kuin normikansalaisilla. Isoin piikki tulee Väkivaltarikollisten kohdalla joiden Siitin on todettu JOPA 7cm pidemmäksi kuin normaalin kansan!!!! On myös todettu että varsinkin väkivaltarikoksista tuomittu on KYVYKKÄIN UROS sängyssä!!!!!!!! Juurikaan koskaan nainen ei etsi muita miehiä ollessaan Väkivaltarikollisen kanssa kimpassa!! Tämä johtuu Isommasta Siittimestä ja Sänkykyvykkyydestä!! ei pelosta!! NAinen.. kokeile kerrankin millaiseen hurmioon ja onneen sinut voi viedä Vakivaltarikollinen.. sen jälkeen et tavallista Teppoa koskaan halua!!
-EiEnääTavismiehiämul
Kommentit (23)
Ja sitten heräsit ja veit ripuloivan piskin ulos...
En ihan tajunnut. Tarkoitatko että penis kasvaa siellä vankilassa?
no voi olla mut antaa sn olla meidän antasioissa:)
Pääsittekö linnanneidot lauantai-illan kunniaksi nettiin kikkeleitänne kehumaan?
Vitut ole iso. Nähty on useita. Et vedä siitä.
Olisko se joku hormonijuttu? Jostain luin, että vankilaan (väkivalta yms rikoksista) joutuvilla ja esim tappelevilla miehillä on korkeampi testosteronitaso, jospa se vaikuttaa peniksen kokoon?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:59"]
Olisko se joku hormonijuttu? Jostain luin, että vankilaan (väkivalta yms rikoksista) joutuvilla ja esim tappelevilla miehillä on korkeampi testosteronitaso, jospa se vaikuttaa peniksen kokoon?
[/quote]
Se vaikuttaa kutistavasti, kutistuminen lisää väkivaltaisuutta ja kierre on valmis, kuvaan kuuluu myös vankilakierre.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:49"]On tutkittua että linnakundeilla on isommat Siittimet kuin normikansalaisilla. Isoin piikki tulee Väkivaltarikollisten kohdalla joiden Siitin on todettu JOPA 7cm pidemmäksi kuin normaalin kansan!!!! On myös todettu että varsinkin väkivaltarikoksista tuomittu on KYVYKKÄIN UROS sängyssä!!!!!!!! Juurikaan koskaan nainen ei etsi muita miehiä ollessaan Väkivaltarikollisen kanssa kimpassa!! Tämä johtuu Isommasta Siittimestä ja Sänkykyvykkyydestä!! ei pelosta!! NAinen.. kokeile kerrankin millaiseen hurmioon ja onneen sinut voi viedä Vakivaltarikollinen.. sen jälkeen et tavallista Teppoa koskaan halua!!
-EiEnääTavismiehiämul
[/quote]
No siis. Olen yhden ainoan linnakundin kanssa seurustellut, ja hänellä oli ehdottomasti suurin penis, mitä olen kokenut. Ah.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:58"]
Vitut ole iso. Nähty on useita. Et vedä siitä.
[/quote]Jaa että linnanaisten vitut on isoja myös? Sehän on loogista.
-Mies 29v-
jos haluu panna ni sit pannaan. oikeesti. Harmittaanää nyssykät.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:54"]
[/quote]
Ehei tietenkään.
Korkeat testo-tasot vain lisää aggressiivisuutta, jolloin riski äkkipikaisuuteen ja kontrollin menettämiseen kasvaa. Peniksen kokoon varmasti vaikuttaa jollain tavalla testosteroni.
2 linnakundia olen testannut, toisella oli isoin penis mitä olen saanut, toisella oli isohko penis ja muut sänkytaidot sitten +++10
Saa olla aika isot lerssit linnavempuloilla ku oon koko ikäni ollu siviilissä ja mittaa kullissa 22 senttiä.
Itse asiassa tilanne on juuri päinvastoin. Jotkut pienimunaiset tuntevat suurta alemmuuskompleksia, mikä sitten ilmenee väkivaltaisena käytöksenä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:54"]
[/quote]
Ehei tietenkään.
Korkeat testo-tasot vain lisää aggressiivisuutta, jolloin riski äkkipikaisuuteen ja kontrollin menettämiseen kasvaa. Peniksen kokoon varmasti vaikuttaa jollain tavalla testosteroni.
[/quote]
Niin kutistavasti.
Näin linnankundin äitinä ja hänen isänsä ex-nvaimona voin sanoa, että ilmeisesti ne aivot valuvat sinne juurikin. Oli iso vehje ainakin isällään, en ole poikansa vehjettä nähnyt todellakaan sitten lapsuuden, mutta voi olla, että osa aivoista valuu sinne haaroväliin ja se kostautuu sitten niillä teoilla, joilla joutuu sinne linnaan!!!
Iso Siitin.