Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (109)
Kiinni viikonlopun armeijassa. Just meni nukkumaan
Kumpi niistä? Aviomies (juridinen) nukkuu työhuoneellaan. Se uusi kävelee tuiskussa töistään mun luo.
Kattoo leffaa, osittain silmäluomien läpi. Kohta sen kaveri lähtee niin päästään hommailee, jos tuo ei nukahda ennen sitä :P
Lähti viihteelle joidenkin kavereiden kanssa..ei kertonut..ei kysynyt minua mukaan. Sanoi tulevansa joskus..
Istuu vieressä kattomassa mun kans Frendejä
Mököttää makkarissa, kun arvostelin yhtä umk-ehdokasta (?!?). Itse tyyppi tosin haukkuu ja arvostelee hyvinkin helposti eri artisteja yms.
Ikää 30 vuotta. Jepjep.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:31"]Kattoo leffaa, osittain silmäluomien läpi. Kohta sen kaveri lähtee niin päästään hommailee, jos tuo ei nukahda ennen sitä :P
[/quote]
Ei nukahtanut, kohta päästään puuhiin :) :) :)
Autotallissa...vaihtaa sytytystulppia ja öljyjä mun autoon.
Lähti eilen töihin ja tulee ehkä huomenna iltapäivällä
Istuu sohvalla, kissa sylissä, harjaa kissaa ja katso jotain telkasta.
Soittaa kitaraa.... On tehnyt sitä jo viimeiset kolme tuntia...
Ollaan mökillä, minä olen makuuhuoneessa jo sängyssä ja katson elokuvaa tabletilta, mies on kavereineen keittiössä pelaamassa korttia ja juopottelemassa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"]Kuuntelee suljetun oven takana Jenni Vartiaista ja tumputtaa. Kuten aina lauantaisin ja usein muulloinkin. [/quote] Niin varmaan, ei miehet kuuntele mitään Jenni Vartiaista :D
[/quote]
Kyllä kuuntelee kun tarvii tumputtaa. terv repa
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"]Kuuntelee suljetun oven takana Jenni Vartiaista ja tumputtaa. Kuten aina lauantaisin ja usein muulloinkin. [/quote] Niin varmaan, ei miehet kuuntele mitään Jenni Vartiaista :D
[/quote]
Kyllä kuuntelee kun tarvii tumputtaa. terv repa
[/quote]
Oudot tumputushalut teidän miehillä, viimeinen asia mitä minä haluaisin mastueboidessa kuulla on, kun joku hönkii korvaan "MUSHTHAA KHAHVIAH JA MHUSTATTHUJA HHAAVEITAH!"
On kaverinsa kanssa kaljalla :D itse tässä nukkumaan käymässä ja haen hänet sit kun soittaa
Todennäköisesti nukkuu.