Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (109)
On baarissa :) Ja näkee kaverin jossain vaiheessa.
Laittaa pyykkejä kuivumaan. Itse makaan sohvalla. Miun vuoro.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"]Kuuntelee suljetun oven takana Jenni Vartiaista ja tumputtaa. Kuten aina lauantaisin ja usein muulloinkin. [/quote] Niin varmaan, ei miehet kuuntele mitään Jenni Vartiaista :D [/quote] Kyllä kuuntelee kun tarvii tumputtaa. terv repa [/quote][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"]Kuuntelee suljetun oven takana Jenni Vartiaista ja tumputtaa. Kuten aina lauantaisin ja usein muulloinkin. [/quote] Niin varmaan, ei miehet kuuntele mitään Jenni Vartiaista :D [/quote] Kyllä kuuntelee kun tarvii tumputtaa. terv repa [/quote] Oudot tumputushalut teidän miehillä, viimeinen asia mitä minä haluaisin mastueboidessa kuulla on, kun joku hönkii korvaan "MUSHTHAA KHAHVIAH JA MHUSTATTHUJA HHAAVEITAH!"
[/quote]
Ei kun kuulin oven läpi että makkarissa soi "Saaat minut nyt halvalla poisheittohinnalla..."
Lähti pe iltana juomaan ja on sillä reissulla. Äsken laittoi itsemurha uhkauksen. Eipä ole ensimmäinen.
Makaa sohvalla lapsi mahansa päällä ja katsoo My Little Ponya
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"]Kuuntelee suljetun oven takana Jenni Vartiaista ja tumputtaa. Kuten aina lauantaisin ja usein muulloinkin. [/quote] Niin varmaan, ei miehet kuuntele mitään Jenni Vartiaista :D
[/quote]
Kyllä kuuntelee kun tarvii tumputtaa. terv repa
On just lastenkaa pesemässä hampaita :)
Parasta ystäväänsä tapaamassa, itse olen miehen vanhempien luona kylässä. Mies tulee tänne yöksi.
En tiedä, mutta luulen. Meillä on kummallakin omat kodit ja parisuhteemme perusperiaatteisiin kuuluu se, että arjen tekemiset ovat yksityisiä sillä hetkellä kun ne tapahtuvat, myöhemmin niiitä kyllä voidaan jakaa valikoidusti, joten sen perusteella hyvin todennäköisesti tulevat kyseeseen seuraavat toimet:
1) Television katselu
2) Työnteko tietokoneen ääressä
3) Kirjan lukeminen
4) Sikarin polttelu ja minun rakastamisen ajattelu
Pelikavereiden kanssa saunaillassa. Telakoitumassa, otaksun.
WhatsAppailee, tarkastaa lottoa sekä juo olutta.
Erosimme äskettäin, ja sain kuulla että entinen kollegansa/skimbajengin jäsen on lähetellyt hänelle sexyjä selfieitä jo piiiitkään... Ovat kuulemma jo vuoden lämmitelleet juttuaan. Se oli kiva kuulla. Eli on varmaankin hommissa uuden/vanhan taskurakettinsa kanssa. Ilmankos laskettelureissut ja muut kissanristiäiset kiinnosti Niin kovin... Kiitos Veera.
venyttelee