Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin tehdä abortti miehen tietämättä?

Vierailija
09.09.2006 |

Menkkojen piti alkaa keskiviikkona, vielä en ole testiä tehnyt. Olen kuitenkin varma, että olen raskaana. Ja olen päättänyt tehdä abortin.

En ole vaan varma, kerronko miehelle vai en? Tiedän, että hän haluaisi pitää lapsen. Ja tiedän, että hän antaa minun kuitenkin päättää. Eli jos kerron asiasta, minä vain pahoitan mieheni mielen. Eikö olisi fiksumpaa olla kertomatta kokonaan? Vai onko se väärin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaanhan on ihan turhaa, jos miehelleni asiasta kerron...

Mitä enemmän asiaa pohdin, sitä enemmän kallistun sille kannalle, että turha kertoa.

ap

Vierailija
2/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä on? Ihmettelen vain, eikö miehesi huomaisi ollenkaan jos kävisit ensin sairaalassa päiväkirurgisessa toimenpiteessä, sen jälkeen olisit toipilas.. ja et saisi infektioriskin takia harrastaa seksiä kuukauteen tai kahteen.

Eipä meilä pysyisi salassa. Eikä kyllä tarviskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai nainen päättää omasta kehostaan, mutta jos elää vakituisessa parisuhteessa, kyllä noin vakava asia pitää kertoa ja keskustella siitä. Varmasti tulisi jälkeenpäin paljon pahempi olo, jos et kerro, ja pidät noin suuren ja surullisen salaisuuden sisälläsi. Sinä päätät kuitenkin, mitä teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän