Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö on ehkä siepattu Porissa

Vierailija
31.01.2015 |

Tyttö lähti lenkille, eikä siitä ole sen jälkeen kuultu. Ei vaikuta joltain riidalta vanhempien kanssa ja tyttö olisi vain lähtenyt kavereilleen.
http://yle.fi/uutiset/poliisi_etsii_lenkilla_kadonnutta_teinityttoa_porissa/7773562

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:09"]

Jos olisi poika, kaikki olis vaan sitä mieltä, että se on ryyppäämässä ja naimassa. 

Double standards. Ei tytöt mitään sen kummempia pyhimyksiä ole. 

[/quote]

Kyllähän poikia löytyy tyttöjä useammin raatoina kun ovat kadonneet. Oli sitten kaikki mitä mieltä tahansa.

[/quote]

Totta. Pojan on paljon todennäköisempää joutua väkivallan kohteeksi. 

Vierailija
82/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että löytyy pian. Maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei infoa puoleen eikä toiseen vielä. 

Vierailija
84/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta tietoa tästä?

Vierailija
85/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt vähän liikaa ylilautalaisia, tunnistaa kielenkäytöstä helposti.

Siellähän muuten viljellään sitä raiskauskulttuuria. Ehkäpä tekijäkin löytyy sieltä. Niillehän kaikki tytöt ovat pikkupilluja ja kyrvän perässä ym.

Ja Suomessa todellakin on siepattu nuoria naisia ja tyttöjä, raiskattu ja tapettu. Tosiaan ei ole kovinkaan pitkä aika kun yksi löytyi sattumalta autosta sidottuna. Miten naiiveja jotkut voi olla?

No, tällaisille tyypeillehän tällaiset teot on vain hauskoja läppiä. Silläkään, joka sieppasi alakoululaisen tytön ja sitoi ja vei jonnekin mökkiin, ehdottomasti ei ollut mitään aikeita tehdä mitään pahaa - siis kiisti kaiken.

Tositapauksiin perustuvassa Poliisit - kotihälytyksessä oli tapaus, jossa nettideitti oli tietoisesti suunnitellut ensitreffeillä murhaavansa nuoren naisen. Taisi olla jopa netissä kirjoitellut siitä "kavereiden" kanssa. Mukana oli kaikki siivousvälineetkin, että saa siivottua jäljet. Nettikameran avulla murha keskeytyi, kun naisen kaveri näki, mitä oli tapahtumassa. Mies jäi kiinni verisenä, oli lähtenyt karkuun kämpästä.

Siis tällaista tapahtuu Suomessa.

Suomessa tehdään - varmaan ylläri joillekin - myös puskaraiskauksia ja syrjäinen lenkkipolku on oiva kyttäyspaikka.

Täällä suloisessa Suomessa myös osa väestöstä on psykopaatteja, joita ei kiinnosta paskaakaan, miltä siitä toisesta tuntuu tai mitä toinen haluaa tai mitään.

Noille ylilautalaisille pojille toivon kimppuun isoa psykopaattista homoa, joka yhteiskunnallisen asemansa ja julkisivun säilyttääkseen osaa ja haluaa aina huolellisesti hävittää tekojensa jäljet.

Vierailija
86/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla saanut sairauskohtauksen ja jos on ollut vielä toimintakuntoinen ja lähtenyt vaikka jotain syrjäistä oikopolkua, jota pitkin esim. lyhyempi matka kotiin/ihmisten ilmoille. Ja sitten tuupertunut sinne metsään. Olikohan tytöllä puhelinta mukana?

Vierailija
87/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun päättyisi tämäkin tapaus hyvin

Vierailija
88/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ei yleensä etsi kadonneita maastosta, Vapepa ja sellaiset kyllä aktivoituu, jos on epäily maastoon eksymisestä tai loukkaantuneista.

Vierailija
89/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein myös tuota nuorena, että vaatteet ym. kaverin luokse ja kaverin serkku, johon kyllä pystyi luottamaan, oli kuskina. Mun lapsuudenperhe oli tiukasti uskovainen ja ei puhettakaan, että olisi tullut ikinä lupaa mihinkään, paitsi ko. kaverin luoksen yöksi ja kaverin äiti sääli mun perheen tiukkuutta, joten ei juorunnut. Mutta palasin aina kotiin. Joskus olin kaverin luona yötä, joskus menin myöhään kotiin vähin äänin. Sulle joka kysyt millaisessa perheessä elää jos pitää salaa karata bileisiin, no vaikka uskovaisessa perheessä. Isä ei suostunut allekirjoittamaan edes lappua, missä oli koulun jumpat vanhempien hyväksyttävänä, kun siihen kuului tanssia. Väärensin isän nimen läpi jostain todistuksesta itse ja pääsin tanssimaan. Rakastin tanssia ja tykkään yhä. 

Mutta, kaikki vaihtoehdot ovat todennäköisiä ja kaikkia tapahtuu. Nuoria karkaa ja nuorille myös tapahtuu ikäiviä asioita. Ei kukaan teistä voi olla varma, mitä on oikeasti tapahtunut. Nuori tyttö voi vaikka saada sairakohtauksen, ei sekään ole poissuljettu. Mutta - olen itsekin kokenut sen, että iltalenkillä alkaa joku hörhö polkupyörällä seurata. Sain paettua metsän kautta vilkasliikenteiselle tielle, osasin reitin niin ettei pyörällä päässyt - juoksemalla ehkä olisi, mutta ei lähtenyt. Mulla ei ollut edes puhelinta mukana, joten soitin silloin vielä voimassa olleeseen poliisin numeroon. Asiaa vähäteltiin ja sieltä vain vähän rauhoiteltiin. Toivottavasti siellä ei ollut muita nuoria naisia (olin silloin nuori, enää en ole). 

Vierailija
90/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:23"]

Täällä on nyt vähän liikaa ylilautalaisia, tunnistaa kielenkäytöstä helposti.

Siellähän muuten viljellään sitä raiskauskulttuuria. Ehkäpä tekijäkin löytyy sieltä. Niillehän kaikki tytöt ovat pikkupilluja ja kyrvän perässä ym.

Ja Suomessa todellakin on siepattu nuoria naisia ja tyttöjä, raiskattu ja tapettu. Tosiaan ei ole kovinkaan pitkä aika kun yksi löytyi sattumalta autosta sidottuna. Miten naiiveja jotkut voi olla?

No, tällaisille tyypeillehän tällaiset teot on vain hauskoja läppiä. Silläkään, joka sieppasi alakoululaisen tytön ja sitoi ja vei jonnekin mökkiin, ehdottomasti ei ollut mitään aikeita tehdä mitään pahaa - siis kiisti kaiken.

Tositapauksiin perustuvassa Poliisit - kotihälytyksessä oli tapaus, jossa nettideitti oli tietoisesti suunnitellut ensitreffeillä murhaavansa nuoren naisen. Taisi olla jopa netissä kirjoitellut siitä "kavereiden" kanssa. Mukana oli kaikki siivousvälineetkin, että saa siivottua jäljet. Nettikameran avulla murha keskeytyi, kun naisen kaveri näki, mitä oli tapahtumassa. Mies jäi kiinni verisenä, oli lähtenyt karkuun kämpästä.

Siis tällaista tapahtuu Suomessa.

Suomessa tehdään - varmaan ylläri joillekin - myös puskaraiskauksia ja syrjäinen lenkkipolku on oiva kyttäyspaikka.

Täällä suloisessa Suomessa myös osa väestöstä on psykopaatteja, joita ei kiinnosta paskaakaan, miltä siitä toisesta tuntuu tai mitä toinen haluaa tai mitään.

Noille ylilautalaisille pojille toivon kimppuun isoa psykopaattista homoa, joka yhteiskunnallisen asemansa ja julkisivun säilyttääkseen osaa ja haluaa aina huolellisesti hävittää tekojensa jäljet.

[/quote]

Äläpä jauha paskaa. 

Todennäköisyys joutua väkivallan uhriksi on paljon suurempi miehille, joten meidänhän tässä pitäisi pelätä ja ruikuttaa :D

Vierailija
91/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:53"]

Miksi kadonneesta räppäristä ei av-mammat olleet huolissaan vaan naureskelivat mediatempusta yms ilkeää?

[/quote]

Siksi, kun se kadonnut räppäri ei ollut 17-vuotias, eikä tyttö, eikä lähtenyt vain "lenkille".

Vierailija
92/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:39"]

Metallinkylä on Kokemäenjoen varrella, joten jos kyse ei ole vapaaehtoisesta katoamisesta, on voinut päätyä sinne. Olettaisin kuitenkin, että,kuva julkaistaisiin, jos epäiltäisiin, että kyse on jostain vakavasta. 

92 Porissa kadonnut tyttö löytyi myöhemmin Kokemäenjoesta. Teini-ikäinen Jari katosi 80-luvulla Porissa, ja myös hänen epäillään päätyneen jokeen, koska silmälasit ja muistaakseni myös vaatteita löytyi rannalta. 

[/quote]

Muistan hyvin varsinkin Jarin (Lampun) tapauksen, oli meidän nurkilta kotoisin. Karmeita tapauksia varsinkin läheisille. Väkisinkin näissä tapauksissa tulee mieleen kaiken maailman pahuudet, eikä pidä unohtaa Kokemäenjoen vaarallisuutta.

Kaikki voimat nyt kadonneen tytön vanhemmille ja toivotaan, että palaa ehjänä takaisin.

Vierailija
93/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että miehet joutuu useammin johonkin tappeluun esim. baarin jälkeen, mistä noi tilastot johtuu.

Vierailija
94/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on metallinkylästä lähtenyt Sampolaan päin niin en ihmettele. Jos kalaholman suuntaan lähteny ja siellä siepattu niin eihän täällä porissa uskalla sitten missään lenkkeillä yksin. Onneks mulla on iso rotikka turvana.

Vierailija
95/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä SAmpolan pahamaineinen lähiö...heti tulee mieleen voisko siellä olla sattunut jotain..vielä kyseessä pe-ilta.

itse tuon ikäisenä juttelin netissä monien poikien kanssa ja tapailin näitä salaa vanhemmilta....aina sanoin meneväni jonnekin muualle. Eihän siinä mitään jos kohdalle ei osu jotain sekopäätä nettituttavuutta...

Vierailija
96/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muista Kyllikki Saarta, Eveliinaa tai Raisa Räsästä? Siinä muutama teinityttö, jolle kävi huonosti.

Vierailija
97/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edelleen kateissa?

Vierailija
98/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:56"]Näyttää kiltiltä tytöltä.. Kyllä minä uskon, että tyttö on mennyt oikeasti lenkille. [/quote] Minkänäiköinen om sitten "tuhma" tyttö. Ihan vaan mielenkiinnolla haluaisin tietää kumpaan kategoriaan minut niputettaisiin keskustelupalstoilla jos joku hullu sattuisi sieppaamaan. T.17v

[/quote] oisko tuhma tyttö se jolla on lävistyksiä ja tatuointeja? 
[/quote]

Olisi.

Vierailija
99/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:33"]Eikö kukaan muista Kyllikki Saarta, Eveliinaa tai Raisa Räsästä? Siinä muutama teinityttö, jolle kävi huonosti.
[/quote]

Plus Karoliina ja se tyttö joka paleltui hankeen viinapullon kanssa.

Vierailija
100/193 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 17 v en kysrellyt vanhemmilta lupaa lähteä vaan menin, ilmoitin kyllä missä oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi