Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa säädettävät käsipainot, jos

Vierailija
13.11.2021 |

Haluaisi treenata niiden avulla lähinnä vain jalkoja? Kyse on Tokmannin säädettävistä painoista, joihin saa jopa 15 kg painoa/kpl. Onko niistä oikeasti hyötyä jalkojen treenaamisessa vai onko enemmänkin turhakkeet?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos ostat säädettävät.Tee yhden jalan kyykkyä niin 30-50kg on riittävä paino.Opettele myös pistoolikyykky.

Isomies

Jos yhteen painoon saa 15 kg max, se tarkoittaa, että 30 kg max yhteensä. Aika hankala tehdä jotain bulgarialaisia sitten 50 kilolla kun painoja pystyy ottamaan maksimissaan 30 kg.

Vierailija
22/36 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädettävä paino, onko se se Speden keksintö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
24/36 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula onnistuu koko kehon treenit!

Vierailija
25/36 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaan kannattaa ostaa eripainoisia painoja. Kukaan ei jaksa tusrata säädettävien kanssa.

Vierailija
26/36 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvakuula onnistuu koko kehon treenit!

16, 24 ja 32 kilon kuulat niin niillä pärjää pitkään.

Vierailija
27/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kropan paino riittää treeniin mainiosti. Ei siihen mitään kaupallisia härpäkkeitä tarvitse. 1000 punnerrusta,1000 vatsalihas liikettä ja 1000 kehopainokyykkyä. 3000 toistoa päivässä jaettua useisiin sarjoihin pitkin päivää. Näin mm Charles Bronson piti kropan tiimissä kunnossa. TOIMII.

Vierailija
28/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kropan paino riittää treeniin mainiosti. Ei siihen mitään kaupallisia härpäkkeitä tarvitse. 1000 punnerrusta,1000 vatsalihas liikettä ja 1000 kehopainokyykkyä. 3000 toistoa päivässä jaettua useisiin sarjoihin pitkin päivää. Näin mm Charles Bronson piti kropan tiimissä kunnossa. TOIMII.

Voi tulla vähän epämuodostunut kroppa ilman vetäviä liikkeitä, ja hauis jää pieneksi.

Vierailija
29/36 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädettävät painot on ihan kiva ajatuksen tasolla. Mutta kun sä treenaat, niin onhan se ihan perästä säädellä niitä. Itsellä oli joskus säädettävät ja myin ne seuraavalle, joka piti niitä kätevänä. Nyt mulla on 4 eri painoista kahvakuulaa sekä käsipainoja. Paljon kätevämpää näin. 

Vierailija
30/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa vastata!

Olkaa hyvä!

Vierailija
31/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hommaan painot ja hyppään syvään veteen.

Vierailija
32/36 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus vuosikymmenet sitten säädettävät painot. En alun jälkeen ole säätänyt noita kertaakaan kun yksi paino riittää hyvin omaan käyttöön. Eli yhtähyvin voit ostaa sopivan kiinteän painon jos vaan keksit minkäkokoisen tarvitset. 

Vierailija
33/36 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en ees tajua miten toi homma toimii, vaikka kävin nuorena ahkerasti salilla (nainen) siis pidetään jotain painavaa tankoa olkapäillä vai, jaksaiskohan, oon vain nykyään kyykännyt ilman mitään painoja kotona. Ja salilla pehvaa aikanaan ihan erilaisilla laitteilla, ne vaikutti turvallisemmilta miltä tää nyt kuulostaa.

Vierailija
34/36 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai säädettävät painot, jos meinaa kehittyä. Minulla on kahdeksan käsipainotankoa jotka säädettäviä ja riittävästi kiekkoja niihin, että voi lisätä painoja eikä tarvitse säädellä kesken treenin kun useita tankoja löytyy. Halvalla saa gorillasportista tilattua

Vierailija
35/36 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai säädettävät painot, jos meinaa kehittyä. Minulla on kahdeksan käsipainotankoa jotka säädettäviä ja riittävästi kiekkoja niihin, että voi lisätä painoja eikä tarvitse säädellä kesken treenin kun useita tankoja löytyy. Halvalla saa gorillasportista tilattua

Mulla on kahdet säädettävät, mieheltä lainatut 11 kilon ja 15 kilon käsipainot, 8 kg, 12 kg ja 16 kg kahvakuulat. Kaikki on hankittu käytettynä, joten edullisesti saa treenattua, eikä painoja tarvitse säätää kesken treenin.

Vierailija
36/36 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän