Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huipputiedemies vaatii: "twitterit, töötit ja somet KIINNI HETI!"

Vierailija
31.01.2015 |

Näin siis avatuustähtitieteen professori Esko Valtaoja

http://www.mtv.fi/uutiset/huomentasuomi/etusivu

Ala sinäkin keskittyä lopulta johonkin olenaiseen eikä pelkkään juoruiluun. Eli otappa alkajaisiksi vaikka jokin HYVÄ TIETOKIRJA käteen, esim:

http://www.ursa.fi/kirjakauppa/index.php?TOIMINTO_1=nayta_tuotteet&TUOTE=316

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:01"]

Miksi sinä siis olet täällä?

[/quote]

Halusin vain antaa kaltaisillesi yksinkertaisille OIVALLISEN VINKIN ja poistun juuri lopullisesti.

Vierailija
42/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:01"]

Miksi sinä siis olet täällä?

[/quote]

Halusin vain antaa kaltaisillesi yksinkertaisille OIVALLISEN VINKIN ja poistun juuri lopullisesti.

[/quote]

Eli se "HETI" vain venyy ja venyy... ihan kohta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on kyllä pointtia. Netti "tylsyttää". 

Kun jouduin olemaan pari viikkoa ilman nettiä, olin ensin ihan hukassa, että miten nyt kulutan aikani. Hetken päästä aloin ikäänkuin automaattisesti lukea, piirtää, maalata, ulkoilla jne. Ihminenhän on rakennettu tekemään, ei olemaan jouten, joten aivot alkavat kaivata tekemistä kun netissä lorviminen ei ole enää täyttämässä tätä tarvetta. 

[/quote]

Olin viikon ilman nettiä kun muutin toiseen asuntoon. Sain enemmän aikaiseksi kun edeltävänä 2 vuotena.

Vierailija
44/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on kyllä pointtia. Netti "tylsyttää". 

Kun jouduin olemaan pari viikkoa ilman nettiä, olin ensin ihan hukassa, että miten nyt kulutan aikani. Hetken päästä aloin ikäänkuin automaattisesti lukea, piirtää, maalata, ulkoilla jne. Ihminenhän on rakennettu tekemään, ei olemaan jouten, joten aivot alkavat kaivata tekemistä kun netissä lorviminen ei ole enää täyttämässä tätä tarvetta. 

[/quote]

Pari viikkoa sitten Teemalta tuli loistava dokumentti, joka käsitteli ikävystymistä. Ohjelmassa todettiin, että vaikka viihdykkeitä on tarjolla enemmän kuin koskaan, samalla ihmiset ovat ikävystyneempiä kuin milloinkaan. Juontaja kertoi samanlaisen kokemuksen kuin sinulla: puhelimensa kadotettuaan hän tunsi ensin olevansa hukassa mutta alkoi pian löytää uudenlaisia mielenkiinnon aiheita. 

Vierailija
45/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:03"]

Kuljen päivittäin linja-autolla ja olen huomannut, että suurin osa ainakin nuorista matkustajista näprää koko matkan ajan puhelinta tai tablettia. Taidan olla niitä harvoja, joka käyttää bussimatkan lukemiseen.

[/quote]

Mitä sinä tiedät, mitä he puhelimilla ja tableteilla tekevät?

Minä luen 90 % kirjoista jättikokoisen puhelimeni näytöltä.

Vierailija
46/46 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä eroon tästä palstailusta. Muut hommat jää tekemättä ja elämä kapenee. En saa tehtyä käsilläni enää niin paljon kuin ennen nettiä. Tosin en ole somessa muuten, en fb:ssa enkä muissa. Mun mielestä tää tekee riippuvaiseksi. Kuten karkit, suklaa, viina, seksikin joidenkin kohdalla. Haluan olla vahva ja päättää elämästäni! Nyt lopetan tän palstailun ja netin robottimaisen selailun. Vapaus, ihanaa. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän