abortinvastustajat: JOKAISELLA NAISELLA ON OIKEUS OMAAN KEHOONSA
naisen keho kuuluu yksinomaan naiselle itselle! nainen itse päättää tekeekö abortin vai ei. KENENKÄÄN ei tarvitse aborttia vastustaville keuhkoajille perustella omia ratkaisujaan että miksi teki abortin. se ei kuulu kenellekään muulle kuin naiselle itselleen. yrittäkää se jo ymmärtää, ette voi kontrolloida toisten kehoja, ne eivät ole teidän!
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:26"]
Tämä on naurettava feministien viljelemä argumentti. Abortissa ei lähes koskaan ole kyse "oikeudesta omaan kehoon", vaan yksinkertaisesta vastuun pakoilusta. Jos kyse olisi oikeudesta omaan kehoon, feministit suostuisivat tekemään abortteja vielä raskauden viimeisellä viikolla olevalle, tai tunti ennen synnytyksen alkua. Ja monenko naisasianaisen olet kuullut puolustavan abortteja, jotka tehdään päivä ennen laskettua aikaa? Et yhdenkään, koska heidän argumenttinsa omasta kehosta on hatusta vedetty.
-=M33=-
[/quote]
M33? miehenä mielipiteesi aborttiin on mitätön
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:18"]
Täällä joku yrittää kovasti hakea oikeutusta tekemälleen abortille. Haet perusteluja teollesi jopa sillä, että joku muukin tekee väärin, joten sinunkin tekosi pitäisi hyväksyä. Mutta eivät väärät teot muutu oikeiksi sillä menetelmällä.
Kuka oletkin, niin tiedät kyllä, että viime kädessä sinä itse päätit ihmiselämän lopettamisesta. Jatkat luonnottomuutta sillä, että et edes sure ja kadu, mikä olisi luonnollinen reaktio noin kauheaan asiaan.
[/quote]
Minä tappelen abortinvastustajia vastaan siksi että he änkevät toisten yksityisalueelle ja reviirille omien aatteidensa perusteella. Se on minusta väärin, vaikka aborttia en ole tehnytkään tai edes ollut siinä tilanteessa. Eli jos sellainen sallittaisiin että ulkopuoliset voivat määräillä esim. minun kehon käytöstä niin se voi olla askel sille että minua ja kehoani voitaisiin käyttää tahtoani vastaan johokin muuhunkin.
[/quote]
Tätä mäkin pelkään. Miehet eivät esim. läheskään aina jaksa odottaa, että nainen on esim. valmis seksiin. (Enkä nyt tarkoita, että sitten tulisi vahinko, vaan ihan muuten!)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:25"]
Täällä joku yrittää kovasti hakea oikeutusta tekemälleen abortille. Haet perusteluja teollesi jopa sillä, että joku muukin tekee väärin, joten sinunkin tekosi pitäisi hyväksyä. Mutta eivät väärät teot muutu oikeiksi sillä menetelmällä.
Kuka oletkin, niin tiedät kyllä, että viime kädessä sinä itse päätit ihmiselämän lopettamisesta. Jatkat luonnottomuutta sillä, että et edes sure ja kadu, mikä olisi luonnollinen reaktio noin kauheaan asiaan.
[/quote]
Minä tappelen abortinvastustajia vastaan siksi että he änkevät toisten yksityisalueelle ja reviirille omien aatteidensa perusteella. Se on minusta väärin, vaikka aborttia en ole tehnytkään tai edes ollut siinä tilanteessa. Eli jos sellainen sallittaisiin että ulkopuoliset voivat määräillä esim. minun kehon käytöstä niin se voi olla askel sille että minua ja kehoani voitaisiin käyttää tahtoani vastaan johokin muuhunkin.
[/quote]
Tätä mäkin pelkään. Miehet eivät esim. läheskään aina jaksa odottaa, että nainen on esim. valmis seksiin. (Enkä nyt tarkoita, että sitten tulisi vahinko, vaan ihan muuten!)
[/quote]
Niin ja kas kummaa, jotkut miehet, joita raskauden riski ei edes koske, ovat niin hanakoita viemään naisilta oikeuden aborttiin. Mitä varten miehet sen eteen rummuttavat? Siksikö, että ovat edellä olevan lainauksen kaltaisia loisia?
Niinpä! Eikä se sikiö edes ole IHMINEN vaikka alkeellisesti elääkin. Se on vain solumöykky, ei se ajattele että "voi odotan innolla syntyväni ja näkeväni äitini! minä haluan jo kouluun ja minusta tulee syövän parantava lääkäri. minua ei saa abortoida vaikka olen neliraajavammainen raiskauksen tuote" - EI EI EI. Sikiö ei ole MITÄÄN vielä, siitä voi tulla, mutta se on vain solumöykky jonka kohtalosta sitä kantava äiti saa yksin päättää.
Nämä vastustajat ovat jotenkin hupaisaa porukkaa. Jaksetaan vängätä alkioiden oikeuksista elämään... Miksei teille riitä pitää huolta omista lapsistanne, syntyvistä ja syntyneistä?
[/quote]
Toisaalla sitten valitat, ettei kukaan välitä toisten lapsista. Eli saammeko nyt välittää muistakin kuin omista lapsistamme vai emme? Kiellätkö minua itkemästä abortoitujen lasten tähden? Jos olet niin kova kuin annat ymmärtää, onko muidenkin oltava yhtä kovasydämisiä?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:18"]
naisen keho kuuluu yksinomaan naiselle itselle! nainen itse päättää tekeekö abortin vai ei.
[/quote]
Vaikka tuosta jälkimmäisestä olen täysin samaa mieltä, siinä vaiheessa kun nainen on ottanut siittimen omasta valinnasta sisäänsä, eikä ole lähtenyt järjestämään aborttia, kun on siihen mahdollisuus, naisen keho ei kuulu vain hänelle itselleen. Kun siellä on alivuokralainen, naisen keho on hänen ja alivuokralaisen yhteistä omaisuutta, jossa naisen pitää huolehtia, että puitteet on hyvät asukillekin niin kauan kuin hän siellä asustaa.
[/quote]
Minä haluasin sanoa jotain järkevää, mutta tämä koko teksti etoo minua jostain syystä. Edes siinä tilanteessa että olisin raskaana toivotulle lapselle, en mitenkään pystyisi suhtautumaan asiaan tuolla tavalla että olen osittain lapsen omaisuutta ja hän on jokin "alivuokralainen". Hirveän kylmä ajatus.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:31"]
Niinpä! Eikä se sikiö edes ole IHMINEN vaikka alkeellisesti elääkin. Se on vain solumöykky, ei se ajattele että "voi odotan innolla syntyväni ja näkeväni äitini! minä haluan jo kouluun ja minusta tulee syövän parantava lääkäri. minua ei saa abortoida vaikka olen neliraajavammainen raiskauksen tuote" - EI EI EI. Sikiö ei ole MITÄÄN vielä, siitä voi tulla, mutta se on vain solumöykky jonka kohtalosta sitä kantava äiti saa yksin päättää.
[/quote]
Et taida tietää biologiasta paljoakaan. Yksilön yhden solunkin DNA on ainutlaatuinen koko maailmassa. Kyse on yksilöstä. Elämä ei tule siihen yksilöön jollain tietyllä raskausviikolla tai syntymässä, vaan elämä alkaa jo hedelmöitymisessä.
Mitä pienempi, heikompi ja vammaisempi ihmisyksilö, sitä turvattomampi hän on tässä maailmassa. Siksi häntä pitäisi erityisesti suojella ja vaalia. Onneksi niin usein tapahtuukin. Siinä ihminen eroaa eläimistä. Me emme ole vain hyttysiä, joita voi surutta läiskiä hengiltä.
[/quote]
Olen kyllä asiaa surrut, älä huoli, ja katunut ehkäisemättömyyttä, mutta en sillä lailla sure, että se esim. voittaisi omat muut suruni, jotka mulla jo oli ennen aborttia. Mulle elossa olevalle, mun omat surut on paljon tärkeämpiä surra pois, että joskus vielä jaksaisin elää onnellisena ilman itseinhoa (joka oli jo ennen aborttia.) .
[/quote]
kuin siis joku syntymätön vauva. Piti vielä jatkaa tuohon loppuun.