abortinvastustajat: JOKAISELLA NAISELLA ON OIKEUS OMAAN KEHOONSA
naisen keho kuuluu yksinomaan naiselle itselle! nainen itse päättää tekeekö abortin vai ei. KENENKÄÄN ei tarvitse aborttia vastustaville keuhkoajille perustella omia ratkaisujaan että miksi teki abortin. se ei kuulu kenellekään muulle kuin naiselle itselleen. yrittäkää se jo ymmärtää, ette voi kontrolloida toisten kehoja, ne eivät ole teidän!
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 05:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:18"] Täällä joku yrittää kovasti hakea oikeutusta tekemälleen abortille. Haet perusteluja teollesi jopa sillä, että joku muukin tekee väärin, joten sinunkin tekosi pitäisi hyväksyä. Mutta eivät väärät teot muutu oikeiksi sillä menetelmällä. Kuka oletkin, niin tiedät kyllä, että viime kädessä sinä itse päätit ihmiselämän lopettamisesta. Jatkat luonnottomuutta sillä, että et edes sure ja kadu, mikä olisi luonnollinen reaktio noin kauheaan asiaan. [/quote] Minä tappelen abortinvastustajia vastaan siksi että he änkevät toisten yksityisalueelle ja reviirille omien aatteidensa perusteella. Se on minusta väärin, vaikka aborttia en ole tehnytkään tai edes ollut siinä tilanteessa. Eli jos sellainen sallittaisiin että ulkopuoliset voivat määräillä esim. minun kehon käytöstä niin se voi olla askel sille että minua ja kehoani voitaisiin käyttää tahtoani vastaan johokin muuhunkin. [/quote] Katsotko vierestä kun viaton tapetaan?
[/quote]
Katson tässä tapauksessa, koska en halua niitä ongelmia ja suruja, joita naiselle aiheutuisi, jos hänen olisi pakko synnyttää lapsi, josta hän ei pysty huolehtimaan.
[/quote]
Mutta oli pakko hankkia se lapsi kohtuunsa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 05:51"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:18"] Täällä joku yrittää kovasti hakea oikeutusta tekemälleen abortille. Haet perusteluja teollesi jopa sillä, että joku muukin tekee väärin, joten sinunkin tekosi pitäisi hyväksyä. Mutta eivät väärät teot muutu oikeiksi sillä menetelmällä. Kuka oletkin, niin tiedät kyllä, että viime kädessä sinä itse päätit ihmiselämän lopettamisesta. Jatkat luonnottomuutta sillä, että et edes sure ja kadu, mikä olisi luonnollinen reaktio noin kauheaan asiaan. [/quote] Minä tappelen abortinvastustajia vastaan siksi että he änkevät toisten yksityisalueelle ja reviirille omien aatteidensa perusteella. Se on minusta väärin, vaikka aborttia en ole tehnytkään tai edes ollut siinä tilanteessa. Eli jos sellainen sallittaisiin että ulkopuoliset voivat määräillä esim. minun kehon käytöstä niin se voi olla askel sille että minua ja kehoani voitaisiin käyttää tahtoani vastaan johokin muuhunkin. [/quote] Katsotko vierestä kun viaton tapetaan? [/quote] Katson tässä tapauksessa, koska en halua niitä ongelmia ja suruja, joita naiselle aiheutuisi, jos hänen olisi pakko synnyttää lapsi, josta hän ei pysty huolehtimaan. [/quote] Mutta oli pakko hankkia se lapsi kohtuunsa?
[/quote]
Joskus seksissä käy niin. Kaikki eivät kuitenkaan harrasta seksiä lapsenteko puuhissa vaan tyydyttääkseen seksuaalitarpeensa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:18"]
naisen keho kuuluu yksinomaan naiselle itselle! nainen itse päättää tekeekö abortin vai ei. KENENKÄÄN ei tarvitse aborttia vastustaville keuhkoajille perustella omia ratkaisujaan että miksi teki abortin. se ei kuulu kenellekään muulle kuin naiselle itselleen. yrittäkää se jo ymmärtää, ette voi kontrolloida toisten kehoja, ne eivät ole teidän!
[/quote]
Abortin kustannukset kuuluvat myös naiselle. Yhteiskunnan ei niitä pidä rahoittaa, eikä esim. töistä saa olla pois sen takia.
Abortin tehneeltä pitää myös ottaa oikeus julkiseen lapsettomuushoitoon.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:43"]
abortti on rotuhygieniaa siinä missä natsisaksan toiminta aikoinaan.
[/quote]
Abortin olemassa olo on vastuun ottamista omasta lisääntymisestä ja sen säännöstelystä. Nyt jos koskaan sellaista tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 05:51"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:18"] Täällä joku yrittää kovasti hakea oikeutusta tekemälleen abortille. Haet perusteluja teollesi jopa sillä, että joku muukin tekee väärin, joten sinunkin tekosi pitäisi hyväksyä. Mutta eivät väärät teot muutu oikeiksi sillä menetelmällä. Kuka oletkin, niin tiedät kyllä, että viime kädessä sinä itse päätit ihmiselämän lopettamisesta. Jatkat luonnottomuutta sillä, että et edes sure ja kadu, mikä olisi luonnollinen reaktio noin kauheaan asiaan. [/quote] Minä tappelen abortinvastustajia vastaan siksi että he änkevät toisten yksityisalueelle ja reviirille omien aatteidensa perusteella. Se on minusta väärin, vaikka aborttia en ole tehnytkään tai edes ollut siinä tilanteessa. Eli jos sellainen sallittaisiin että ulkopuoliset voivat määräillä esim. minun kehon käytöstä niin se voi olla askel sille että minua ja kehoani voitaisiin käyttää tahtoani vastaan johokin muuhunkin. [/quote] Katsotko vierestä kun viaton tapetaan? [/quote] Katson tässä tapauksessa, koska en halua niitä ongelmia ja suruja, joita naiselle aiheutuisi, jos hänen olisi pakko synnyttää lapsi, josta hän ei pysty huolehtimaan. [/quote] Mutta oli pakko hankkia se lapsi kohtuunsa?
[/quote]
Joskus seksissä käy niin. Kaikki eivät kuitenkaan harrasta seksiä lapsenteko puuhissa vaan tyydyttääkseen seksuaalitarpeensa.
[/quote]
Tiedostaen ja ottaen vastuun myös mahdollisesta raskaudesta. Onhan se aika kova hinta omasta tyydytyksestä, jos toinen ihminen kuolee sen takia.
Aika ontuva perustelu abortille, että naisella on oikeus omaan kehoonsa. Vauvan keho ja elämähän on sitten erikseen.
Raiskauksesta alkanut raskaus ja esim äidin hengenvaara poissulkien. Voisi kyllä olla pakkosterilisaatio ainakin jos toisen kerran on abortissa. Kun kerran lapsia on jo liikaa ja omaa kehoa täytyy vaalia, niin näinhän asia ratkeaisi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:22"]Hei kuulee. Kohtuvauvalla on ihan oma keho.
[/quote] Juu, sillä solumöykyllä :D Abortti tehty raskausviikolla 7 ja tuollaiset kommentit vaan naurattaa!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]
Aika ontuva perustelu abortille, että naisella on oikeus omaan kehoonsa. Vauvan keho ja elämähän on sitten erikseen.
[/quote]
Minä en tiedä johtuuko se siitä että olen elänyt vaikeissa oloissa, mutta minä en mitenkään ymmärrä miten pelkkä käsite "elämä" voi saada niin paljon valtaa jonkun päässä että kaikki muu menettää merkityksensä. Moraali heitetään romukoppaan kun abortinvastustajat saavat vapaasti toivoa kuolemaa abortin tekijälle. Silläkään ei ole mitään merkitystä että lapsi olisi vanhemmilleen roska jota potkitaan ympäriinsä kunhan vain se "elämä" toteutuisi. Kaikki sumenee sen pyhän elämän edessä. Pakkoelämä. Argh.
Loinen on ikävä olento, joka hiipii elimistöön ilman omaa halua. Alkio/sikiö on oman toiminnan seurausta. Seksi on lisääntymistä varten. Jos ei halua lasta, täytyy käyttää ehkäisyä. Siltikin voi tulla raskaaksi. Sen jokainen tietää. Vastuu ei ole elämän tuhoamista. Ei oma nautinto ole niin tärkeä asia. On olemassa muutakin kuin minä minä minä.
Naisten on helppo paneskella ympäriinsä kun on aina se pakokeino olemassa, abortti. Paneskelun seurauksista ei tarvitse kantaa vastuuta, voi vaan tappaa sikiön pois niin ei tarvitse hoitaa sitä. Parempi jos abortteja ei sallittaisi niin ehkä ihmiset vähän enemmän miettisivät ennenkuin availevat jalkojaan, käyttäisivät edes kortsua.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:31"]Niinpä! Eikä se sikiö edes ole IHMINEN vaikka alkeellisesti elääkin. Se on vain solumöykky, ei se ajattele että "voi odotan innolla syntyväni ja näkeväni äitini! minä haluan jo kouluun ja minusta tulee syövän parantava lääkäri. minua ei saa abortoida vaikka olen neliraajavammainen raiskauksen tuote" - EI EI EI. Sikiö ei ole MITÄÄN vielä, siitä voi tulla, mutta se on vain solumöykky jonka kohtalosta sitä kantava äiti saa yksin päättää.
[/quote] näin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:22"]Hei kuulee. Kohtuvauvalla on ihan oma keho.
[/quote] Juu, sillä solumöykyllä :D Abortti tehty raskausviikolla 7 ja tuollaiset kommentit vaan naurattaa!
[/quote]
Katsopas millainen "möykky" se oikeasti on.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:22"]Hei kuulee. Kohtuvauvalla on ihan oma keho.
[/quote]
Onko rv 7 aborttiraja? En tiennytkään. Hyvä jos on laskettu viikkorajaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:57"]
Naisten on helppo paneskella ympäriinsä kun on aina se pakokeino olemassa, abortti. Paneskelun seurauksista ei tarvitse kantaa vastuuta, voi vaan tappaa sikiön pois niin ei tarvitse hoitaa sitä. Parempi jos abortteja ei sallittaisi niin ehkä ihmiset vähän enemmän miettisivät ennenkuin availevat jalkojaan, käyttäisivät edes kortsua.
[/quote]
Ja sitä minä en ymmärrä että sinä haluat lapsen saavan vanhemmikseen jotkut vastuuttomat ympäripaneskelijat. Lapsen saaminen ei muuta ihmistä vastuullisemmaksi, vaan se lähtee omasta motivaatioista. Monissa tapauksissa lapsesta tulee vain lelu johon voi toteuttaa omaa vastuuttomuuttaan.
[/quote]
Silmät ja korvat muodostumassa. Sydämessä jo molemmat kammiot. Kädet ja jalat kehittyvät jo hyvää vauhtia. Elimet samoin. Verikin on jo olemassa. Kai tuohon keho tarvitaan, vaikka vielä pieni onkin. Ennen kaikkea on jo olemassa koodattuna tieto siitä millainen tämä ihminen on . Ihminen on olemassa ja sillä on oma ainutlaatuinen elämänsä edessä. Kasvatan lasta, jonka toinen on synnyttänyt. Onneksi päätyi siihen ratkaisuun. Abortti ei ole ainoa eikä edes paras ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:40"]1.Naisella on täysi oikeus omaan kehoonsa, mutta VAIN omaansa.
2. Sikiöllä/vauvalla on aivan oma kehonsa vaikkakin asustaa vielä kohdussa.
3. Naisella ei siis ole oikeutta abortoida sikiötä/vauvaa paitsi tietysti raskauttavien asianhaarojen vuoksi, kuten
a) nainen on raiskattu
b) nainen tulisi kuolemaan synnytyksessä
c) lapsi olisi todella vaikeasti vammainen ja tulisi kärsimään todella paljon eikä häntä voitaisi parantaa
Koska naisella on oikeus kehoonsa niin hänellä on toki oikeus kieltäytyä seksistä tai hoitaa muuten niin ettei tule raskaaksi, mutta abortti on ihan eri juttu!
[/quote]
Miksi naisella abortti olisi kielletty paitsi esim jos raskaus on seurausta raiskauksesta? Eikö se kasvava ihminen ole tärkeä arvokas vaan on niin kuin roska? Tämä argumentti aina paljastaa se ettei abortin vastustamisessa ole kyse lapsesta vaan naisesta ja nimenomaan siitä että sitä saatanallista oliota eli naista pitää rakkaista mahdollisimman julmasti siitä että on huora mennyt harrastamaan seksiä vapaaehtoisesti ja vielä mahdollisesti nauttinut siitä. Mikä olisi julmenpi rangaistus kuin lapsi joka repii kehon ja on naisen vaivoina aina? Ja joku miehen rotjake voi vielä vittuilla ainakin seuraavat 18 vuotta sillä ettei osallistu mitenkään oman jälkeläisensö huolehtimiseen. Täälläkinhän aina kirjoitetaan että hoida huora eli nainen vaan itse ne lapsesi.Aivan kuin neitseellinen sikiäminen olisi jotenkin tavanomaista.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:40"]1.Naisella on täysi oikeus omaan kehoonsa, mutta VAIN omaansa.
2. Sikiöllä/vauvalla on aivan oma kehonsa vaikkakin asustaa vielä kohdussa.
3. Naisella ei siis ole oikeutta abortoida sikiötä/vauvaa paitsi tietysti raskauttavien asianhaarojen vuoksi, kuten
a) nainen on raiskattu
b) nainen tulisi kuolemaan synnytyksessä
c) lapsi olisi todella vaikeasti vammainen ja tulisi kärsimään todella paljon eikä häntä voitaisi parantaa
Koska naisella on oikeus kehoonsa niin hänellä on toki oikeus kieltäytyä seksistä tai hoitaa muuten niin ettei tule raskaaksi, mutta abortti on ihan eri juttu!
[/quote]
Miksi naisella abortti olisi kielletty paitsi esim jos raskaus on seurausta raiskauksesta? Eikö se kasvava ihminen ole tärkeä arvokas vaan on niin kuin roska? Tämä argumentti aina paljastaa se ettei abortin vastustamisessa ole kyse lapsesta vaan naisesta ja nimenomaan siitä että sitä saatanallista oliota eli naista pitää rakkaista mahdollisimman julmasti siitä että on huora mennyt harrastamaan seksiä vapaaehtoisesti ja vielä mahdollisesti nauttinut siitä. Mikä olisi julmenpi rangaistus kuin lapsi joka repii kehon ja on naisen vaivoina aina? Ja joku miehen rotjake voi vielä vittuilla ainakin seuraavat 18 vuotta sillä ettei osallistu mitenkään oman jälkeläisensö huolehtimiseen. Täälläkinhän aina kirjoitetaan että hoida huora eli nainen vaan itse ne lapsesi.Aivan kuin neitseellinen sikiäminen olisi jotenkin tavanomaista.
[/quote]
Ei raskaus ole rangaistus vaan seuraus seksistä. Ruiskauksessa ei ole kyse omasta valinnasta. Aina muulloin on.
Ei haluta olla raskaana eikä haluta lasta. On oikeus omaan kehoon. Ei alkio tunkeudu kehoon itsestään. Omilla toimillahan se on saatu aikaan. Ja mikä solumöykky ja lima? Kyllä se ihminen ihan muuta on siinä vaiheessa, kun nainen tietää olevansa raskaana. Kohdussa ei ole mitään? On siellä. Siellä on ihminen alkuvaiheessa. Tehkää abortteja, mutta älkää vääristelkö totuutta. Jos asiassa ei ole mitään kummallista, niin mitä tuosta meuhkaamaan. Jos asia on yhtä helppo kuin luomenpoisto, ei ole tarvista puolustella asiaa noin kiivaasti.