Onko tämä vittuilua? (tuttuni)
Eräs tuttuni on äiti jolla on 3 lasta ja käy töissä. Itse olen sinkkunainen ja ei ole lapsia enkä ole nyt töissä. Ollaan molemmat yli 30v. ollaan juteltu usein ja yleensä hän kysyy monta kertaa " Miten vietät sun päiväsi?" "Mitä sä yleensä teet siellä kotona?" Monta kertaa. En tiedä miksi vaikka olen kertonut monesti että elän ihan normaalia arkea. Voiko tuo olla vittuilua?? Pitäisikö katkaista välit kokonaan?
Kommentit (28)
Miksi te mahot olette aina niin kummallisia, mielenvikaisia oman navan kaivelijoita? Vähäjärkisiä tolloja?
Se vaan näkee minkälainen vätylä olet, yrittää varmasti ohjata sinua pois kotoa, yhteiskuntaa rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te mahot olette aina niin kummallisia, mielenvikaisia oman navan kaivelijoita? Vähäjärkisiä tolloja?
Ap:n kaverikin löysi tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Sinun pitäisi mennä itseesi ja selvittää, miksi olet mielensäpahoittaja.
Voi olla mutta toisinaan tuo on alkanut kuulostaa omaan korvaan vittuilulta. Seuraavan kerran sanon että röhötän sohvalla ja piereskelen. t. ap
Aivan oikein. Tee noin tai jotain vastaavaa. Katso kuinka hän reagoi. Yllätä hänet jotenkin. Sano että menee tosi hyvin ja että sulla on sitä tai sitä meneillään. Silleen että hän uskoo.
Voi toki olla jonkinlaista piilovittuiluakin, mutta yhtä hyvin saattaa aidosti vaan ihmetellä. Itselläni pari lasta ja työ. Mutta joka toinen viikonloppu lapsivapaata. Ja ihanan rentouttavan perjantai illan jälkeen huomaan viettäväni loppu viikonlopun ihmetellen et mitäs nyt sitten tekisi.
Aika mielikuvitukseton ihminen, jos ihan tosissaan ihmettelee miten lapseton ja työtön saa aikansa kulumaan.
On vittuilua. Mä sairastuin loppuelämäksi ja olen nyt sairaseläkkeellä. Kun tautia etsittiin ja yritin viimeiseen asti olla töissä, mutta jouduin usein saikulle. Muutamat ihmiset aloitti juuri kaiken kyselyn ja kyseenalaistamisen. Eivät ole enää ystäviäni.
Kuulostaa vittuilulta. On kade vapaa-ajastasi tai sitten yrittää olla jotenkin sinua tärkeämpi kun on lapsia nääs.
Vastaa enskerralla oikeen pitkän kaavan kautta miten rauhallista ja ihanaa sun arki on. :D