Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen ystäväksi alkaisit?

Vierailija
13.11.2021 |

Eli tilanne jossa tapaatte melko usein kaksinkin, mutta ilman romantiikkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesystäviä ja he ovat erilaisia. Kaikkia yhdistävä tekijä on, että he ovat normaaleita, rauhallisia, rehellisiä ja ystävällisiä miehiä, jotka osaavat keskustella, kuunnella ja olla läsnä.

Kaikki he tietävät, että olen onnellisesti naimisissa ja heilläkin on omat parisuhteensa.

Vierailija
2/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla perusteella ystävyyssuhde syntyisi kuin naiseenkin eli meillä pitäisi "kohdata kemiat", so. että olisimme persoonallisuuksiltamme sopivasti samanlaisia ja olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kenenkään, koska olen naimisissa. Ennen naimisissaoloa olin kaveri yhden tyypin kanssa, mutta hänellä oli intressejä minun suhteeni. Antoi minun olla, paitsi joitakin kertoja, kun vähän yritti. Se ei ollut siis ihan tasavertainen suhde, koska minä en ollut kiinnostunut ja hän oli.

Vierailija
4/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rumahko tai tavis nainen tämä onnistuu. Kauniita naisia miehet haluavat aina panna, ja esittävät ystävää, että saavat olla naisen lähellä.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet rumahko tai tavis nainen tämä onnistuu. Kauniita naisia miehet haluavat aina panna, ja esittävät ystävää, että saavat olla naisen lähellä.

Olen pahoillani, mutta suurin osa miehistä ei ole niin epätoivoisia, että he haluaisivat panna ystäviään.

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hys hys

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen jonka kanssa juttu luistaa. Mutta usein sellainen mies sitten sanoo jossain vaiheessa ihastuneensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi