Kuinka usein rasvaat itsesi päästä varpaisiin?
Kommentit (79)
Polvista alaspäin rasvaan lähes joka päivä suihkun jälkeen, muuten raavin ne yöllä. Naama ja kädet pari kertaa päivässä, jalkapohjat 1-2 kertaa viikossa.
Noin kerran viikossa, kookosöljyllä, paitsi kasvoille joku Garnierin kasvorasva.
Ja itseasiassa nyt kun asiaa ajattelin, niin käsivarret jää kyllä rasvaamatta, en ole kokenut tarpeelliseksi.
Rasvaan itseni aina salilla-/uimassakäynnin jälkeen, eli noin 6x viikossa. Käytän hyväntuoksuista, hitaasti imeytyvää kokovartalorasvaa, ja hieron sitä joka kohtaan täysin antaumuksella. Olen todella upeannäköinen, joten arvelen, että muu pukukoppiväki katselee rasvattuja rintojani ja reisiäni mielenkiinnolla. Oikeastaan tämä rasvausesitys on minulle tärkeämpää kuin jopa itse punttitreeni.
En koskaan. Rasva tuntuu iholla kauheelta
Eipä ole moneen vuoteen tullut tehtyä tuollaista. Joskus 90-luvulla viimeksi muistan tuollaista harrastaneeni.
Kesällä käytän sellasta viilentävää kosteusvoidetta joka suihkun jälkeen. Tosi ihanan tuntuista varsinkin helteillä. Talvisin rasvaan koko kroppaa aika harvoin mutta kasvot ja kyynärpäät rasvaan aina.
Kerran viikossa kun harjoitellaan vaakapellehyppyjä norsun peräaukkoa päin. Se on kuulkaas tarkkaa puuhaa ja sitä vaseliinin määrää...
Kuinka paljon rasvaa teillä kuluu vuodessa ?? Minä rasvaan kasvoni, käsiä joskus, kyynärpäät, jalkoja ja jalkapohjat päivittäin. Ja minulta menee monta pumppupullollista vuodessa, 400 g, ainakin 3 pulloa. Ja en siis rasvaa reisiä, vatsaa, käsivarsia, selkää, ja käsiäkin harvoin, talvisin useammin. Jos joka päivä rasvaa, niin määrät on varmaan hurjia? Mitä rasvaa käytätte?
Miksi te teette noin? Eikö olisi helpompaa vaan syödä rasvaisempaa ruokaa?
Kaksi kertaa viikossa. Kuumimpaan kesäaikaan en tarvitse vartalovoidetta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:08"]Miksi te teette noin? Eikö olisi helpompaa vaan syödä rasvaisempaa ruokaa?
[/quote]
Ruoka ei valitettavasti auta tähän atooppiseen ihoon, ongelma kun on ihon rakenteessa. Ja kyseessä ei ole vain vähän kuiva iho, vaan helvetillinen KIPU ja kutina jos ei rasvaa.
Ja joo, rasvaa kuluu todella paljon varsinkin talvella. Tosin saan niistä kelakorvaukset.
Rasvaan kylläkin kehoani, mutta en nyt ihan joka kohtaa vartalostani, joten rasvaan tietenkin kasvot kaksi kertaa päivässä eli aamuin illoin. Silmänympärysvoidetta käytän myös päivittäin. Käsiäni rasvailen useammankin kerran päivän aikana riippuen tietysti mitä niillä käsilläni päivän aikana askaroin. Jos esim. tiskaan käsin, niin tottakai tiskaamisen jälkeen rasvailen käteni. Suihkun jälkeen tai saunomisen jälkeen rasvaan jalkani: sääret ja jalkapohjat kantapäineen, koska etenkin nuo edellä mainitut kuivuvat korpuiksi, jos en niitä rasvaisi joka peseytymiskerran jälkeen. Sitten tietysti voitelen käsivarret kyynärpäineen suihkun jälkeen. Tuossapa minun rasvaamiseni, mutta joskus harvoin joudun rasvaamaan myös rintani, ja etenkin talviaikaan, jos huoneilma on kuivahko.
Tuolla aiemmin joku kertoikin, että jos iho on hyvä, eikä kärsi kuivuudesta, niin ei sitä kannata alkaakaan muuten vaan rasvailemaan joka ikisen peseytymiskerran jälkeen. Iho on sellainen, että se tottuu siihen ylimääräiseen rasvaan, ja suorastaan "huutaa" sitä rasvaa aina vaan.
En koskaan. Aurinkorasvaa olen kyllä lähes päästä varpaisiin laittanut, mutta en muuten.
Kasvot, kädet ja jalat rasvaan vähintään kaksi kertaa päivässä, muun kropan ehkä kerran vuodessa.
Saunan jälkeen manteliöljyllä tai kookosöljyllä. Eli kerran viikossa. Hyvää tulee.
En koskaan. Kasvot pintakuivat joten rasvaan, muuten vaan sääriä. Kädet yms. ei kaipaa rasvausta (minulla, toki kuivaihoisena rasvaisin).
Ennen rasvailin paljon kun oli ihottumaa (atoopikko) mutta vaihdettuani pesunesteen palasaippuaan ei ole tarvinnut rasvailla kuin kohtia joihin tulee ihottumaa eli kädet ja kasvot. Vartaloa ei siis tarvi enää rasvata ollenkaan! Olen niin onnellinen!
Mä rasvaan osan, mutta en todella rasvaa, kun kesällä auringossa. Rasvaan kuivaa ihoa, enkä ymmärrä, miksi kokonaan pitäisi? Vaikka olen atoopikko ja mulla on myös psori.