Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein rasvaat itsesi päästä varpaisiin?

Vierailija
30.01.2015 |

Millä rasvaa käytät ja tuleeko hyvä?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rasvaan osan, mutta en todella rasvaa, kun kesällä auringossa. Rasvaan kuivaa ihoa, enkä ymmärrä, miksi kokonaan pitäisi? Vaikka olen atoopikko ja mulla on myös psori.

Vierailija
62/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvista alaspäin rasvaan lähes joka päivä suihkun jälkeen, muuten raavin ne yöllä. Naama ja kädet pari kertaa päivässä, jalkapohjat 1-2 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa, kookosöljyllä, paitsi kasvoille joku Garnierin kasvorasva.
Ja itseasiassa nyt kun asiaa ajattelin, niin käsivarret jää kyllä rasvaamatta, en ole kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
64/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaan itseni aina salilla-/uimassakäynnin jälkeen, eli noin 6x viikossa. Käytän hyväntuoksuista, hitaasti imeytyvää kokovartalorasvaa, ja hieron sitä joka kohtaan täysin antaumuksella. Olen todella upeannäköinen, joten arvelen, että muu pukukoppiväki katselee rasvattuja rintojani ja reisiäni mielenkiinnolla. Oikeastaan tämä rasvausesitys on minulle tärkeämpää kuin jopa itse punttitreeni.

Vierailija
65/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Rasva tuntuu iholla kauheelta

Vierailija
66/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole moneen vuoteen tullut tehtyä tuollaista. Joskus 90-luvulla viimeksi muistan tuollaista harrastaneeni.

Vierailija
67/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän sellasta viilentävää kosteusvoidetta joka suihkun jälkeen. Tosi ihanan tuntuista varsinkin helteillä. Talvisin rasvaan koko kroppaa aika harvoin mutta kasvot ja kyynärpäät rasvaan aina.

Vierailija
68/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä,

Vierailija
69/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa kun harjoitellaan vaakapellehyppyjä norsun peräaukkoa päin. Se on kuulkaas tarkkaa puuhaa ja sitä vaseliinin määrää...

Vierailija
70/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon rasvaa teillä kuluu vuodessa ?? Minä rasvaan kasvoni, käsiä joskus, kyynärpäät, jalkoja ja jalkapohjat päivittäin. Ja minulta menee monta pumppupullollista vuodessa, 400 g, ainakin 3 pulloa. Ja en siis rasvaa reisiä, vatsaa, käsivarsia, selkää, ja käsiäkin harvoin, talvisin useammin. Jos joka päivä rasvaa, niin määrät on varmaan hurjia? Mitä rasvaa käytätte?

Vierailija
71/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette noin? Eikö olisi helpompaa vaan syödä rasvaisempaa ruokaa?

Vierailija
72/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa. Kuumimpaan kesäaikaan en tarvitse vartalovoidetta.

Vierailija
73/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:08"]Miksi te teette noin? Eikö olisi helpompaa vaan syödä rasvaisempaa ruokaa?
[/quote]
Ruoka ei valitettavasti auta tähän atooppiseen ihoon, ongelma kun on ihon rakenteessa. Ja kyseessä ei ole vain vähän kuiva iho, vaan helvetillinen KIPU ja kutina jos ei rasvaa.

Ja joo, rasvaa kuluu todella paljon varsinkin talvella. Tosin saan niistä kelakorvaukset.

Vierailija
74/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaan kylläkin kehoani, mutta en nyt ihan joka kohtaa vartalostani, joten rasvaan tietenkin kasvot kaksi kertaa päivässä eli aamuin illoin. Silmänympärysvoidetta käytän myös päivittäin.  Käsiäni rasvailen useammankin kerran päivän aikana riippuen tietysti mitä niillä käsilläni päivän aikana askaroin. Jos esim. tiskaan käsin, niin tottakai tiskaamisen jälkeen rasvailen käteni. Suihkun jälkeen tai saunomisen jälkeen rasvaan jalkani: sääret ja jalkapohjat kantapäineen, koska etenkin nuo edellä mainitut kuivuvat korpuiksi, jos en niitä rasvaisi joka peseytymiskerran jälkeen.   Sitten tietysti voitelen käsivarret kyynärpäineen suihkun jälkeen. Tuossapa minun rasvaamiseni, mutta joskus harvoin joudun rasvaamaan myös rintani, ja etenkin talviaikaan, jos huoneilma on kuivahko. 

Tuolla aiemmin joku kertoikin, että jos iho on hyvä, eikä kärsi kuivuudesta, niin ei sitä kannata alkaakaan muuten vaan rasvailemaan joka ikisen peseytymiskerran jälkeen. Iho on sellainen, että se tottuu siihen ylimääräiseen rasvaan, ja suorastaan "huutaa" sitä rasvaa aina vaan.

Vierailija
75/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Aurinkorasvaa olen kyllä lähes päästä varpaisiin laittanut, mutta en muuten.

Vierailija
76/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, kädet ja jalat rasvaan vähintään kaksi kertaa päivässä, muun kropan ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
77/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen manteliöljyllä tai kookosöljyllä. Eli kerran viikossa. Hyvää tulee.

Vierailija
78/79 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kasvot pintakuivat joten rasvaan, muuten vaan sääriä. Kädet yms. ei kaipaa rasvausta (minulla, toki kuivaihoisena rasvaisin).

Vierailija
79/79 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen rasvailin paljon kun oli ihottumaa (atoopikko) mutta vaihdettuani pesunesteen palasaippuaan ei ole tarvinnut rasvailla kuin kohtia joihin tulee ihottumaa eli kädet ja kasvot. Vartaloa ei siis tarvi enää rasvata ollenkaan! Olen niin onnellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi