Kuinka usein rasvaat itsesi päästä varpaisiin?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:51"]
Voivatko naiset todella olla noin herkkähipiäisiä, kirjaimellisesti? Mies ei itseään rasvaa, kun ei ole mitään tarvetta.
[/quote]
Vinkkinä vaan että mm. tiskaus, muu peseminen, varsinkin mikrokuituisen saippuavetisen liinan käsissä pyöritteleminen kuivattaa paljon. Myös hanskat kuivattaa, mutta ei niin paljon :) Jos vaimon kädet ovat jatkuvasti ruvella niin ojenna sinäkin auttava kätesi muuttumaan rupiseksi.
[/quote]
Vieläkö joku muka tiskaa käsin? Tule 2000-luvulle ja hanki tiskikone, ei mene kätöset pilalle.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:51"]
Voivatko naiset todella olla noin herkkähipiäisiä, kirjaimellisesti? Mies ei itseään rasvaa, kun ei ole mitään tarvetta.
[/quote]
Vinkkinä vaan että mm. tiskaus, muu peseminen, varsinkin mikrokuituisen saippuavetisen liinan käsissä pyöritteleminen kuivattaa paljon. Myös hanskat kuivattaa, mutta ei niin paljon :) Jos vaimon kädet ovat jatkuvasti ruvella niin ojenna sinäkin auttava kätesi muuttumaan rupiseksi.
[/quote]
Kuivattaa käsiä mutta ei muuta ihoa.
[/quote]
käsistä minä puhuinkin.
Em ikinä. Käsivoidetta joskus, jos kädet kuivuu.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:12"]Pimperoa silloin tällöin. Tuppaa kuivumaan käyttämättömyyttään. Vinkkejä? N21
[/quote]
Panokaveria kehiin.
Joka päivä. Kerran viikossa pistän uuden kerroksen itseruskettaa ja ylläpidän sitä väriä joko tavan kosteusvoiteella ja joinain päivinä laitan päivettävää kosteusvoidetta.
Joka toinen päivä kun pesen hiukset, rasvaan myös vartalon kokonaisuudessaan, paksulla vartalovoilla tai vartaloöljyllä. Ihanan pehmeä olo säilyy, vaikka minulla ei kuiva iho olekaan, mutta eron huomaa. Kasvot rasvaan tietenkin aamuin illoin.
En rasvaa mutta öljyän itseni kuntosalin pukuhuoneessa ennen treeniä. Lihaksikas, öljytty vartaloni kerää kiihottuneiden miesten ja kateellisten naisten katseita.
Rasvaan itseni joka päivä, sisäisesti. Rasvana voi, kookosöljy, sekä normaalirasvainen ruoka.
Suihkun jälkeen aina, kun iho on märkä, niin voidetta ei mene paljon ja se imeytyy tehokkaimmin. Tällä hetkellä käytössä ihanantuoksuinen Made From Earthin vartalovoide.
Käsivoiteen kannattaa tosiaan olla laadukas ja sillä ei kannata läträtä. Töissä lajittelen kirjeitä ihan paljain käsin, enkä käytä mitään rasvaa ja silti kädet ovat pehmeät. Työkaverit rasvaa jatkuvasti käsiään jollain halvalla Erisan pumppupänikällä ja silti kädet ruvella. Olen joskus maininnut, että mineraaliöljyt ja emulgaattorit saavat kädet tuollaisiksi, muttei jaksaisi saarnata. Kokemusta on myös itselläni ajasta rupikätenä.
Pari kertaa viikossa saunan jälkeen rasvailen ja rasvana on nyt joku Lumenen oranssi rasva. Iho tulee mukavan pehmeäksi ja mieskin tykkää.
En koskaan kokonaan, mutta silloin tällöin talvella sääriä.
En rasvaa. Iho on hyvässä kunnossa käsiä lukuunottamatta, jotka kuivuvat taululiidusta ja niitä rasvailen välillä. Uskon, että iho tottuu rasvaan ja sitten sitä saa rasvata maailman tappiin. Tätä noudatin myös lasten kanssa ja kumpaakaan en ole rasvannut koskaan. Hyväihoisia lapsia. Toki ymmärrän, jos tulee oikeasti kuivia kohtia, mutta ei sitä itse kannata kierteeksi hommata, ellei ole välttämätöntä.
Ehkä kerran vuodessa, mutta päästä nilkkoihin näin talvikaudella n. 2-5 kertaa viikossa.
En koskaan. Kuivia kantapäitä silloin tällöin ja joskus käsiä täsmäiskuna.
Ehkä kerran parissa viikossa :D Oon tosi laiska, eikä iho ole moksiskaan. kantapäitä ja käsiä rasvaan päivittäin.
Vähintään joka ilta. Olen atoopikko.
Joka suihkun jälkeen näin talvisin :( Kesäisin riittää yleensä vain kasvot, kädet ja sääret. Kutittaa niin perkeleesti jos en rasvaa.
Noin kerran kuussa kun olen lionnut kylvyssä, hinkannut kuolleet pintasolut pois ja epiloinut strategiset alueet. Garnierin geelimäistä voidetta käytän, ei jää tahmaa ja imeytyy nopeasti.
http://www.boots.com/en/Garnier-Body-Intensive-7-Days-Refreshing-Gel-Cream-With-Peach-250ml_1250041/
Naama vaatii erityishuoltoa päivittäin, ja kintut kesäisin vähintään viikottain.
Yök, en ikinä rasvaa vartaloa. Rasvainen iho on ällöttävintä mitä tiedän :( Käsirasvatkin ällöttää. Naama on ainoa paikka jota rasvaan jos meikkaan.