Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi
mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.
Kommentit (149)
Kysyin jo sivulla 1 meidän työasioista, etkö näe mitään?
Minun ja lapseni tulevaisuus? Jättääkö hän meidät rauhaan ikinä :(:(
Suokaa anteeksi viive ja vastausjärjestyksen sekoaminen, en arvannut että kysymyksiä tulee useampi. Palaan ihan varmasti jokaiseen kysymykseen tänään ja viimeistään huomenna. En itsekään tiedä mikä sen tekee, mutta oman ajatukseni liittäminen tuohon "olevaisuuden kudelmaan" vie voimia kuin latausta kännykästä. En tahdo vastata hutiloiden, vaan oikean visioni pohjalta.
ap
Minua stressaa parisuhde itseäni kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Tai siis minua stressaa se, että miten meille käy. Onko suhteellamme pitemmän päälle tulevaisuutta, kun ottaa koko tilanteen huomioon.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:55"]
Miten minun käy työelämässä?
[/quote]
Tähän vielä odottelisin vastausta.
[/quote]
Minusta tuntuu, että pärjäät. Suoriudut kyllä kiitettävästi, mutta tämä ei ole se mitä oikeasti tarvitset itse. Vaihda. ap
[/quote]
Hui. Kuinka osuitkaan naulankantaan. Alanvaihto pompsahti minunkin mieleeni aivan lähiaikoina ja haaveet selkiytyi. Kiitos sinulle tästä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:24"]
Minun ja lapseni tulevaisuus? Jättääkö hän meidät rauhaan ikinä :(:(
[/quote]'
Tähän on pakko vastata ennen kuin pidän tauon. Oikeasti nyt sinun pitää olla huolellinen. Taivaarannassanne on violetteja. Minä pitäisin sitä varoituksena ja kehoituksena mennä sisälle ja keltaisen lampun valoon. Mitä se tarkoittaa? Mene turvapaikkaan (onko se keltainen puutalo?) ja sulje ovi ja kuuntele vanhempia ihmisiä. ap
Rakenneultrasta tyttölupaus,mutta mieli ei irrota poikavauvasta.Tuleeko sittenkin poika?
Se on keltainen puutalo. Uskomaton olet. Yritän tulkita viestisi huolellisesti <3
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:10"]Odotanko tyttöä vai poikaa?
[/quote]
❓ :)
Avioero meneillään. Löydänkö uuden kodin minulle ja lapsilleni?
Pitäisikö minun palata entiseen työpaikkaani vai jatkaa nykyisessä, jossa en viihdy kovin hyvin? Elämäni on ollut viime vuosina kovin raskasta (ilkeä aviomies, tyttären kokeilut) ja olen vajonnut päättämättömyyden tilaan. Onko hyviä vuosia näköpiirissä?
Löydänkö omalta alalta töitä valmistuttuani? Pysyykö parisuhteeni koossa omista epävarmuuden kokemuksistani huolimatta?
Saadaanko me joskus oma koti? Vai asummeko aina vuokralla?
Mitä näet parisuhteellemme, saammeko asiat järjestykseen ja perheellemme rauhan?
Saadaanko lapsista tämän kaikenkeskellä kunnon kansalaisia maailmaan?
Kiitos sinulle
Näkyykö minulle vaikityöpaikkaa pitkän sijaisuuden jälkeen?
Näkyykö minkäänlaista uutta ihmissuhdetta? Jos näkyy, minkälainen ja minkälaisen ihmisen kanssa? Miten perhesuhteet tästä kehittyvät? Miten opiskelu?
Mitä minun pitää tehdä isäni suhteen?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:30"]
Rakenneultrasta tyttölupaus,mutta mieli ei irrota poikavauvasta.Tuleeko sittenkin poika?
[/quote]
Sain tästä hyvin vahvan kuvan pojasta ja sinisestä ja pehmeästä ja onnesta ja kehdosta. Poikavauva liittyy kesä-heinäkuuhun ja aurinkoon. Näen kauniin kuvan vihreästä nurmesta ja vauvasta kehdossa, jossa on pitsiverhot. Valoverhot. Mummolan verhot kuistilla. Kuistilla. Isoisäsi. ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:53"]Mun työt??
[/quote]
Stressaan itteni sairaaksi. Vastaa pliis