Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi

Vierailija
30.01.2015 |

mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"]

Mitä minun pitää tehdä isäni suhteen?

[/quote]

Tässä kuvassa on hauras ja vanha mies. Istuu tuolissa, ei kävele enää. Hymyilee ja on lempeä. Tarkoittaa, että hänen vanhuuden päivinään hän on tyyni ja kaunis ihminen ja sinä hymyilet yksin hänelle, et tarvitse siihen muiden sanaa etkä mielipidettä selän talaa. Tiedät itse mikä on oikein ja tulet tekemään sen ratkaisun oikein. ap

[/quote]

Vaikeuksista huolimatta minulla on aina ollut tunne, että en jättäisi häntä yksin vaikka mikä olisi. Tiedän että moni ei jäisi. Mukavaa, jos hän saa itseensä tasapainon vanhana. Tiedän ettei hän ole paha.

t. isästä kyselijä

[/quote]

Olet nimenomaan oikeassa. Älä jätä häntä, olet ainoa joka kykenee olemaan hänen rinnallaan seuraavat karikot. Et aina jaksa, mutta riittää, että teet parhaasi. Hän ei ole paha, hän on heikko. Tulet elämään hänen kanssaan ne tärkeimmät viimeiset vuodet myös a isäsi kuolee aikanaan rauhallisesti luottaessaan rakkauteesi. Toivon sinulle voimia jaksaa tuo polku ja toivon, että käännyt puoleeni, kun väsyt. Etsin oikeat sanat. ap

Vierailija
122/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:06"]

Saanko toisen lapsen, entäs työelämä?

[/quote]Toivoisin vastausta :)

[/quote]

Saat kyllä lapsen, mutta ei vielä 3 vuoteen. Näen töihisi liityvän arvonnousua kuin siirtyisit sinikaulustyöntekijästä valkokauluksiseksi. Siirryt esimiesasemaan tai opetettavasta opettajaksi. Oletko ammatilatsi opettaja? Pitäsi olla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko meille vielä lapsi? Vai jatkuuko yrittäminen vieläkin?,:/

Vierailija
124/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis että onko lähitulevaisuudessa lapsia vai joudummeko odottamaan

Vierailija
125/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:15"]

Tällä hetkellä kaikki asiat tuntuvat menevän huonosti ja vaikeimman kautta. Huoli on suuri. Miten oma terveyteni, miten tässä oikein käy?

[/quote]

Lisään vielä, että onko mitään positiivista mitä voisin nyt odottaa? Kaikki tuleva tuntuu niin pelottavalta...

-50

Vierailija
126/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö vielä miehen? Millaiselta vaikuttaa tulevaisuuteni? 

Vierailija
127/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinkö mä tentistä läpi? ;)

Vierailija
128/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:03"]Millaisessa työssä näät minut äippälomien ja hoitovapaitten jälkeen?
[/quote]

Voisitko mulle please vastata, työelämä ahdistaa, olin työpaikkakiusattuna muutaman vuoden ennen kuin jäin äippälomalle.

Vierailija
129/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokoulutanko vielä itseäni ja muutammeko ulkomaille?

Vierailija
130/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:06"]

Saanko toisen lapsen, entäs työelämä?

[/quote]Toivoisin vastausta :)

[/quote]

Saat kyllä lapsen, mutta ei vielä 3 vuoteen. Näen töihisi liityvän arvonnousua kuin siirtyisit sinikaulustyöntekijästä valkokauluksiseksi. Siirryt esimiesasemaan tai opetettavasta opettajaksi. Oletko ammatilatsi opettaja? Pitäsi olla. ap

[/quote]En ole opettaja, mutta olen harkinnut alan vaihtoa jossa saisin yletä. Nyt olen työtön. Synnytys jätti arvet että pelkään tulla raskaaksi, mutta toivon jostain syystä että silti saisin vielä lapsen. Hyvä, jos saan. :)

Vierailija
131/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:01"]

Olen ollut 16 vuotta tapaamatta vanhempiani. Teemmekö sovinnon ennen kuin he kuolevat? Kenen puolelta aloite siihen tulee?

[/quote]

Ehdottomasti se sovinto tulee. Siihen on valmis lempeä äitisi. Ja isäsi, joka aina istuu sivummalla ruokapöydässä. Äitisi ja sinä teette aloitteen ja se liittyy joulun aikaan. Muista silloin olla herkällä mielellä ja ota sovinto vastaan. Uskoisin, että teitä auttaa kirkko... Hassua ehkä sanoa, mutta kauneimmat joululaulut. Hyvin selkeästi näen, että istut äitisi vieressä laulamassa. (Kyllä kuva voi olla hautajaisistakin). Kohtaatte uudelleen hengellisissä yhteyksissä. Saatte sovinnon tässä elämässä. ap

Vierailija
132/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä jo tätä viestiä ennen kolme (3) kertaa vastausta pyytänyt edelleen odottelee: mun ja miehen työasiat?

Vierailija
133/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki pahasti, petti luottamuksen. Katuuko tosissaan ja päästäänkö tästä yli?

Vierailija
134/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö yhtään mulle vai olenko vastenmielinen katsoa? Kysyin vaikeasta suhteesta ja toisen ammattiasioista.

Vierailija
135/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ihan kyllästynyt yksinoloon ja epätoivoinen, osuuko kohdalleni koskaan elämänkumppania vai yksinkö elän loppu elämäni

Vierailija
136/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle hakeutuisin? Olen hukassa.

Vierailija
137/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:01"]

Olen ollut 16 vuotta tapaamatta vanhempiani. Teemmekö sovinnon ennen kuin he kuolevat? Kenen puolelta aloite siihen tulee?

[/quote]

Ehdottomasti se sovinto tulee. Siihen on valmis lempeä äitisi. Ja isäsi, joka aina istuu sivummalla ruokapöydässä. Äitisi ja sinä teette aloitteen ja se liittyy joulun aikaan. Muista silloin olla herkällä mielellä ja ota sovinto vastaan. Uskoisin, että teitä auttaa kirkko... Hassua ehkä sanoa, mutta kauneimmat joululaulut. Hyvin selkeästi näen, että istut äitisi vieressä laulamassa. (Kyllä kuva voi olla hautajaisistakin). Kohtaatte uudelleen hengellisissä yhteyksissä. Saatte sovinnon tässä elämässä. ap

[/quote]

Ihanaa kuulla, mutta äitini on narsistinen psykopaatti. En usko että hänestä koskaan tulee lempeää. Kiitos kuitenkin yrityksestä. Tuo aiempi ammatinvaihtoa koskeva näky osui enemmän oikeaan. Olen ylpeä, ihannoin laihuutta, tunnen muutosvastarintaa työelämään uudelleen menemistä kohtaan. (Kokeiltuani 50:ntä eri työtä ensin.) Oppiminen on kivaa, työnteko ja toisto eivät ole.

Vierailija
138/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata. Olen kovin väsynyt ja isäni tilanne huolestuttaa. Tunnen yksinäisyyttä, löydänkö kumppania rinnalleni? Kasvaako perheemme? Kovasti toivoisin toista lasta. Osaanhan olla hyvä äiti pienelle pojalleni...

Vierailija
139/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko koskaan muuttamaan sinne, minne sydämeni kaipaa?

Vierailija
140/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on joku kriisi, en tiedä mikä enkä voi auttaa. Tuleeko hän vielä kuntoon ja miten suhteellemme käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme