Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi
mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:03"]
Pääseekö poikani hakemaansa koulutukseen?
[/quote]
Kyllä pääsee. Hän on hyvin herkkä, mutta kasvaa miehen mittaan kahden vuoden sisällä. Hän tarvitsee hyvin paljon äidin aikuista rakkautta nyt. Koita jaksaa ja työnnä hetkeksi omat tarpeesi vielä pois. Saat olla ylpeä hänestä. ap
Menetin työni ja parisuhteeni äskettäin. Järjestyykö elämäni vielä lähiaikoina hyvään suuntaan? Haluan sekä työpaikan että poikaystävän :)
Miten asiat mieheni lasten suhteen? Miten tänä vuonna häirintä jatkuu(jo)? Miten keskinäinen suhteemme? Entä minun lapseni?
Millä viikoilla synnytän? Nyt raskaus viikkoja 31
Yläselässö pitkään jo polttavaa kipua mutta en saa vastauksia mistä johtuu
Vieläköhän liikenisi vastauksia..
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:07"]Näetkö tulevaisuudessani mitään elämisen arvoista? Tai ylipäätään mitään. Olen uupunut elämään enkä jaksa enää yrittää. Joku yö demonini vievät minut mukanaan.
[/quote]
Hae apua.
Missä ap? Jaksaisitko vielä vastata edes osalle vastaustasi odottavalle?
Pääsemmekö tästä suosta vielä ylös? Olemmehan selvinneet mieheni ulosottoveloistakin (vaikka ne tuntuivat siinä vaiheessa ylitsepääsemättömiltä).
Kaatuuko tämä kaikki nyt näihin rahahuoliin ja masennukseen ja ajaudumme erillemme? Kumpikaan ei halua luovuttaa, mutta kumpikaan ei jaksa tätä ikuisesti.
Delaanko jos piikitän suoneen 0.2g MDVP-huumetta ja jos en kuole niin seisooko sen jälkeen kun pitäs nussia?
Millainen raskausaika minulla on edessä jos uudelleen raskaudun? Onko yhtä kovat pahoinvoinnit kun edellisessä raskaudessa? Miten pääni kestää kahden lapsen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:49"]
Miehelläni on joku kriisi, en tiedä mikä enkä voi auttaa. Tuleeko hän vielä kuntoon ja miten suhteellemme käy?
[/quote]
Niin ja olisi myös todella kiitollinen, jos osaisit sanoa, mistä kriisi johtuu, rakastaako mieheni minua vielä ja kauanko asioiden selviämiseen menee?
Näetkö tulevaisuudessani mitään elämisen arvoista? Tai ylipäätään mitään. Olen uupunut elämään enkä jaksa enää yrittää. Joku yö demonini vievät minut mukanaan.
Olen äskettäin vakavasti sairastunut 2 pienen lapsen äiti. Miten näet sairauteni kulun, avioliittomme tilanteen ja tulevaisuuden. Vastauksesta kiitollinen väsynyt äiti.
Milloin ja mistä löydän itselleni rakkauden ?
Odotanko tyttöä vai poikaa?