Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi

Vierailija
30.01.2015 |

mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistasi ja ajastasi minulle, toivottavasti löydän sinut jos tulee tunne etten enää löydä sanoja.

t. isästä kyselijä

Vierailija
142/149 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15# edelleen: työ. Mikä on työllistymisnäkymäni lähimmän vuoden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, en saanut kakkossivun kysymykseeni vastausta, mutta kysynkin nyt pari tärkeämpää... toivoisin vastausta, kuulostat taitavalta.
Suostuuko eräs henkilö koskaan kohtaamaan minua enää? Jos, niin kauanko siihen menee aikaa? vai vihaako ja sabotoiko hän elämääni vielä vuosikausia?

Entä sitten minä, onko tästä kaikesta ollut mitään hyötyä? olisiko jo aika luovuttaa, lopullisesti?

Kiitos, nämä olisivat tosi tärkeitä..

Vierailija
144/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin pääsen eteenpäin työssäni? Käykö lapselleni jos vielä niin?

Vierailija
145/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö syksyllä opiskelemaan? Koska koittaa toisen lapsen aika?

Vierailija
146/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteni askarruttaa. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä jo monta vuotta, rakastuimme ensisilmäyksellä ja meistä tuli nopeasti perhe. Hänellä on kuitenkin ongelmia itsensä kanssa. Hän on hyvä ihminen ja kohtelee minua hyvin. Mutta usein tuntuu että olemme pyörineet samojen asioiden ympärillä vuosikymmenen ja voisin olla onnellinen omillani. Olen harkinnut eroa jo pitkään, mutta jänistän. Tilanne ei ole vakava mutta pelkään tuhlavani tärkeitä vuosia väärän ihmisen kanssa. Miltä tulevaisuuteni näyttää?

Vierailija
147/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa tähän jooko. Olen monen pienen lapsen äiti ja raha asioissa vaikeuksia. Korjaantuuko ne ? Tuleeko meille viellä lisää lapsia? Kiitos todella paljon jo etukäteen!

Vierailija
148/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns tienristeyksessä työelämän suhteen. Mihin suuntaan minun kannattaa kulkea? Lisäksi haluaisin tietää miltä oma ja lapseni tulevaisuus näyttää? Pysymmekö mm. terveinä?

Vierailija
149/149 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannunko masennuksestani ja jos niin milloin? Pääsenkö yli menneisyydestäni? Laihdunko/tervehdynkö viellä nuorena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä