Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi
mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.
Kommentit (149)
Tuleeko nyt 14-vuotiaasta pojastani onnellinen? Pelkään että ei. :( Mitä voin tehdä hänen hyväkseen äitinä?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"]
Mitä minun pitää tehdä isäni suhteen?
[/quote]
Tässä kuvassa on hauras ja vanha mies. Istuu tuolissa, ei kävele enää. Hymyilee ja on lempeä. Tarkoittaa, että hänen vanhuuden päivinään hän on tyyni ja kaunis ihminen ja sinä hymyilet yksin hänelle, et tarvitse siihen muiden sanaa etkä mielipidettä selän talaa. Tiedät itse mikä on oikein ja tulet tekemään sen ratkaisun oikein. ap
Valitsinko oikean ammatin? Vai joudunko vieläkin kouluttautumaan uudestaan?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:58"]Onko nykyinen mieheni luottamukseni arvoinen? Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta, talouden paranemista, lapsia? Kiitos!
[/quote]
Pyytäisin tähän vastausta, siinäkin tapauksessa ettet näe minulle mitään. Ehkä en ole valmis saamaan vastauksia vielä, mutta sekin tieto jo helpottaisi:) 23
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"]
Mitä minun pitää tehdä isäni suhteen?
[/quote]
Tässä kuvassa on hauras ja vanha mies. Istuu tuolissa, ei kävele enää. Hymyilee ja on lempeä. Tarkoittaa, että hänen vanhuuden päivinään hän on tyyni ja kaunis ihminen ja sinä hymyilet yksin hänelle, et tarvitse siihen muiden sanaa etkä mielipidettä selän talaa. Tiedät itse mikä on oikein ja tulet tekemään sen ratkaisun oikein. ap
[/quote]
Vaikeuksista huolimatta minulla on aina ollut tunne, että en jättäisi häntä yksin vaikka mikä olisi. Tiedän että moni ei jäisi. Mukavaa, jos hän saa itseensä tasapainon vanhana. Tiedän ettei hän ole paha.
t. isästä kyselijä
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:55"]Selviänkö lasten kanssa pois tästä tilanteesta ja löydänkö asunnon? Järjestyykö talousasiat? [/quote] Ole kiltti ja vastaa :(
[/quote]
Kyllä, vahvasti. Näen naisen, kodin, lapset ja vaaleansinisiä ja vaaleanvihreitä pannulappuja keittiön seinällä. Tarkoittaa, että olet yksin lastesi kanssa (onko heitä kolme silloin?) ja olet laittanut kauniin kodin, joissa lapsilla on hyvä olla. Taloutesi menee solmuun, mutta selviät siitä kun huomaat ensimmäisen merkit kirjekuoressa. Hae sillon apua heti. Et selviä yksin lasten etkä rahan kanssa, mutta selviät ammattilaisten avulla. Ole tarkkana, ratkaisun hetki on lyhyt. 1 vuosi menee vaikeuksissa, sitten nouset. Älä lainkaan pelkää lastesi puolesta, heistä tulee sydämenviisaita aikuisia. ap
Saanko vielä lapsen vai viekö työelämä mennessään?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:06"]
Saanko toisen lapsen, entäs työelämä?
[/quote]Toivoisin vastausta :)
Olenko joskus sinut itseni kanssa ja elämässä tapahtuneiden asioiden? Jatkuva syyllisyydessä eläminen on raskasta ja huoli kaikesta, erityisesti lapsista.
Osaanko joskus nauttia elämästä
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:44"]
Näkyykö minkäänlaista uutta ihmissuhdetta? Jos näkyy, minkälainen ja minkälaisen ihmisen kanssa? Miten perhesuhteet tästä kehittyvät? Miten opiskelu?
[/quote]
Kyllä on ihmissuhde, todellinen ja syvä.. Hän on hiljainen, pitkä ja vaaleatukkainen ihminen, vaatimaton ja kaunis. Lähempänä kuin arvasitkaan, veljesi ystävä. Löydät hänen kanssaan rauhan ja sitten vasta tien mihin kulkea. Menette yhdessä. Olette kumpikin opiskelijoita. Elämässä. Samaa polkua. Näen hyvin kauniin ja seesteisen ihmissuhteen ihan lähellä. ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:33"]
Avioero meneillään. Löydänkö uuden kodin minulle ja lapsilleni?
[/quote]
Lisäisin vielä kysymyksen, saanko lähitulevaisuudessa rinnalleni uutta elämänkumppania?
Miten selviydyn sekäkipuni kanssa työelämässä? Löytyykö lääkäristä apua?
Olen ollut 16 vuotta tapaamatta vanhempiani. Teemmekö sovinnon ennen kuin he kuolevat? Kenen puolelta aloite siihen tulee?
Tulenko löytämään elämääni uuden, oikean ja pysyvän rakkauden? Millainen hän on ulkoisesti ja sisäisesti? Tuntuu toivottomalta.
Pääsenkö koskaan Teatterikorkeaan?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:51"]
Valitsinko oikean ammatin? Vai joudunko vieläkin kouluttautumaan uudestaan?
[/quote]
Ehdottomasti valitsit. Nöyrry. Lähde alusta. Aloita kaikki alusta ilman muutosvastarintaa. Opi sanomaan, että "en tiedä, mutta opin mielelläni". Sinua vaivaa hiukan ylpeys, mutta kun päästät irti suojakuorestasi, huomaat olevasi oikeassa paikassa. Varo... varo painoasi. Näen kuivan ihon ja väsyneet kasvonpiirteet. Alipainon ihailua varsinkin. Terveydessäsi on huomautettavaa. ap
Pitäisikö ottaa enää yhteyttä erääseen mieheen?
Olenko menettänyt 10 vuotta elämästäni? Olen katkeroitumassa monista syistä. Miksi tapasin erään henkilön (kaksoisliekki???) kesällä?
Löydänkö elämän kumppanin vielä joskuks?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:55"]Selviänkö lasten kanssa pois tästä tilanteesta ja löydänkö asunnon? Järjestyykö talousasiat?
[/quote]
Ole kiltti ja vastaa :(