Listataan sellaisia joulukarkkeja joita te inhoatte
Tässä ovat omat inhokkikarkkini joita en syö ja joihin en halua edes koskea:
- Vihreät kuulat
- Pihlajakarkit
- liköörikarkit
- piaprminttutangot
- Juliat
- Tonttukarkit
- Enkelisuklaat
- Geishat
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö joku oikeasti liköörikonvehdeista vai viedäänkö niitä vaan lahjaksi kun luullaan että muut tykkää?
Minä tykkään! Etenkin Pandan Lakka-konvehdit ovat tosi hyviä, ja toki myös se perus Liquer Fills-sekoitus. On toki olemassa huonojakin liköörikonvehteja, mutta niin myös karkkia ylipäätään. Itse en juurikaan välitä esimerkiksi mistään mitä Brunberg tekee, poislukien n-suukot.
Budapest on varmasti jonkun keksimä vitsi: väkevää ja kaikinpuolin pahaa.
Mitä noi Budabestit on? Kas kun ei Geicha.
Melkein kaikki bulkkisuklaat, ihan siksi että eivät maistu millekään.
Vihreät kuulat
Nougat
Piparminttutangot
Monet konvehtirasioiden konvehdit
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi Budabestit on? Kas kun ei Geicha.
Dumple on paras konffekti.
Piparit. Kuivaa ja pahaa. Taikina on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
After eight, Budapest Brunberg tryffeli
Ja tähän vielä lisäyksenä liköörikonvehdit
Oikeassa herkun puutteessa kelpaa mikä vain, myös liköörikonvehdit. Itseasiassa jopa "tykkään" siitä rommin makuisesta nykyään :D
N31
Liköörikonvehteja ja piparminttutankoja en syö edes makean puutteessa. Kaikki ylimakea mm. Juliat, tonttusuklaat ei myöskään maistu, mutta menee jos muuta ei ole tarjolla.
Minulla on varsin neutraali suhtautuminen karkkeihin. En pahemmin syö niitä. Jouluksi olen toivonut marmeladia.
Mä tykkään kaikista muista oikeastaan paitsi vihreistä kuulista. Niitäkin voin yhden kyllä maistaa jos tarjotaan :)
Vihreät kuulat ja muut marmeladit, liköörikonvehdit, tryffelit, aika moni suklaakonvehti. Budapestit oli lapsuudessa hyviä, ei enää.
Itse tykkään jouluna lumimanteleista, muutamasta konvehdista ja erilaisista suolatuista ym pähkinöistä
Vierailija kirjoitti:
After Eight. Hyi olkoon.
Mulla sama. Kamalinta mitä tiedän. Jopa liköörikonvehdit parempia.
En ikinä muutenkaan osta karkkia tai suklaata mutta joka vuosi joku työntää lahjaksi konvehteja. Hyi olkoon. Joskin syön satunnaisesti kyllä suklaata mutten ikinä osta itse. Kyllä ne makeat on täyttä rahan tuhlausta