Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastentahtoinen sinkkuus on myös terveysriski (etenkin miehille)

Vierailija
13.11.2021 |

"Useat tutkimukset ovat osoittaneet, että etenkin miesten kokema vastentahtoinen parisuhteettomuus on myös terveys- ja hyvinvointiriski: kumppania toivovilla sinkkumiehillä on muita sinkkuja enemmän psyykkisiä oireita, kuten ylirasittuneisuutta, painajaisia ja ahdistuneisuutta. Pitkällä aikavälillä parisuhteettomuus ennustaa miehillä myös aikaisempaa kuolemaa."

https://yle.fi/uutiset/3-12184499?fbclid=IwAR0OGebryOn5q_y4CY13F7k6jyYk…

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä valtio oikein voi järjestää näille in cel tyypeille naisseuraa, itse se kumppani on bongattava ja hurmattava. 

Vierailija
2/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynkin terveyttäni näin sinkkuna hoidattamassa

rakkauden ammattilaisilla. Yleensä sellaisia pienikokoisia aasialaisia ovat. Huomaan energiatasoni nousseen, masennuksen kadonneen ja syön terveellisemmin nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi miehet eivät tue toisiaan arjesta selviytymisessä. Miehet voisivat alkaa varata toisilleen lääkäri- ja hammaslääkäriaikoja, siivoamaan toistensa koteja ja valmistamaan toisilleen terveellisiä kotiaterioita. Kaksi miestä voi myös vallan hyvin asua samassa asunnossa, se lievittää kummasti yksinäisyyttä ja seuranpuutetta.

Seksuaaliset tarpeensa miehet voivat hoitaa aivan itse valitsemallaan tavalla, eli seksinpuutekaan ei ole todellinen ongelma.

Vierailija
4/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä valtio oikein voi järjestää näille in cel tyypeille naisseuraa, itse se kumppani on bongattava ja hurmattava. 

Samaan aikaan nainen kuin nainen saa todella helposti miesseuraa vaan asettumalla tyrkylle esim. tinderiin.

Vierailija
5/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo seikat sitten syy sinkkuudelle vai seuraus?

Jos ei kumppania löydy on peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
6/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Parisuhteessahan kaikki voivat aina erinomaisesti! 

Vierailija
7/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käyttää tuota halveksuvaa termiä in cel? Eihän naisistakaan puhuta noin, ihan ihmisiä ne sinkutkin on.

Vierailija
8/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteeseen voi kuolla.

Vierailija
9/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minulla on rasitusvamma oikeassa kädessä

t. mies (kiltihkö)

Vierailija
10/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. T. vaikeasti masentunut 32 v ikisinkkunainen

Vierailija
11/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän täysin.

En tosin usko että toiselle sukupuolelle on sen pahempi.

T: vastentahtomatta sinkkuna koko elämänsä ollut nainen

Vierailija
12/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan nainen kuin nainen saa todella helposti miesseuraa vaan asettumalla tyrkylle esim. tinderiin.

Voin kokemuksestani kertoa tämän olevan huuhaata.

Ikisinkkuna menen 36.v.

Vierailija
13/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käyttää tuota halveksuvaa termiä in cel? Eihän naisistakaan puhuta noin, ihan ihmisiä ne sinkutkin on.

In*el sopii ehkä paremmin käytettäväksi tilanteissa jossa vastentahtoinen sinkku muodostaa identiteettinsä tämän asian ja siitä ulisemisen ympärille.

Vierailija
14/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tämän täysin.

En tosin usko että toiselle sukupuolelle on sen pahempi.

T: vastentahtomatta sinkkuna koko elämänsä ollut nainen

Mikset ole Tinderissä?

Vierailija
15/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onko se jotenkin naisten syy?

Vierailija
16/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on voi voi. Tasan ei mee nallekarkit tässä maailmassa. Mitähän asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Ketään ei voi pakottaa toiselle kumppaniksi säälistä.

Myös köyhyys on suuri terveysriski mutta eipä rikkauksiakaan kaikille jaeta.

Vierailija
17/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksestani kertoa tämän olevan huuhaata.

Ikisinkkuna menen 36.v.

Oma vika jos swaippasit kaikki vasemmalle.

Vierailija
18/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onko se jotenkin naisten syy?

Naiset eivät ole läheskään yhtä suvaitsevaisia kumppanin valinnassa kuin mitä miehet.

Vierailija
19/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In*el sopii ehkä paremmin käytettäväksi tilanteissa jossa vastentahtoinen sinkku muodostaa identiteettinsä tämän asian ja siitä ulisemisen ympärille.

Eli tässä tapauksessa sen käyttö on täysin tarpeetonta ja ilkeämielistä ulinaa.

Vierailija
20/39 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi nainen saa päättää, mikä on tarpeellista kaikille miehille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan