Kuinka monessa yliopiston pääsykokeessa olet käynyt
Entä amk:n? Montako opiskelupaikkaa olet saanut?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:32"]En ole käynyt yhdessäkään pääsykokeessa. Pääsin kahteen paikkaan papereilla sisään yliopistoon, toisen otin vastaan. Toissa vuonna valmistuin DI:ksi.
[/quote]
Sama, mutta lopputyö tekemättä. Työ ja perhe katkaisi opiskelun lopun, viimeistelen sitten kun katson tarpeelliseksi. SO-00 - ikiopiskelija.
Yhdessä yliopiston ja kolmessa amk:n pääsykokeessa. Pääsin kaikkiin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:47"]
Olen ollut kemian, lääkiksen ja farmasian pääsykokeissa eri vuosina. Pääsin kemiaan ja farmasiaan.
[/quote]
Samiksia, paitsi lääkikseen en hakenut. Kumman valitsit? Minä jälkimmäisen ja olen tykännyt.
Olen käynyt kaksissa pääsykokeissa yliopistolla. Toiseen pääsin, toiseen jäin varasijalle. Lisäksi hain papereilla toiseen yliopistoon (sama ala kuin siinä varasijalle jääneessä) ja pääsin.
AMK:hon en ole hakenut, silloin 20 vuotta sitten ei ollut pakko hakea. Laitoin varalta amikseen hortonomi-linjalle hakemuksen ja pääsin ilman pääsykokeita. ei muuten taida nykyään enää päästä ja taitaa olla AMK-tutkintokin.
Nollassa :D sain yhden paikan ja sieltä valmistuin. Pääsin suoraan keskiarvolla sisään. näin 7v sitten.
Kahtena peräkkäisenä vuonna samassa pääsykokeessa. Tokalla yrittämällä pääsin sisään.
En yhdessäkään. Pääsin ylioppilastodistuksella suoraan sisään teknilliseen yliopistoon. Sieltä valmistuin ja muihin kouluihin ei ole sen jälkeen tullut haettua.