Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monessa yliopiston pääsykokeessa olet käynyt

Vierailija
30.01.2015 |

Entä amk:n? Montako opiskelupaikkaa olet saanut?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdessäkään. Pääsin ylioppilastodistuksella suoraan sisään teknilliseen yliopistoon. Sieltä valmistuin ja muihin kouluihin ei ole sen jälkeen tullut haettua.

Vierailija
62/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:32"]En ole käynyt yhdessäkään pääsykokeessa. Pääsin kahteen paikkaan papereilla sisään yliopistoon, toisen otin vastaan. Toissa vuonna valmistuin DI:ksi.
[/quote]
Sama, mutta lopputyö tekemättä. Työ ja perhe katkaisi opiskelun lopun, viimeistelen sitten kun katson tarpeelliseksi. SO-00 - ikiopiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yliopiston ja kolmessa amk:n pääsykokeessa. Pääsin kaikkiin.

Vierailija
64/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:47"]

Olen ollut kemian, lääkiksen ja farmasian pääsykokeissa eri vuosina. Pääsin kemiaan ja farmasiaan. 

[/quote]

Samiksia, paitsi lääkikseen en hakenut. Kumman valitsit? Minä jälkimmäisen ja olen tykännyt.

Vierailija
65/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksissa pääsykokeissa yliopistolla. Toiseen pääsin, toiseen jäin varasijalle. Lisäksi hain papereilla toiseen yliopistoon (sama ala kuin siinä varasijalle jääneessä) ja pääsin. 

AMK:hon en ole hakenut, silloin 20 vuotta sitten ei ollut pakko hakea. Laitoin varalta amikseen hortonomi-linjalle hakemuksen ja pääsin ilman pääsykokeita. ei muuten taida nykyään enää päästä ja taitaa olla AMK-tutkintokin.

Vierailija
66/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollassa :D sain yhden paikan ja sieltä valmistuin. Pääsin suoraan keskiarvolla sisään. näin 7v sitten.

Vierailija
67/67 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena peräkkäisenä vuonna samassa pääsykokeessa. Tokalla yrittämällä pääsin sisään.