Rokottamaton perhe haluaa katsomaan meidän vastasyntynyttä, mitä ihmettä vastata
Täysin käsittämätöntä että ei oteta rokotuksia, ja heillä vielä itsellään pieniä lapsia.
Mitä tälläisille vastaa, jotka viis veisaa muiden ja omasta turvallisuudestaan.
Kommentit (128)
Mä tiedän yhden raskaanaolevan jolla kenelläkään perheestä PK-seudulla ei ole rokotuksia😱 Selittää ihan koko ajan miten he ovat niin huolellisia ja varovaisia, mutta käyvät ravintoloissa, käyttävät julkisia, lapsi päiväkodissa 🤬😱🤯
Olen täysin sanaton
Kai sä osaat sanoa ei? Ihan itse valitset ketkä tulee vaivaa katsomaan, ei siihen perusteluita tarvita.
Voit ihan hyvin sano, että nyt flunssakaudella ette halua ketään siihen pyörimään. Niiltä lapsiltakin voi vauva saada kaikki pöpöt RS-viruksesta lähtien. Ei sun tarvitse lähteä koronarokotteesta tappelemaan, kun syitä kieltää vierailu on ilmankin.
Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.
0/5 täältäkin.
Nykyään ei sovi mennä katsomaan vastasyntyneitä lainkaan, kortin ja lahjan voit laittaa postiin.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mitä sinä selität? Valitettavasti tämä on totta.
Pahoittelisin ystävälliseen sävyyn, mutta samalla selväksi tehden, että vauvaa saa tulla katsomaan vain jos on ottanut tähän mennessä tarjotut rokotteet. Mihinkään sen kummempaan selvittelyyn tai puolusteluun on turha lähteä. Jos heiltä tulee ihmettelyä tai muuta palautetta asian voi yksinkertaisesti jättää siihen, ei tarvitse vastata.
Peseydytte huolellisesti, pukeudutte vastapestyihin vaatteisiin, maskit päähän.
Sitten voi pistäytyä.
Vaikea tilanne, itse pelkäisin vieväni vauvalle irtoviruksia, vaikka olenkin rokotettu ja käytän maskia ja jynssään kädet joka käänteessä.
Meillekin syntymässä kohta vauva, niin olemme päättäneet että useampaan kuukauteen meille ei tarvitse tulla juurikin eri pöpöjen vuoksi. Minulla ei ole koronarokotetta, mutta koronaa en pelkää vaan muita tauteja joita muut ihmiset voivat tuoda tullessaan vauvalle.
Se vauva on olemassa ehkä seuraavat 100 vuotta. Kerkeävät nähdä myöhemmin, kiellät vaan selvästi. Sinun vauva, sinun koti, sinun elämä ja sinun säännöt.
Ei. Vauva vaunuihin ja ulkona voi vähän näyttää. Ei sisätiloihin. Voi tulla muitakin flunssia ja vatsatauteja.
Taitaa rokote kestää niin hetken, ettei kenellekään hyötyä ennen kuin saadaan nenäsumutteet jatkuvaan käyttöön...
Lol, mitä jos vaan sanoisit, että et halua tavata vauvan kanssa rokottamattomia. En usko, että he ovat asiasta millänsäkään. Sen sijaan saattavat ajatella susta, että oot vähän luulomielitautinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?
Vattu te koronapsykoosilaiset olette todella sekaisin. Pitäisikö ottaa irtiottoa uutisointiin jokunen kuukausi?
Mutta silti sairaalan kahdesti rokotettu henkilökunta on levittänyt moniin kahdesti rokotettuihin potilaisiin koronan HUSin sairaalassa, eli ihan samalla tavalla te rokotetut sitä levitätte. Jopa sairaalassa ja vieläpä ammattilaisten toimesta, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Peseydytte huolellisesti, pukeudutte vastapestyihin vaatteisiin, maskit päähän.
Sitten voi pistäytyä.
Vaikea tilanne, itse pelkäisin vieväni vauvalle irtoviruksia, vaikka olenkin rokotettu ja käytän maskia ja jynssään kädet joka käänteessä.
Sorry - luin, että rokottamaton perhe haluaa ap:n kylään.
Joo, en ottaisi vastaan missään nimessä sisätiloihin vastasyntyneen kanssa. Rokotettujakin vasta aikojen päästä.
Nyt on myös varoitettu RS-viruksesta vauvojen vanhempia. Hämmästyttää todella, miten huolettomasti aivan pieniä vauvoja tuodaan julkisiin tiloihin, kahviloihin ja lounasravintoloihin, joissa on paljon väkeä [pärskimässä].
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mitä sinä selität? Valitettavasti tämä on totta.
Ylipäätään tuo nollakauttaviis on typerä,kuka hän on arvostelemaan kenenkään aloituksia.
Luulin jo,että päästiin...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen väittänyt kaikille olevani rokotettu, vaikka en ole. :D Pääsee helpommalla näin.
Mitä täällä skitsotaan? Eikö piikkisuoja tunnukaan turvalliselta?
(Vauvahan saa suojansa äidinmaidosta ja KATSOESSA -kuten aloituksessa sanotaan- ei mikään tartu)
Eikö tuo nyt ole itsestään selvää. "Olette tervetulleita, kun rokotukset ovat kunnossa".