Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeuttaa painon pudotusta?

Vierailija
30.01.2015 |

Olen urheillut nyt tammikuun alusta asti aktiivisesti 3-4 kertaa viikossa (vesijuossut ja käynyt salilla), mutta painoa on lähtenyt vasta kaksi kiloa. Ja nekin varmaan vain nesteitä. Miten voisin nopeuttaa painon pudotusta? Turhauttaa kun mitään ei tapahdu. Syön terveellisesti ja juon paljon vettä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla puuroa , täysjyvämysliä tai skyr-rahkan, välipalaksi syön usein banaania ja riisikakkuja pari kappaletta, lounaaksi ja päivälliseksi lihaa, kalaa tai kanaa kasvisten kanssa ja raejuustoa, iltapalaksi syön jotain kevyttä kuten porkkanaa tai marjoja. :) -ap

Vierailija
2/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on juuri se suositeltu tahti että puolisen kiloa viikossa. Ei kannata yrittää nopeuttaa. Toki pystyy nopeuttamaan vähentämällä syömistä rajusti, mutta helposti sellaisesta tulee kierre jossa ensin teholaihtuu, mutta sitten sortuu ahmimaan kun on nälkä, sitten taas laihduttaa, taas sortuu... Parempi hitaampia tahti ja pysyvämpi tulos, kun ei syömiskäyttäytyminen häiriydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tuo tahti :) paljon lähtöpaino?

Vierailija
4/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Olen 164 pitkä ja alkupaino oli 64.1 kg

-ap

Vierailija
5/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet normaalipainoinen, painonpudotus on vaikeampaa kuin jos lähtöpaino olisi vaikkapa 100kg. Tuo on oikein hyvä tahti. Minulla on lähtenyt 1,5kg alle kolmessa viikossa, ja lähtöpaino oli sentään 85. Olisit tyytyväinen, hiljaa hyvää tulee. Tsemppiä! :)

Vierailija
6/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä syöt?