Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia sietämään miestä?

Vierailija
03.10.2024 |

Siis jos toinen on boheemi ja itse en ole? Mies ei välitä ulkonäöstään ja jos haluan siistin kodin niin itse pitää se hommata. Miestä ei haittaa..

Oonko mä vaan turhasta nipottaja? Kuin moni sietäisi teistä? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en siedä sian hajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et opi. Erilaisuudenviehätys on kadonnut.

Vierailija
4/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipottaja. Ette sovi toisillenne. Ongelmanne tulevat kertautumaan.Erotkaa nyt, säästytte paljolta.

Vierailija
5/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on erilaiset siisteystandardit kuin miehellä. Ei tuossa asiassa ole oikeaa tai väärää vastausta. Et voi kuitenkaan vaatia ketään muuta muuttumaan kuin itseäsi. Eli joko itse siivoat enemmän kuin toinen tai sitten vaan opettelet sietämään epäjärjestystä. Ei siihen kuole. Onko rakkaus tärkeämpää kuin siivoaminen?

Vierailija
8/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on erilaiset siisteystandardit kuin miehellä. Ei tuossa asiassa ole oikeaa tai väärää vastausta. Et voi kuitenkaan vaatia ketään muuta muuttumaan kuin itseäsi. Eli joko itse siivoat enemmän kuin toinen tai sitten vaan opettelet sietämään epäjärjestystä. Ei siihen kuole. Onko rakkaus tärkeämpää kuin siivoaminen?

Niin, tarvisin apua siivoamiseen. Vaikea masennus. Lisäksi mielialaani vaikuttaa suuresti epäjärjestys ja kodin siisteys. Käyn juttelemassa hoitajan kanssa. He eivät voi sanoa mikä minulle on parhaaksi tai mitä tehdä. Mutta rivien välissä voin lukea heidän mielipiteensä. Ehkä mun vaan pitää oppia antamaan periksi

Ap

Vierailija
9/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisäinen ongelma, jonka yrität ulkoista kumppanin siivottomuuden syyksi. Mene itse epämukavuusalueelle ja siedä epäjärjestystä. Tai siivoa. Se masennuskin on vain tunne. Mikäli johtuu ulkoisista olosuhteista, niille pitää ihan itse tehdä jotain.

Vierailija
10/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin opetella sietämään, kun yksinkertaisesti vaan voisi valita sopivan?

Vierailija
11/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhd2.

Vierailija
12/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joko oppia sietämään tai lähteä. Oma valinta. Pointti olikin se, että toista ei voi pakottaa muuttumaan. Muutos lähtee itsestä.

13/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika iso asia , millaisessa kodissa viihtyy ... Ja jos vielä on olemukseltaan epäsiisti niin miksi oikeasti haluaisit katsella sellasta.. jos mikään asia hiertää käytännössä koko ajan niin ei se henkilö ole sulle sopiva ja piste. Liikaa tätä pitää sopeutua juttua painotetaan. 

Vierailija
14/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Tuo on aika iso asia , millaisessa kodissa viihtyy ... Ja jos vielä on olemukseltaan epäsiisti niin miksi oikeasti haluaisit katsella sellasta.. jos mikään asia hiertää käytännössä koko ajan niin ei se henkilö ole sulle sopiva ja piste. Liikaa tätä pitää sopeutua juttua painotetaan. 

Niin mutta oonko mä vaan huono ihminen jos en siedä? Jos mies lupaakin muuttua?

Ap

Vierailija
15/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Ap

Totta kai mies voi mies (kuten sinäkin Ap) voi muuttua. Minäkin voin löytää ja kohdata parsiuhdekummapnin itselleni vaikka en ole onnistunut siinä n. vuoden aikana, Pitäsiköhän minunkin alkaa elämään boheemimmin ja jättää jälkeeni sotkua ja epäsiisteyttä. Tuskin. Mutta jotta suhteenne ylipäätään voisi jatkua kysyisin, että mikä teitä yhdistää ja pitää yhdessä? - Omasta mielestäni parisuhde voi toimia ja olla hyvä, ilman, että esimerkiksi asutaan saman katon alla,

Vierailija
16/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Ap

Totta kai mies voi mies (kuten sinäkin Ap) voi muuttua. Minäkin voin löytää ja kohdata parsiuhdekummapnin itselleni vaikka en ole onnistunut siinä n. vuoden aikana, Pitäsiköhän minunkin alkaa elämään boheemimmin ja jättää jälkeeni sotkua ja epäsiisteyttä. Tuskin. Mutta jotta suhteenne ylipäätään voisi jatkua kysyisin, että mikä teitä yhdistää ja pitää yhdessä? - Omasta mielestäni parisuhde v

Huumori ja samat arvot yhdistää. Eli politiikasta ja ylipäätään elämästä. Mies on samaa mieltä siisteydestä ym mutta käytäntö on eri. Sekään ei tee hyvää minulle että pidän kaiken sisälläni enkä sano jos harmittaa. Mies taas saa raivareita sitten kun tarpeeksi monesta asiasta sanon. Huutaa ja kiroilee ja pitää mykkäkoulua. Ei halua keskustella rauhallisesti asioista.

Ap

Vierailija
17/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naisten pitäisi oppia rentoutumaan ulkonäköasioissa. Sen paineen luovat vain toiset naiset. Me miehet harvemmin välitämme omasta ulkonäöstä kovin paljoa, emmekä näe järkeä miettiä sitä sen kummemmin. On toki sellaisiakin meikkivoiteita levitteleviä käveleviä muotinäytöksiä, mutta yleensä taustalla on jotain isoja ongelmia mitä kompensoidaan ulkonäköasioilla. Kysy mieheltä milloin nainen on kauneimmillaan niin vastaus on usein viikonloppuna aamulla heti herättyään/seksin jälkeen kun tukka pörröttää ja kaikki on sekaisin. Some luo harhaisen käsityksen siitä, että 6mm pakkelia naamassa ja "huijaus"meikki olisi se tavoiteltu asia. Ei se ole.

Vierailija
18/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monien naisten pitäisi oppia rentoutumaan ulkonäköasioissa. Sen paineen luovat vain toiset naiset. Me miehet harvemmin välitämme omasta ulkonäöstä kovin paljoa, emmekä näe järkeä miettiä sitä sen kummemmin. On toki sellaisiakin meikkivoiteita levitteleviä käveleviä muotinäytöksiä, mutta yleensä taustalla on jotain isoja ongelmia mitä kompensoidaan ulkonäköasioilla. Kysy mieheltä milloin nainen on kauneimmillaan niin vastaus on usein viikonloppuna aamulla heti herättyään/seksin jälkeen kun tukka pörröttää ja kaikki on sekaisin. Some luo harhaisen käsityksen siitä, että 6mm pakkelia naamassa ja "huijaus"meikki olisi se tavoiteltu asia. Ei se ole.

Niin tää koski ihan muita asioita kuin meikki

Ap

Vierailija
19/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kämpässä haisee....eikä siivous ole auttanut. Kun siivotaan vaan keittiötä

Ap

Vierailija
20/31 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on sitten liian boheemi mies? Se meni ehkä vähän liian pitkälle? :D Voiko mies siivota jos se siivouksen ajankohdan aikajana on tarpeeksi pitkä, esimerkiksi voi valita imuroiko ma vai ke jne. Eri päivänä altaan siivous kylppärissä. Ei välitä ulkonäöstään? No pitääkö sun vaihtaa miestä tai olla sinkkuna. Vai kestätkö. Jos kidut ehkei se toimi. Miten saatte sovittua asiat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi