Seksissä parasta on läheily, höpsiminen ja nenuttelu
"Synnytyksen jälkeen äidin pyrstö voi tosiaan olla reissussa rähjääntynyt, mutta ei seksin tarvitse loppua siihen, että äipällä on pemppu pipi.
Seksiähän on monenlaista. Voi yhdessä laskea toisen sormia ja varpaita, tai keksiä toisen intiimeille paikoille hassuja lempinimiä ja supattaa niitä toisen korvaan. Tai voi kesken ihan tavallisen arkipäivän vaikka tanssia yhdessä valssia tai tulista tangoa! Ja yhdessä syöty jäätelö maistuu usein paremmalta kuin paras orgasmi.
Ja joka jätkähän kyllä tietää, että seksi on parhaimmillaan kuuntelua, hellittelyä, kutittelua, nakupelleilyä, maistelua, hupsuttelua, pusimista, halimista, suukkoilua, pörröttelyä, nuuhkuttelua, läheilyä, höpsimistä, nenuttelua, paijaamista, ihoilua, kikattelua, rakkauttamista, naamailua, hassuamista, pyllyttelyä, herkkyyttämistä, tassuamista, nunnuttelua,
pupuilua, masuttelua, tunnettelua ja pöhkimistä.
Onko jollain jotain kysyttävää tähänastisesta?
Jos ei, niin tehdään harjoitus: ottakaapa aluksi vieressä istuvaa tulevaa iskää kädestä kiinni ja katsokaa häntä rohkeasti silmiin ja kertokaa, miltä teistä nyt tuntuu".
Kommentit (24)
Siis mitä mä juuri luin? Seksi olisi parhaimmillaan sitä, että sitä olisi edes jossain muodossa. Nyt ei ole miestä kiinnostanut sitten viime huhtikuun.
Voiko noin lapsellisia sanoja edes olla?!!! Silmiin sattuu!
Sarkasmiksi mä ajattelin moisen tekstin. Sitä nyt tosin ei moni ymmärrä tälläkään palstalla.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:10"]
Siis mitä mä juuri luin? Seksi olisi parhaimmillaan sitä, että sitä olisi edes jossain muodossa. Nyt ei ole miestä kiinnostanut sitten viime huhtikuun.
[/quote]
Anna tuo kolumni luettavaksi niin voit varmistaa ettei koskaan tule.
Ihquu! Josvielä tuloksena uusi, söpö masuasukkikin.
Voi myö harrastaa aikuisten vaippaleikkejä.
Kiinnitin itsekin huomiota tähän juttuun. V*ttu mitä kuraa.
Olisikin joskus tuollaista! Mutta eipä taida sellaista tulla ainakaan tämän miehen kanssa... :( n39
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:46"]
Kiinnitin itsekin huomiota tähän juttuun. V*ttu mitä kuraa.
[/quote]Mikä siinä kuraa oli?
Soittakaa poliisit! Suomen kieltä raiskataan!
Ihana pakina, turhaan täällä irstailijat yhtään ivaatte.
Ei taida olla medialukutaito AV:llä ihan ykkösluokkaa. Teksti on parodia. Siinä nimenomaan pilaillaan "lässytyskielen" kustannuksella ja pyritään tuomaan esille, miten äitiysneuvoloiden kielenkäyttö vieraannuttaa isät.
Teillä ei taida olla medialukutaitoa. Kuukautinen-nimimerkki kirjoittaa pakinoita. Ehkä teidän kannattaisi lukea välillä muutakin kuin av:tä, jotta erottaisitte eri tyylilajit.
Jotkut ei tajuu sarkasmia. Juttu oli hyvä!
ihan sama mulle mitä siitä olisi pitänyt lukea, mutta olisipa mieheni ja minun välinen seksi edes joskus hauskaa. Ei vain tissien puristelua, nopeaa hiplaamista vähän sieltä päin, minuutin jyystö ja sen jälkeen mies menee äkkiä pesemään kädet ja itsensä, tulee sänkyyn, kääntää selkänsä ja nukahtaa. Olisipa joskus hassuttelua, mukavaa leikkisää yhdessäoloa ja hyvää tuulta. Viimeksi sitä oli aikaa ennen lapsia eli lähes 15 vuotta sitten. Miehellä ei ole enää aikaa ja kiinnostusta turhuuksiin. Ehkäpä jollakin toisella on. Sitä odotellessa.
Saan orgasmin kun juijani söpöttää korvaani ja hinkkaa itseää koipeeni.