Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko jättää vauvan autoon jos puhelinlinja auki koko ajan?

Vierailija
30.01.2015 |

Mun pitäis käydä kirpparilla. Kivitättekö, jos jätän vauvan (10kk) autoon nukkumaan ja yhden kännykän autoon ja omani kaiuttimelle. Linja siis auki koko ajan. Auto parkissa kirpparin edessä, ikkunasta näkee autolle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:43"]

Mä tekisin riskianalyysin kuten teen aina lähtiessäni lenkille ja miettiessäni voinko jättää pesukoneen päälle: On erittäin epätodennäköistä, että mitään sähkö/vesihäiriötä sattuisi, mutta JOS niin seuraukset olisivat kamalat (talo palaa tai tulee kallis vesivahinko) => vastaus on etten jätä konetta päälle mennessäni ulos koska riski (todennäköisyys*seuraus) on liian suuri.

[/quote]

No et sitten taida edes ajaa autolla, katsos kun onnettomuuksissa voi käydä tosi pahasti myös.

Vierailija
22/23 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:40"]

Kirpparillä käynti noin tärkeetä??

[/quote]

no siis, onhan se ehdottomasti oltava lasten kanssa kotona aina kun niitä on hankkinutkin.

[/quote]

Taisit lainata väärää kommenttia kun sun kommenttis ei liity mitenkään tohon ylempään.

[/quote]

Nimenomaan liittyi siihen :D Järjen käyttökin on sallittua, tai googleta sarkasmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:43"]

Mä tekisin riskianalyysin kuten teen aina lähtiessäni lenkille ja miettiessäni voinko jättää pesukoneen päälle: On erittäin epätodennäköistä, että mitään sähkö/vesihäiriötä sattuisi, mutta JOS niin seuraukset olisivat kamalat (talo palaa tai tulee kallis vesivahinko) => vastaus on etten jätä konetta päälle mennessäni ulos koska riski (todennäköisyys*seuraus) on liian suuri.

[/quote]

Live a little

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi