Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuu "leikkimielisesti" runkkualustaksi

Vierailija
30.01.2015 |

Kutsuu siis minua joskus tuolla nimityksellä. Muuten suhteemme hyvä. Mitä mieltä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sä miestä hulvattoman hauskasti nysäkulliksi ja lompakoksi. Varmaan on siinä miehelläkin naurussa pitelemistä.

Vierailija
22/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:23"]

Minä kutsuisin miestä leikkimielisesti LOMPAKOKSI :D.

[/quote]

Aijaijai, saat kyllä kuulla kunniasi kun miesasiamiehet heräävät!

[/quote]

Tuossa on se ero, että seksissä molemmat saa, loisimisessa nainen saa ja mies häviää. Eli käytännössä lompakkoa tavoitteleva ämmä lentää ulos kuin leppäkeihäs. Onhan mulla kaksi tervettä kättä jolla voi edelleen runkata :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara, is that you? Sorkat kattoon! Tänään harrastetaan villiä seksiä.

Vierailija
24/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"]

No kutsupa miestäsi sitten leikkimielisesti "Runkkariksi", sillä jos olet runkkualusta, niin silloin miehesi on runkkari. Tuolla termillä hän määrittää jo itsensäkin.

Tarkkaile reaktioita ja raportoi tänne.

T: M45

[/quote]

Mitä vikaa on runkkaamisessa? Liikunnan jälkeen paras konsti hoitaa omaa terveyttä, varsinkin mielenterveyttä.

Vierailija
25/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:19"]

Mä sanon mun miestä runkkualustaksi, ei ole koskaan käynyt mielessä että siitä(kin) joku voisi ottaa herneet nenään. Mies ei ainakaan ole loukkaantunut.

[/quote]

Wt.

Vierailija
26/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista.

mä sanoisin, että tuolla olis toi oksanreikä tarjolla. Ilmaisisin loukkantuniseni. Sanoisin, että loukkaa. Että valitsee kauniimpia ilmaisuja.

tai keksi ite sille runkkaajalle parempi sana. Vaikka miehen korvike.

Vierailija
27/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei susta tunnu mukavalta, niin sano se miehelle. Ei toista saa kutsua loukkaavasti. Mutta jos se on sulle ok, niin mitäs haittaa siinä sitten on. Mun miehenikin sanoo mua hänen runkkualustakseen ja tissitelineekseen ja mulle se on ihan ok, itsekin sanon olevani hänen tissitelineensä. Ihan yhtälailla me käytetään ällösöpöjä hellittelynimiäkin.

Vierailija
28/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte hauskoja, kun innostutte haukkumaan miehiä.

Vierailija
29/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:34"]

Kutsu sä miestä hulvattoman hauskasti nysäkulliksi ja lompakoksi. Varmaan on siinä miehelläkin naurussa pitelemistä.

[/quote]

Koska te naiset opitte, että harvaa miestä voi satuttaa kullittelulla koska mieshän lähes aina on tyytyväinen seksin jälkeen. Jos nainen ei ole, tehköön asialle jotakin. Ei vahvalla itsetunnolla varustettu normimies tuommoisesta hetkahda.

Vierailija
30/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkualusta ja tissiteline...yrf. Ihania miehiä te kyllä onnistutte löytämään.

Vierailija
31/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kutsui minua jo ennen naimisiin menoa tulevaksi ex-vaimoksi. Toteutin sitten hänen toiveensa. 

Vierailija
32/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:56"]

[/quote]

Koska te naiset opitte, että harvaa miestä voi satuttaa kullittelulla koska mieshän lähes aina on tyytyväinen seksin jälkeen. Jos nainen ei ole, tehköön asialle jotakin. Ei vahvalla itsetunnolla varustettu normimies tuommoisesta hetkahda.

[/quote]

Kutsutko tuota penikseksi. Olisiko sen pitänyt tuntua joltain? Onneksi kiinnostuin enemmän rahoistasi.

Vierailija
33/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:56"]

[/quote]

[/quote]

Kutsutko tuota penikseksi. Olisiko sen pitänyt tuntua joltain? Onneksi kiinnostuin enemmän rahoistasi.

[/quote]

Suomessa on huoria, se on tosiaan nähty.

Vierailija
34/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:18"] Riippuu osaisiko mies tyydyttää runkkualustansa. [/quote] Jokaisella on vastuu omasta tyytyväisyydestään. [/quote] Sanotaan sitten, että ottaako mies huomioon "runkkualustansa" vai keskittyykö ainoastaan omaan mielihyväänsä. Minun mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvin suuri osuus siihen miten toinen nauttii. Olisi outoa että rakastellessa molemmat ovat vastuussa vain itsestään, millaista touhua se olisi?

[/quote]

Millä tavalla nainen huomioi miestä? Antaa pillua?
[/quote]
Oletko koskaan harrastanut seksiä?

Vierailija
35/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:00"]

Runkkualusta ja tissiteline...yrf. Ihania miehiä te kyllä onnistutte löytämään.

[/quote]

Mutta eihän pelkät sanat yksinään kerro vielä mitään. Kontekstaista irrallaan nuo tietysti kuulostavat inhottavilta, mutta kun ne ovat meillä tavallaan ihan samanlaisia hellittelysanoja kuin vaikka kulta ja rakas. Ei niissä ole minkäänlaista negatiivisuutta mukana. Joillakuilla muilla voi olla tietysti toisin.

t. 28

Vierailija
36/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehesi ei ole minun mieheni.

Huonoa keskenkasvuista "huumoria" joka kertoo miehen todellisen mielipiteen ap:stä/naisista.

Naurattaako sinua ap ja lisääkö kovasti haluja? Tuskin....Turn off!

Vierailija
37/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt taitaa mieltää naiset runkkualustoina. Yks tuttu kun alkoi seurustelemaan, ilmoitti "vetävänsä vakkaria". Mun miehen ällöttävin ilmaisu naissukupuolesta on VIIRU! 

Vierailija
38/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:29"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:18"] Riippuu osaisiko mies tyydyttää runkkualustansa. [/quote] Jokaisella on vastuu omasta tyytyväisyydestään. [/quote] Sanotaan sitten, että ottaako mies huomioon "runkkualustansa" vai keskittyykö ainoastaan omaan mielihyväänsä. Minun mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvin suuri osuus siihen miten toinen nauttii. Olisi outoa että rakastellessa molemmat ovat vastuussa vain itsestään, millaista touhua se olisi? [/quote] Millä tavalla nainen huomioi miestä? Antaa pillua? [/quote] Oletko koskaan harrastanut seksiä?

[/quote]

Kerroppa miten seksi yleensä menee, mikä on naisen panos miehen huomiointiin?

Vierailija
39/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sinä olet? Jos et pidä siitä, kerro se miehellesi. Jos hän sen jälkeen jatkaa, se ei ole leikkiä, vaan sikamaisuutta, joka ei lupaa suhteelle hyvää. Jos taas pidät siitä, sitten se on teidän juttu. Ei edes kovin harvinainen seksileikki.

Vierailija
40/56 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

Mä kutsuisin sun kaltaista luuseria eksäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä